O marketingu
Seniko studio
Istraživanja
12.09.2016. Zenith: Vrijednost oglašavanja u ovoj godini mogla bi porasti 4,4 posto
Potrošnja na oglašavanje u svijetu u ovoj bi godini trebala porasti za 4,4 posto, iznad ranijih očekivanja, na 539 milijardi dolara, objavila je u ponedjeljak agencija za oglašavanje Zenith.

Tvrtka Zenith, u vlasništvu francuskog Publicisa, podigla je procjene globalnog rasta za ovu godinu na 4,4 posto, s u lipnju procijenjenih 4,1 posto. Prognoza je poboljšana unatoč neizvjesnostima koje je izazvala britanska referendumska odluka o izlasku Velike Britanije iz Europske unije.

Reklamna agencija također je podigla globalne procjene rasta potrošnje na oglašavanje za 2017. i 2018. godinu, na 4,5 odnosno 4,6 posto, s ranije projiciranih 4,3 odnosno 4,4 posto. Povećana potrošnja na oglašavanja odražava jačanje povjerenja u korporativnom sektoru.

"Ovo poboljšanje procjena najvećim je dijelom rezultat snažnijeg od očekivanog rasta u SAD-u, gdje je snažno tržište rada potaknulo klijente da povećaju svoju izdvajanja, a oglašivači su uložili veće napore oko svojih udjela na tržištu koje se širi", ustvrdili su u priopćenju.

U Zenithu očekuju da će veća izdvajanja u farmaceutskom i sektoru pakiranih potrošačkih roba pomoći vratiti rast potrošnje na televizijsko oglašavanje u SAD-u, nakon 5-postotnog pada u prošloj godini. Poboljšali su također blago svoje procjene za azijsko-pacifičko područje i zapadnu Europu.

Što se tiče Britanije, u agenciji su ustvrdili da su oglašivači dosad hladno reagirali na odluku britanskog referenduma o izlasku zemlje iz EU-a. Zenith je ipak blago srezao procjene rasta u Britaniji za ovu godinu na 5,4 posto, s 5,6 posto procijenjenih prije referenduma 23. lipnja.

"Kao što smo već ranije ustvrdili, većina posljedica za Britaniju povezanih s referendumskom odlukom o napuštanju Unije osjetit će se u dugoročnom razdoblju", kazali su dalje u priopćenju.

Ujedno su dodali da očekuju da će rast potrošnje na oglašavanje u Britaniji usporiti u kontekstu vladinih pregovora o trgovinskim odnosima s globalnim partnerima, a prema sadašnjijim procjenama u idućoj se godini očekuje rast od 3,4 posto. (H)

Povezani članci
16.12.15 Trgovina na malo
Rast potrošnje u mobilnim mrežama i interneta, pad u fiksnim mrežama
21.07.15 Istraživanja
Zaustavljen pad ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
23.06.15 Odnosi s javnošću
Zenith: Do 2017. oglašavanje na internetu prestići će televizijsko
06.02.15 Prikazi knjiga
Predstavljena knjiga "Odgovorno oglašavanje"
05.11.14 Trgovina na malo
Potrošnja na oglašavanje potaknula snažan skok tromjesečnih prihoda Alibabe
29.07.13 Odnosi s javnošću
Publicis i Omnicom udružili se u najveću oglašavačku kompaniju na svijetu
29.04.13 Vijesti iz svijeta
Očekuje se porast globalnog oglašavanja
02.10.12 Tvrtke i tržišta
Hrvatski projekt najbolji “startup” u Europi
21.09.12 Financije i gospodarstvo
Hrvatski Telekom najavio strateški sporazum s Googleom
29.05.12 Vijesti iz svijeta
Povratak alkoholnih pića na američke ekrane
07.05.12 Istraživanja
HURA: Nastavlja se pad ulaganja u oglašavanje
18.05.11 Trgovina na malo
Novi oblik in store oglašavanja u Mercatoru
24.03.11 Seminari, konferencije
Predstavljena IdejaX - nacionalni festival oglašavanja
14.01.11 Vijesti iz svijeta
Mediji: Rast internet oglašavanja, a pad u printu
27.12.10 Istraživanja
SAD: Internetsko oglašavanje prestiglo tiskano
24.08.10 Vijesti iz svijeta
WPP povećao organske prihode
11.06.10 Istraživanja
HURA: Pad oglašavanja u medijima 17 posto
14.05.10 Istraživanja
Oglašavanje na internetu u SAD-u poraslo 7 posto
17.02.10 Istraživanja
Deloitte: Online oglašavanje rast će po stopi od 17% godišnje
20.01.10 Financije i gospodarstvo
Deutsche Welle: Koliko koštaju vijesti?
19.01.10 Istraživanja
Jurin: Oglašavanje je postao nenaplativ biznis
21.12.09 Istraživanja
Oglašavačka industrija: 2010. godina okrupnjavanja
04.12.09 Istraživanja
Istraživanje: U 2010. budžeti za e-oglašavanje 93% veći
19.10.09 Financije i gospodarstvo
U drugoj polovici godine moguć oporavak potrošnje na oglašavanje
25.08.09 Financije i gospodarstvo
Oglašivačka industrija: Pad tiska 20%, rast TV-a 6,6%
14.04.09 Istraživanja
Potrošnja na oglašavanje u 2009. past će 7 posto
06.03.09 Tvrtke i tržišta
WPP: Pad dobiti 5,8 posto na 493 mil. eura
23.02.09 Financije i gospodarstvo
Deloitte: U 2009. kriza pogađa tiskovne medije
12.02.09 Seminari, konferencije
Sajam Web::INDUSTRIJA 2009
10.02.09 Seminari, konferencije
Web::Strategija 4 - jedinstveni marketinški doživljaj u ožujku
26.01.09 Seminari, konferencije
Prva SEO radionica u regiji
13.01.09 Seminari, konferencije
Web::Strategija 4 – Izgubljeni u kontekstu
03.11.08 Korisne informacije
Internet sustiže televiziju
30.10.08 Istraživanja
Može li novina na webu biti profitabilna
07.10.08 Istraživanja
Snižena projekcija troškova oglašavanja u 2008.
26.07.07 Istraživanja
Po troškovima oglašavanja Hrvatska je srednje razvijena zemlja
14.01.07 Seminari, konferencije
Prva hrvatska konferencija o Internet oglašavanju
15.12.06 Istraživanja
Raste moć oglašavanja na internetu
24.06.06 Osnove marketinga
Spajaju se Europlakat i Metropolis Media?
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa