Info
Seniko studio
Vijesti iz svijeta
29.04.2013. Očekuje se porast globalnog oglašavanja
Izdvajanja za oglašavanje ove bi godine u svijetu mogla biti uvećana za 3,9 posto, a u idućoj za 5 posto, ponajviše zahvaljujući rastu internetskog oglašavanja te jačanju globalnog gospodarstva, pokazalo je danas objavljeno izvješće agencije ZenithOptimedia.

Ta agencija, sastavni dio Publicisa, treće po veličini svjetske skupine za oglašavanje po prihodima, iza kompanija WPP i Omnicom, predviđa tako da će globalno tržište oglašavanja do kraja ove godine vrijediti 518 milijardi dolara.

Prognoza rasta za 2013. niža je u odnosu na prvotnu procjenu od 4,1 posto. Prošle godine tržište oglašavanja u svijetu poraslo je 3,5 posto.

"S jačajem globalnog gospodarstva, za tvrtke će se otvarati veće mogućnosti širenja poslovanja", rekao je Steve King, globalni izvršni direktor ZenithOptimedia grupe.

Međutim, u Portugalu, Irskoj, Italiji, Grčkoj i Španjolskoj tržišta oglašavanja smanjuju se po stopama većim od samog gospodarskog pada, jer su lokalni oglašivači smanjili potrošnju kako bi srezali gubitke i sačuvali novac, a međunarodne kompanije usmjerile svoje oglašivačke proračune na snažnije lokacije. Za periferno tržište eurozone stoga se predviđa da će se ove godine smanjiti za 7 posto, a potom u 2014. stabilizirati, a godinu iza početi rasti i to po stopi od 3 posto.

Zemljopisno gledano, najbrži rast oglašavanja bilježit će istočna Europa, potom središnja Azija i Latinska Amerika, navodi se u priopćenju.

Potrošnja na internetsko oglašavanje premašit će ono u tiskanim medijima u 2015. godini, budući da će se oglašavanje u novinama i časopisima nastaviti smanjivati u prosjeku između 1 i 2 posto godišnje, predviđa ZenithOptimedia. Internetsko video te oglašavanje na društvenim mrežama, pak, raste po stopi od otprilike 30 posto godišnje. (H)

Povezani članci
12.09.16 Istraživanja
Zenith: Vrijednost oglašavanja u ovoj godini mogla bi porasti 4,4 posto
21.07.15 Istraživanja
Zaustavljen pad ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
05.11.14 Trgovina na malo
Potrošnja na oglašavanje potaknula snažan skok tromjesečnih prihoda Alibabe
29.07.13 Odnosi s javnošću
Publicis i Omnicom udružili se u najveću oglašavačku kompaniju na svijetu
02.10.12 Tvrtke i tržišta
Hrvatski projekt najbolji “startup” u Europi
21.09.12 Financije i gospodarstvo
Hrvatski Telekom najavio strateški sporazum s Googleom
20.08.12 Korisne informacije
Internet: Protokol nove generacije
29.05.12 Vijesti iz svijeta
Povratak alkoholnih pića na američke ekrane
07.05.12 Istraživanja
HURA: Nastavlja se pad ulaganja u oglašavanje
28.11.11 Korisne informacije
Za 43 posto anketiranih internet najkvalitetniji medij
29.05.11 Seminari, konferencije
Dodjelom nagrada završen festival oglašavanja IdejaX
18.05.11 Trgovina na malo
Novi oblik in store oglašavanja u Mercatoru
13.04.11 Seminari, konferencije
Konferencija o Internet oglašavanju i e-poslovanju
24.03.11 Seminari, konferencije
Predstavljena IdejaX - nacionalni festival oglašavanja
14.01.11 Vijesti iz svijeta
Mediji: Rast internet oglašavanja, a pad u printu
27.12.10 Istraživanja
SAD: Internetsko oglašavanje prestiglo tiskano
24.08.10 Vijesti iz svijeta
WPP povećao organske prihode
11.06.10 Istraživanja
HURA: Pad oglašavanja u medijima 17 posto
14.05.10 Istraživanja
Oglašavanje na internetu u SAD-u poraslo 7 posto
17.02.10 Istraživanja
Deloitte: Online oglašavanje rast će po stopi od 17% godišnje
20.01.10 Financije i gospodarstvo
Deutsche Welle: Koliko koštaju vijesti?
19.01.10 Istraživanja
Jurin: Oglašavanje je postao nenaplativ biznis
21.12.09 Istraživanja
Oglašavačka industrija: 2010. godina okrupnjavanja
04.12.09 Istraživanja
Istraživanje: U 2010. budžeti za e-oglašavanje 93% veći
19.10.09 Financije i gospodarstvo
U drugoj polovici godine moguć oporavak potrošnje na oglašavanje
25.08.09 Financije i gospodarstvo
Oglašivačka industrija: Pad tiska 20%, rast TV-a 6,6%
14.04.09 Istraživanja
Potrošnja na oglašavanje u 2009. past će 7 posto
06.03.09 Tvrtke i tržišta
WPP: Pad dobiti 5,8 posto na 493 mil. eura
23.02.09 Financije i gospodarstvo
Deloitte: U 2009. kriza pogađa tiskovne medije
12.02.09 Seminari, konferencije
Sajam Web::INDUSTRIJA 2009
10.02.09 Seminari, konferencije
Web::Strategija 4 - jedinstveni marketinški doživljaj u ožujku
26.01.09 Seminari, konferencije
Prva SEO radionica u regiji
13.01.09 Seminari, konferencije
Web::Strategija 4 – Izgubljeni u kontekstu
03.11.08 Korisne informacije
Internet sustiže televiziju
30.10.08 Istraživanja
Može li novina na webu biti profitabilna
07.10.08 Istraživanja
Snižena projekcija troškova oglašavanja u 2008.
26.07.07 Istraživanja
Po troškovima oglašavanja Hrvatska je srednje razvijena zemlja
14.01.07 Seminari, konferencije
Prva hrvatska konferencija o Internet oglašavanju
15.12.06 Istraživanja
Raste moć oglašavanja na internetu
24.06.06 Osnove marketinga
Spajaju se Europlakat i Metropolis Media?
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa