Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Tvrtke i tržišta
02.10.2012. Hrvatski projekt najbolji “startup” u Europi
Monolith Group OU, kompanija u estonsko-hrvatskom vlasništvu, u rujnu je odabrana za najbolji “startup” projekt u Europi od strane Microsofta.

Tvrtka je osmislila Monolith, inovativni uređaj koji će po prvi puta omogućiti oglašivačima da u “offline” kanalima u stvarnom vremenu raspolažu s podacima o primijećenosti njihovog oglasa.

Interaktivan display koji, koristeći Microsoft kinetičku tehnologiju, reagira na pokret ili podražaj čovjeka te ga čini aktivnim sudionikom samog oglasa, ujedno u stvarnom vremenu daje oglašivačima informaciju o efikasnosti njihove poruke.

Iza ove sjajne priče stoji šest mladih i entuzijastičnih inovatora na čelu s direktorom te ujedno i vlasnikom Monolith Group OU, Martinom Biračem, koji se već nekoliko puta kroz brojne projekte, poput Xclaim oglašavanja, dokazao kao osoba koja odlično prepoznaje potrebe tržišta te ih povezuje sa suvremenom tehnologijom 21. stoljeća.
“Velika nam je čast što je kompanija poput Microsofta po prvi puta prepoznala vrijednost jednog hrvatskog projekta i na kratko nas svrstala u sam vrh europskih tehnoloških kompanija”, istaknuo je Birač.

Inovativan Monolith uređaj koristi kinetičku Microsoft tehnologiju koja reagira na podražaj, odnosno pokret, što omogućava vlasnicima interaktivnog displaya da grade svoje oglase na vrlo kolaborativan način.

Potrošači tako po prvi puta imaju mogućnost postati aktivnim sudionicima marketinških kampanja u offline oglašavanju.

Od sada možemo očekivati izloge trgovina na kojima će se pojavljivati slike prolaznika uz interaktivan sadržaj ili poruke. Jedina granica Monolith uređaja je ljudska kreativnost.

Druga vrlo važna karakteristika Monolith uređaja je obrada podataka u stvarnom vremenu, koja je dostupna korisniku u bilo koje doba i na bilo kojem mjestu uz korištenje internet konekcije.

Jednom postavljen hardver osigurat će oglašivaču točne informacije o tome koliko je ljudi vidjelo njegov oglas, koliko se dugo zadržalo ispred njega te kakve je reakcije izazvao kod ciljanih skupina na ponuđenu poruku.

Prelazak na “Cloud” tehnologiju te implementacija rješenja na Windows Azure platformu omogućuje korisnicima brojne nove benefite – pojeftinjenje usluge, povećani kapacitet obrade podataka te veću sigurnost prikupljenih informacija – što sve zajedno čini Monolith komercijalnim proizvodom.

Povezani članci
12.09.16 Istraživanja
Zenith: Vrijednost oglašavanja u ovoj godini mogla bi porasti 4,4 posto
21.07.15 Istraživanja
Zaustavljen pad ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
29.07.13 Odnosi s javnošću
Publicis i Omnicom udružili se u najveću oglašavačku kompaniju na svijetu
29.04.13 Vijesti iz svijeta
Očekuje se porast globalnog oglašavanja
21.01.13 Europska unija
Startup mreža za EU fondove
07.11.12 Financije i gospodarstvo
Zagrebački inkubator poduzetništva 'na noge' postavlja osam timova
21.09.12 Financije i gospodarstvo
Hrvatski Telekom najavio strateški sporazum s Googleom
20.08.12 Korisne informacije
Internet: Protokol nove generacije
29.05.12 Vijesti iz svijeta
Povratak alkoholnih pića na američke ekrane
07.05.12 Istraživanja
HURA: Nastavlja se pad ulaganja u oglašavanje
01.03.12 Vijesti
U HGK održana "Startup srijeda"
28.11.11 Korisne informacije
Za 43 posto anketiranih internet najkvalitetniji medij
18.05.11 Trgovina na malo
Novi oblik in store oglašavanja u Mercatoru
13.04.11 Seminari, konferencije
Konferencija o Internet oglašavanju i e-poslovanju
24.03.11 Seminari, konferencije
Predstavljena IdejaX - nacionalni festival oglašavanja
14.01.11 Vijesti iz svijeta
Mediji: Rast internet oglašavanja, a pad u printu
27.12.10 Istraživanja
SAD: Internetsko oglašavanje prestiglo tiskano
24.08.10 Vijesti iz svijeta
WPP povećao organske prihode
11.06.10 Istraživanja
HURA: Pad oglašavanja u medijima 17 posto
14.05.10 Istraživanja
Oglašavanje na internetu u SAD-u poraslo 7 posto
17.02.10 Istraživanja
Deloitte: Online oglašavanje rast će po stopi od 17% godišnje
20.01.10 Financije i gospodarstvo
Deutsche Welle: Koliko koštaju vijesti?
19.01.10 Istraživanja
Jurin: Oglašavanje je postao nenaplativ biznis
21.12.09 Istraživanja
Oglašavačka industrija: 2010. godina okrupnjavanja
04.12.09 Istraživanja
Istraživanje: U 2010. budžeti za e-oglašavanje 93% veći
19.10.09 Financije i gospodarstvo
U drugoj polovici godine moguć oporavak potrošnje na oglašavanje
25.08.09 Financije i gospodarstvo
Oglašivačka industrija: Pad tiska 20%, rast TV-a 6,6%
14.04.09 Istraživanja
Potrošnja na oglašavanje u 2009. past će 7 posto
06.03.09 Tvrtke i tržišta
WPP: Pad dobiti 5,8 posto na 493 mil. eura
23.02.09 Financije i gospodarstvo
Deloitte: U 2009. kriza pogađa tiskovne medije
30.10.08 Istraživanja
Može li novina na webu biti profitabilna
07.10.08 Istraživanja
Snižena projekcija troškova oglašavanja u 2008.
26.07.07 Istraživanja
Po troškovima oglašavanja Hrvatska je srednje razvijena zemlja
24.06.06 Osnove marketinga
Spajaju se Europlakat i Metropolis Media?
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa