Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
O marketingu
>>
Odnosi s javnošću
Petak, 26.04.2024
O marketingu
Osnove marketinga
Brandovi
Istraživanja
Odnosi s javnošću
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Odnosi s javnošću
23.06.2015.
Zenith: Do 2017. oglašavanje na internetu prestići će televizijsko
Zahvaljujući snažnom rastu oglašavanja putem mobilnih telefona i tablet kompjutora, oglašavanje na internetu nadmašit će televizijsko do 2017. godine, procjenjuje Zenith Optimedia.
Ta tvrtka za zakup oglasnog prostora, u vlasništvu agencije Publicis, objavila je u ponedjeljak analizu u kojoj procjenjuje da će se udjel oglašavanja putem mobilnih uređaja – pametnih telefona i tablet računala – u razdoblju od 2014. do 2017. u svijetu udvostručiti, na 12,9 posto, dok će ukupno oglašavanje na internetu dosegnuti udjel od 28 posto.
Cjelokupnom rastu oglašavanja u tom razdoblju pridonijet će sa 70 posto.
Zenith Optimedia definira globalnu potrošnju na oglašavanje podacima s 12 najvećih oglašavačkih tržišta u svijetu.
"Internet se brzo pokazao kao dominantni oglašavački medij i po sadašnjim trendovima prestići će televiziju do kraja desetljeća.
Rapidno raste vrijeme koje gledatelji provode prateći online video sadržaje na svojim laptopovima, tabletima i pametnim telefonima, a oglašivači preumjeravaju svoje budžete na online medije kako bi pratili te trendove", kazao je Steve King, izvršni direktor Zenith Optimidije.
Analiza te tvrtke pokazuje da bi u iduće dvije godine internet mogao postati dominantni oglašavački medij u Kini, Njemačkoj, Finskoj, Irskoj i na Novom Zelandu, a već je sada najveći oglašavački medij u Australiji, Kanadi, Danskoj, Nizozemskoj, Švedskoj i Britaniji.
Zenith također procjenjuje da će u ovoj godini rast potrošnje na oglašavanje u svijetu porasti za 4,2 posto, na 531 milijardu dolara. (H)
Povezani članci
12.09.16
Istraživanja
Zenith: Vrijednost oglašavanja u ovoj godini mogla bi porasti 4,4 posto
16.12.15
Trgovina na malo
Rast potrošnje u mobilnim mrežama i interneta, pad u fiksnim mrežama
21.07.15
Istraživanja
Zaustavljen pad ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
24.03.15
Tvrtke i tržišta
Prihod Googlea od oglašavanja u Hrvatskoj raste godišnje za više od 10 posto
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.