Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
O marketingu
>>
Istraživanja
Utorak, 19.03.2024
O marketingu
Osnove marketinga
Brandovi
Istraživanja
Odnosi s javnošću
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Istraživanja
21.07.2015.
Zaustavljen pad ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
Najveći rast zabilježilo je internetsko oglašavanje, dok je prema industrijama najveći rast ostvaren u sektoru hrane, trgovine i financija
Prema podacima Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA), u 2014. godini oglašivači su kroz zakup oglasnog prostora u hrvatskim medijima uložili 1,408 milijardi kuna, što je 1% više nego godinu ranije.
Najveći rast zabilježilo je ulaganje u internetsko oglašavanje i to od 9%. Pored klasičnog display oglašavanja, podaci pokazuju rast oglašavanja kroz tražilice i društvene mreže.
“Iako je riječ o malom porastu ulaganja u oglašavanje, bitno je istaknuti kako ovim podatkom nakon šest godina kontinuiranog pada investicija u oglašavanje u medijima dolazi do pozitivnog preokreta. Nadamo se da će se ovom pozitivnom promjenom u narednom vremenskom periodu dodatno povećati volumen oglašavanja u medije i time u potpunosti dovesti do novog pozitivnog trenda u industriji oglašavanja”, izjavila je povodom objave podataka, članica Uprave HURA-e, Rajna Cuculić.
Podaci HURA-e pokazuju kako oglašavanje na televizijama i dalje iznosi polovinu ukupnog volumena oglašavanja, te bilježi rast od 4%. U segmentu televizije najveći rast oglašavanja događa se na tzv. tematskim Pay TV kanalima, odnosno kanalima koji se mogu pratiti isključivo kroz IPTV i kabelsku platformu.
Na ovim kanalima udvostručen je broj TV spotova u odnosu na godinu prije, no ukupno ulaganje iznosi tek 1% ukupnog ulaganja u televizijsko oglašavanje.
U 2014. godini raslo je i ulaganje u oglašavanje na radiju od 6%, dok se trend pada ulaganja u oglašavanje kroz tisak i dalje nastavlja, pa je u 2014. godine uloženo 7% manje budžeta negoli u godini prije. Manji pad od 3% zabilježen je i u vanjskom oglašavanju.
Najveći rast u oglašavanje gledano prema industrijama ostvaren je sektoru hrane, trgovine i financija.
Povezani članci
12.09.16
Istraživanja
Zenith: Vrijednost oglašavanja u ovoj godini mogla bi porasti 4,4 posto
19.07.16
Istraživanja
Nastavlja se pozitivan trend ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
16.12.15
Trgovina na malo
Rast potrošnje u mobilnim mrežama i interneta, pad u fiksnim mrežama
17.07.15
Vijesti iz svijeta
Mobilno pretraživanje i YouTube lansirali prihode Googlea
23.06.15
Odnosi s javnošću
Zenith: Do 2017. oglašavanje na internetu prestići će televizijsko
17.04.15
Odnosi s javnošću
Festival Dani komunikacija u Rovinju okupio rekordnih 1.500 sudionika
24.03.15
Tvrtke i tržišta
Prihod Googlea od oglašavanja u Hrvatskoj raste godišnje za više od 10 posto
20.01.15
Odnosi s javnošću
Treći Dani komunikacija 16. do 19. travnja u Rovinju
05.11.14
Trgovina na malo
Potrošnja na oglašavanje potaknula snažan skok tromjesečnih prihoda Alibabe
08.01.14
Edukacija
Kako postati najbolji account i kako dobiti najviše od svoje agencije?
25.11.13
Ekologija
Zelena ideja: Više od 70 ekoproizvođača traži pomoć marketinških stručnjaka
28.10.13
Vijesti
Osnovana Hrvatska udruga za samoregulativu tržišnih komunikacija (SRO)
23.09.13
Istraživanja
Što oglašivači misle o marketinškim agencijama
29.07.13
Odnosi s javnošću
Publicis i Omnicom udružili se u najveću oglašavačku kompaniju na svijetu
18.07.13
Istraživanja
Tvrtke povećavaju budžete za TV i online oglašavanje, ali još vole tiskovine
29.04.13
Vijesti iz svijeta
Očekuje se porast globalnog oglašavanja
20.02.13
Promocije
Predstavljeni Dani komunikacija - središnja hrvatska marketinška manifestacija
02.10.12
Tvrtke i tržišta
Hrvatski projekt najbolji “startup” u Europi
21.09.12
Financije i gospodarstvo
Hrvatski Telekom najavio strateški sporazum s Googleom
22.08.12
Seminari, konferencije
HURA: Započinje druga sezona HOWtoWOW marketinške akademije
20.08.12
Korisne informacije
Internet: Protokol nove generacije
29.05.12
Vijesti iz svijeta
Povratak alkoholnih pića na američke ekrane
07.05.12
Istraživanja
HURA: Nastavlja se pad ulaganja u oglašavanje
28.11.11
Korisne informacije
Za 43 posto anketiranih internet najkvalitetniji medij
18.05.11
Trgovina na malo
Novi oblik in store oglašavanja u Mercatoru
13.04.11
Seminari, konferencije
Konferencija o Internet oglašavanju i e-poslovanju
24.03.11
Seminari, konferencije
Predstavljena IdejaX - nacionalni festival oglašavanja
14.01.11
Vijesti iz svijeta
Mediji: Rast internet oglašavanja, a pad u printu
27.12.10
Istraživanja
SAD: Internetsko oglašavanje prestiglo tiskano
24.08.10
Vijesti iz svijeta
WPP povećao organske prihode
24.08.10
Odnosi s javnošću
Effie Awards 2010. - prijavljeno 40 oglašivačkih kampanja
11.06.10
Istraživanja
HURA: Pad oglašavanja u medijima 17 posto
14.05.10
Istraživanja
Oglašavanje na internetu u SAD-u poraslo 7 posto
02.04.10
Odnosi s javnošću
HURA svojim članicama: Ne sudjelujte na FESTO-u
17.02.10
Istraživanja
Deloitte: Online oglašavanje rast će po stopi od 17% godišnje
20.01.10
Financije i gospodarstvo
Deutsche Welle: Koliko koštaju vijesti?
19.01.10
Istraživanja
Jurin: Oglašavanje je postao nenaplativ biznis
21.12.09
Istraživanja
Oglašavačka industrija: 2010. godina okrupnjavanja
15.12.09
Odnosi s javnošću
HURA: Budžeti za oglašavanje u 2010. na razini ovogodišnjih
04.12.09
Istraživanja
Istraživanje: U 2010. budžeti za e-oglašavanje 93% veći
19.10.09
Financije i gospodarstvo
U drugoj polovici godine moguć oporavak potrošnje na oglašavanje
25.08.09
Financije i gospodarstvo
Oglašivačka industrija: Pad tiska 20%, rast TV-a 6,6%
14.04.09
Istraživanja
Potrošnja na oglašavanje u 2009. past će 7 posto
06.03.09
Tvrtke i tržišta
WPP: Pad dobiti 5,8 posto na 493 mil. eura
23.02.09
Financije i gospodarstvo
Deloitte: U 2009. kriza pogađa tiskovne medije
12.02.09
Seminari, konferencije
Sajam Web::INDUSTRIJA 2009
10.02.09
Seminari, konferencije
Web::Strategija 4 - jedinstveni marketinški doživljaj u ožujku
26.01.09
Seminari, konferencije
Prva SEO radionica u regiji
13.01.09
Seminari, konferencije
Web::Strategija 4 – Izgubljeni u kontekstu
09.12.08
Odnosi s javnošću
Održan HURA party
03.11.08
Korisne informacije
Internet sustiže televiziju
30.10.08
Istraživanja
Može li novina na webu biti profitabilna
07.10.08
Istraživanja
Snižena projekcija troškova oglašavanja u 2008.
13.02.08
Karijere
Slaven Fischer na čelu Uprave HURA-e
26.07.07
Istraživanja
Po troškovima oglašavanja Hrvatska je srednje razvijena zemlja
14.01.07
Seminari, konferencije
Prva hrvatska konferencija o Internet oglašavanju
15.12.06
Istraživanja
Raste moć oglašavanja na internetu
24.06.06
Osnove marketinga
Spajaju se Europlakat i Metropolis Media?
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.