Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
29.05.2011. Dodjelom nagrada završen festival oglašavanja IdejaX
Grand Prix je pripao agenciji BBDO, Bruketa & Žinić OM je Agencija godine, a Adris grupa Oglašivač godine

Na završnoj večeri prvog izdanja nacionalnog festivala oglašavanja IdejaX, u petak navečer dodijeljene su nagrade za najbolje radove u kreativnom oglašavanju.

Nagrade su dodijeljene u 21 kategoriji u dvije osnovne skupine: Best on market (13) i Best of Admaking (8). Za natjecanje X ukupno je prijavljeno 200 radova od strane 37 prijavitelja i 119 naručitelja.

Prestižnu titulu Agencije godine ponijela je agencija Bruketa & Žinić OM, dok je agencija BBDO Zagreb osvojila Grand Prix za naručitelja HAK. Najboljim oglasom proglašen je oglas Centra za nove inicijative agencije Grey Zagreb, dok je nagradu za Oglašivača godine osvojila Adris grupa.

Drugi dan festivala IdejaX obilježila su predavanja Helgea Tennøa, planera agencije Scandinavian Design Group, Gerda Leonharda, vlasnika The Futures agencije, Arija Merkina, izvršnog direktora agencije Crispin Porter + Bogusky, te završno predavanje Garya Vaynerchuka, čovjeka kojeg mediji nazivaju "sommelierom društvenih medija" i pionirom online marketinga.
Nagrade X u skupini Best on market osvojili su:
- Hrana - Kulinarski ledolizac, UNEX za Ledo
- Pića - Pan office, Imago za Carlsberg Croatia
- Moda, zdravlje i ljepota - Imago za Meralys
- Trgovina - BBDO Zagreb i Studio Dogan za vinoteku Bornstein
- Turizam, rekreacija i slobodno vrijeme - BBDO Zagreb za Hrvatsku turističku zajednicu
- Transport i auto moto industrija - BBDO Zagreb za Hrvatski auto klub
- Telekomunikacije - Grey Zagreb za VIP
- Mediji i izdavaštvo - Imago za 24 sata
- Financijske i osiguravateljske usluge - McCann Erickson za Mastercard
- Poslovne usluge i proizvodi za industriju - Bruketa & Žinić OM za Igepa
- Društvene akcije powered by Styria - Grey Zagreb za Centar za nove inicijative
- Samopromocija/korporativne komunikacije - BBDO Zagreb za BBDO Zagreb
- Ostalo - Bruketa & Žinić OM i Brigada za Adris grupu

Nagrada u kategoriji Kućanstvo nije dodijeljena.

Nagrade X u skupini Best of Ad making dobili su:
- Najbolja upotreba lokalne kulture - Bruketa & Žinić OM za Podravku
- Najoriginalnija komunikacijska strategija - BBDO Zagreb za Hrvatski auto klub
- Najinspirativnija ideja - Bruketa & Žinić OM za Adris grupu
- Najbolja izvedbena vještina/produkcija - UNEX za Jamnicu d.d.
- Najbolja upotreba tehnologije - Bruketa & Žinić OM i Brlog za Adris grupu
- Najbolji dizajn i art direction - Bruketa & Žinić OM za Igepa
- Najbolje integrirana kampanja - Imago za Hrvatsku lutriju
- Najbolji copywriting - BBDO Zagreb za vinoteku Bornstein.

O pobjednicima nagrada X odlučivao je stručni žiri u sastavu:
Srđan Gulić (Digitel), Vanja Blumenšajn (Imago), Veljko Žvan (Grey), Igor Mladinović (McCann Erickson), Kruno Serdar (Unex), Goran Štimac (Razum&Osjećaji), Krešimir Purgar (Publicis), Nikola Žinić (Bruketa&Žinić), Zdravko Maršanić (Status Grupa), Maro Pitarević (Hot Dog), Siniša Waldinger (BBDO), Jan Jilek (ad-net).

Povezani članci
11.08.15 Brandovi
Nova kolekcija personaliziranih Froddo dječjih tenisica
29.04.13 Vijesti iz svijeta
Očekuje se porast globalnog oglašavanja
20.02.13 Promocije
Predstavljeni Dani komunikacija - središnja hrvatska marketinška manifestacija
07.05.12 Istraživanja
HURA: Nastavlja se pad ulaganja u oglašavanje
23.01.12 Sajmovi i izložbe
Formiran žiri Festivala kreativne industrije u Budvi
22.10.11 Istraživanja
Dodijeljene 3. hrvatske Effie nagrade
03.10.11 Brandovi
Kraš i Imago najučinkovitiji na globalnom Effie indeksu učinkovitosti
24.03.11 Seminari, konferencije
Predstavljena IdejaX - nacionalni festival oglašavanja
26.11.08 Odnosi s javnošću
Hopla komunikacije – nova agencija BBDO Grupe
12.11.07 Brandovi
BBDO osvojio prestižni Gunn Report za 2007.
07.11.06 Brandovi
BBDO Worldwide pobjednik Gunn Reporta za 2006.
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa