O marketingu
Seniko studio
Istraživanja
07.10.2008. Snižena projekcija troškova oglašavanja u 2008.
Procjenjuje se da će rast potrošnje na oglašavanje iznositi 4,3 posto umjesto ranije prognoziranih 6,6 posto

Troškovi globalnog oglašavanja porast će u 2008. za 4,3 posto, manje nego što se prvotno prognoziralo, a najteže će biti pogođena razvijena tržišta poput sjevernoameričkog, pokazalo je jedno u utorak objavljeno izvješće.

Međunarodna agencija za medije ZenithOptimedia priopćila je da je očekivani rast potrošnje na oglašavanje od 4,3 posto niži od 6,6 posto prognoziranih u lipanjskom izvješću.

Očekivani rast globalnih troškova za oglašavanje u 2009. također je revidiran nadolje, na 4,0 posto, s ranijih 6,0 posto.

Reducirana likvidnost financijskih tržišta najteže će pogoditi razvijena tržišta, istaknula je nadalje ZenithOptimedia, prepolovivši prognoze rasta u 2008. i 2009. za Sjevernu Ameriku i zapadnu Europu.

Stope rasta tržišta u razvoju također su niže, ali i dalje snažne, a snažno je i internetsko oglašavanje, koje je zabilježilo 23-postotni godišnji rast, te se očekuje da će u 2010. predstavljati 13,8 posto svjetskih troškova oglašavanja.

"Razlog sniženoj prognozi rasta u prvome je redu financijski šok izazvan kolapsima banaka, što je potaknulo širenje neizvjesnosti i potkopalo povjerenje u šire gospodarstvo", navodi se u tom izvješću.

"Kolapsi banaka imat će relativno mali neposredan učinak na potrošnju za oglašavanje, budući da oglašavanje financijskog sektora predstavlja samo oko četiri posto globalne potrošnje, ali će strahovi za budućnost navesti potrošače na zauzdavanje potrošnje, te nagnati kompanije na potragu za metodama smanjenja troškova", dodaje.

ZenithOptimedia ocjenjuje da će najsnažnije biti pogođeni sektori luksuznih roba, putovanja i zabave. (H)

Povezani članci
12.09.16 Istraživanja
Zenith: Vrijednost oglašavanja u ovoj godini mogla bi porasti 4,4 posto
21.07.15 Istraživanja
Zaustavljen pad ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
29.07.13 Odnosi s javnošću
Publicis i Omnicom udružili se u najveću oglašavačku kompaniju na svijetu
29.04.13 Vijesti iz svijeta
Očekuje se porast globalnog oglašavanja
02.10.12 Tvrtke i tržišta
Hrvatski projekt najbolji “startup” u Europi
29.05.12 Vijesti iz svijeta
Povratak alkoholnih pića na američke ekrane
07.05.12 Istraživanja
HURA: Nastavlja se pad ulaganja u oglašavanje
12.10.11 Istraživanja
IBM-ovo istraživanje: Direktorima marketinga nedostaju vještine za digitalno doba
24.03.11 Seminari, konferencije
Predstavljena IdejaX - nacionalni festival oglašavanja
14.01.11 Vijesti iz svijeta
Mediji: Rast internet oglašavanja, a pad u printu
27.12.10 Istraživanja
SAD: Internetsko oglašavanje prestiglo tiskano
24.08.10 Vijesti iz svijeta
WPP povećao organske prihode
24.08.10 Odnosi s javnošću
Effie Awards 2010. - prijavljeno 40 oglašivačkih kampanja
11.06.10 Istraživanja
HURA: Pad oglašavanja u medijima 17 posto
14.05.10 Istraživanja
Oglašavanje na internetu u SAD-u poraslo 7 posto
17.02.10 Istraživanja
Deloitte: Online oglašavanje rast će po stopi od 17% godišnje
20.01.10 Financije i gospodarstvo
Deutsche Welle: Koliko koštaju vijesti?
19.01.10 Istraživanja
Jurin: Oglašavanje je postao nenaplativ biznis
21.12.09 Istraživanja
Oglašavačka industrija: 2010. godina okrupnjavanja
04.12.09 Istraživanja
Istraživanje: U 2010. budžeti za e-oglašavanje 93% veći
19.10.09 Financije i gospodarstvo
U drugoj polovici godine moguć oporavak potrošnje na oglašavanje
02.10.09 Odnosi s javnošću
Marketinške nagrade Effie prvi put dodijeljene i u Hrvatskoj
25.08.09 Financije i gospodarstvo
Oglašivačka industrija: Pad tiska 20%, rast TV-a 6,6%
14.04.09 Istraživanja
Potrošnja na oglašavanje u 2009. past će 7 posto
06.03.09 Tvrtke i tržišta
WPP: Pad dobiti 5,8 posto na 493 mil. eura
23.02.09 Financije i gospodarstvo
Deloitte: U 2009. kriza pogađa tiskovne medije
12.02.09 Seminari, konferencije
Sajam Web::INDUSTRIJA 2009
11.02.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine.
10.02.09 Seminari, konferencije
Web::Strategija 4 - jedinstveni marketinški doživljaj u ožujku
26.01.09 Seminari, konferencije
Prva SEO radionica u regiji
13.01.09 Seminari, konferencije
Web::Strategija 4 – Izgubljeni u kontekstu
09.01.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
09.01.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
10.11.08 Seminari, konferencije
Održana Web::Strategija o SEO marketingu
03.11.08 Korisne informacije
Internet sustiže televiziju
30.10.08 Istraživanja
Može li novina na webu biti profitabilna
16.10.08 Seminari, konferencije
Konferencija Sport i marketing: Jačanje branda ulaganjem u sport
15.10.08 Prikazi knjiga
Knjiga koja će vas oduševiti!
15.10.08 Seminari, konferencije
Forum: Novi trendovi u prodaji
07.10.08 Odnosi s javnošću
Najava konferencije sport i marketing - «Jačanje branda ulaganjem u sport»
30.09.08 Seminari, konferencije
Zagreb: Međunarodni skup akademske zajednice na temu marketinga
23.09.08 Seminari, konferencije
Skup marketinških stručnjaka u Zagrebu
22.08.08 Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller o upravljanju markama – I dio
18.08.08 Seminari, konferencije
Razmišljanja profesora Kevin Lane Kellera o poziciji i budućnosti marketinga
09.08.08 Seminari, konferencije
Najava seminara: Manje poznato o profesoru Kevin Lane Kelleru
01.08.08 Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller - 16. 09. 2008. u Zagrebu
11.03.08 O marketingu
EFFIE konferencija o učinkovitosti marketinga u Zagrebu
29.02.08 Seminari, konferencije
Klasični mediji gube marketinšku bitku s internetom
28.12.07 Brandovi
Samo 5 posto kupaca vjerno je brandovima
02.11.07 Prikazi knjiga
Marketinški vodić
02.11.07 Seminari, konferencije
Održan XX. Kongres CROMAR-a
26.10.07 Istraživanja
Rijeka: Otvoren kongres CROMAR
22.10.07 Istraživanja
Najavljen 20. Kongres CROMAR-a
19.10.07 Seminari, konferencije
Najava: XX. međunarodni kongres CROMAR
26.07.07 Istraživanja
Po troškovima oglašavanja Hrvatska je srednje razvijena zemlja
24.07.07 O marketingu
AZTN: Javni poziv o koncentraciji Agrokora na tržištu nakon preuzimanja UNEX MPG-a
15.06.07 Prehrambeni proizvodi
Kellog mijenja nutricionističke i marketinške standarde
18.04.07 Istraživanja
Infoarena: Konferencija Customer Relationship Management Arena
21.01.07 Istraživanja
Novinska web izdanja rastu geometrijskom progresijom
14.01.07 Seminari, konferencije
Prva hrvatska konferencija o Internet oglašavanju
15.12.06 Istraživanja
Raste moć oglašavanja na internetu
29.10.06 Osnove marketinga
Kotler o marketingu: Kako stvoriti, osvojiti i gospodariti tržištima
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa