Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
13.04.2011. Konferencija o Internet oglašavanju i e-poslovanju
Kelvin Newman
Kelvin Newman
Best Internet, prva konferencija o internet oglašavanju u Hrvatskoj u organizaciji Best Marketinga, održana je 12. i 13. travnja u konferencijskom centru Hypo Expo u Zagrebu.

Prvoga dana konferencije publici se svojim predavanjem predstavio Kelvin Newman iz britanske agencije SiteVisibility koji je govorio o iskustvima i trendovima u vrlo važnom segmentu internet marketinga kao što je SEO (Search Engine Optimization) i PPC (Pay Per Click) oglašavanje.

Newman se osvrnuo i na metodologiju i najkorisnije online alate na tržištu, prvenstveno onima koje razvija Google, potrebne za kreiranje uspješne online prisutnosti kao i učinkovite digitalne marketinške strategije.

Inače, Kelvin je redoviti bloger za Econsultancy, Affiliates4U, State of Search, SEOptimise, te najslušaniji predavač na najpopularnijem iTunes Internet Marketing Podcast showu u Velikoj Britaniji s više od pola milijuna preuzimanja i preko 17.000 slušatelja po emisiji.

Stotinjak okupljenih sudionika oduševio je Martin Cedergren s predavanjem o kreativnosti u digitalnom oglašavanju.

Zbog mnoštva praktičnih primjera inovativnih i vrlo često niskobudžetnih digitalnih kampanja te s posebnim osvrtom na najveće izazove digitalne komunikacije mnogi sudionici su upravo ovo predavanje istaknuli kao najzanimljivije.

Među ostalima Cedergren je predstavio nekoliko primjera kampanja za Švedsku državnu poštu te poznatog proizvođača alkoholnih i bezalkoholnih pića Carlsberg, koje su pobudile izuzetan interes medija i pokrenule lavinu viralnog oglašavanja na internetu upravo zahvaljujući kombinaciji jednostavne ali briljantne ideje i upotrebe novih tehnologija poput iPhone aplikacija, društvenih mreža i slično.
Martin Cedergren
Martin Cedergren
Cedegrena u marketinškim krugovima smatraju jednim od tri najbolja kreativna direktora u interaktivnoj industriji, a ujedno je i jedan od rijetkih kreativaca koji je nagrađen dvjema nagradama Grand Prix u Cannesu kao za offline tako i za online kampanje.

U sklopu programa naziva „90-60-90“, čije su domaćice bile poznate blogerice iz regije pod zajedničkim imenom Krazy Fish, Ana Keglović Horvat, Hana Kazazović i Niki Radišić, u manje formalnom osvrtu na domaću i regionalnu social media scenu, predstavljene su kampanje i projekti tvrtki poput Welcome.hr, mojamatura.net, AIK banke, Kolektive i Lino mix & play žitarica na Facebooku.

Svi predstavljeni primjeri dijele zajedničke atribute - svojom inovativnošću ili rezultatima obilježili su proteklu godinu i bili izuzetno zapaženi u regionalnom online communityju.
George Everett
George Everett
George Everett, strateški planer u britanskoj agenciji VCCP Blue predstavio je filozofiju njegove agencije prema čijem načelu osmišljavaju i digitalno oglašavanje za svoje klijente: „Populating the Popular Culture“ koncept je prema kojem agencija VCCP teži stvarati popularnu kulturu i tzv. „korisno oglašavanje“ umjesto, kako je sam istaknuo „reklama koje nam ispiru mozak“.

Ovu filozofiju ilustrirao je kroz primjer neobično uspješne kampanje „Compare the Meerkat“za web stranicu na kojoj se uspoređuju ponude osiguravajućih kuća za automobile.

Ta je kampanja u vrlo kratkom roku postala svjetski kulturni fenomen, a njezina maskota, životinjica merkat imena Aleksandr Orlov, postala je jedna od najprodavanijih igračaka u Velikoj Britaniji.

Prošlog Božića mali je merkat svojom knjigom memoara čak dospio i na Amazonovu listu bestsellera. Toliki je bio utjecaj ove reklamne kampanje na popularnu kulturu.

Program prvoga dana završio je zanimljivim panelom „Nove tehnologije i novi mediji - budućnost Internet oglašavanja“ u kojem su, uz moderatoricu Anu Penović iz PlanaB, sudjelovali Aron Paulić i Buga, Nataša Krezić iz Bneta, Davor Runje iz Drapa i Tin Kadoić iz agencije Brlog.biz.

Sudionici su diskutirali o stanju domaćeg online oglašavanja, proizvodnji kvalitetnog sadržaja za web i mogućnostima njegove naplate u budućnosti, osmišljavanju kampanja na društvenim mrežama i o tome jesu li takve kampanje rješenje za sve vrste klijenata.

Zaključak diskusije bio je da su tehnologija i brzina kojom se ona razvija ključan faktor u osmišljavanju uspješnih i učinkovitih oglasnih kampanja, no kako je jedina garancija uspjeha integrirani pristup, cjelovito sagledavanje oglasne kampanje branda ili tvrtke u klasičnim i novim medijima te neizostavno praćenje rezultata takvih kampanja.
Johan Ronnestam
Johan Ronnestam
Drugog dana Best Internet konferencije, 13. travnja, cjelodnevni masterclass o važnosti integriranog pristupa u planiranju i provođenju on line prisutnosti koja pokreće inovativne brendove i njihovu komunikaciju, održao je domaćoj publici otprije poznati Šveđanin Johan Ronnestam, jedan od vodećih stratega, blogera i konzultanata u području modernog kreativnog i konceptualnog mišljenja.

Za svoje digitalne i integrirane globalne kampanje za BMW, MTV, H&M, Ikeu, Omegu, Beckers, Com Hem, Intersport, Kosta Boda, Adidas International i mnoge druge osvojio je prestižne nagrade poput Cannes Lionsa, Epice, Clio awards, Creste, D&AD, London International Advertising Awards i druge.

U rujnu 2008. odlučio je pokrenuti vlastitu agenciju ronnestam.com, a danas se bavi marketingom, oglašavanjem, osmišljavanjem iPhone aplikacija i ostalih oglasnih strategija na internetu.

Povezani članci
21.07.15 Istraživanja
Zaustavljen pad ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
13.03.15 Propisi
Novosti i pravna regulativa iz područja e-poslovanja
30.10.14 Korisne informacije
Jednostavnije slanje obrazaca u sustave ePorezna i e-Carina (e-Trošarine)
28.10.14 Financije i gospodarstvo
Projektom e-Poslovanje unaprijediti konkurentnost poduzetnika
24.09.14 Seminari, konferencije
U Zagrebu održana konferencija o e-poslovanju
19.02.14 Promocije
Novi iskorak u širenju e-poslovanja u Hrvatskoj
19.06.13 Vijesti
Počela druga faza projekta za poticanje e-poslovanja u Hrvatskoj
29.04.13 Vijesti iz svijeta
Očekuje se porast globalnog oglašavanja
02.10.12 Tvrtke i tržišta
Hrvatski projekt najbolji “startup” u Europi
21.09.12 Financije i gospodarstvo
Hrvatski Telekom najavio strateški sporazum s Googleom
18.09.12 Seminari, konferencije
Konferencija o elektroničkom poslovanju početkom listopada u Zagrebu
20.08.12 Korisne informacije
Internet: Protokol nove generacije
29.05.12 Vijesti iz svijeta
Povratak alkoholnih pića na američke ekrane
07.05.12 Istraživanja
HURA: Nastavlja se pad ulaganja u oglašavanje
09.04.12 Seminari, konferencije
Održana konferencija o elektroničkom poslovanju "e-biz 2012"
02.04.12 Turizam
Ministarstvo turizma: Za programe povećanja konkurentnosti 32 milijuna kuna
01.03.12 Seminari, konferencije
Predstavljen prvi hrvatski priručnik za e‐poslovanje
25.01.12 Turizam
Hotelijeri s optimizmom dočekuju predstojeću turističku sezonu
10.01.12 Turizam
HTZ: Lani 8 posto više turista i 7 posto više noćenja
28.11.11 Korisne informacije
Za 43 posto anketiranih internet najkvalitetniji medij
14.10.11 Turizam
Najbolju godinu u turizmu prati najveći broj upisa u turistička zanimanja
05.07.11 Vijesti
Predstavljen EU projekt e-poslovanje
25.05.11 Seminari, konferencije
e-pay Arena: Potencijal za rast e-plaćanja ogroman
24.05.11 Seminari, konferencije
e-pay Arena: Elektroničko plaćanje raste unatoč krizi
13.05.11 Seminari, konferencije
ePay Arena 2011.: Budućnost je u elektroničkom plaćanju
15.03.11 Turizam
Sve značajnija uloga interneta u prodaji turističkih usluga
06.11.10 Financije i gospodarstvo
Rast broadbanda od 10 posto diže BDP za 1,4 posto
17.08.10 Vijesti iz svijeta
SAD: Kongresmeni traže odluku o internetskom prometu
09.08.10 Zaposlenost / plaće
HZZ: Na sezonskim poslovima 28,8 posto novozaposlenih
08.08.10 Vijesti iz svijeta
Brzi internet otvara milijun radnih mjesta
13.09.08 Financije i gospodarstvo
Suradnja FINA-e i HUB-a na projektu e-Računa
02.04.08 Financije i gospodarstvo
Opatija: 7. konferencija o elektroničkom poslovanju «e-biz»
21.03.08 Seminari, konferencije
Najava: 7. konferencija o elektroničkom poslovanju “e-biz2008”
26.02.08 Sajmovi i izložbe
Najavljen nastup hrvatskih tvrtki na CeBIT-u
04.09.07 Korisne informacije
Priprema se zakon o elektroničkom novcu
18.06.07 Financije i gospodarstvo
FINA i Zagrebačka banka predstavili prvu "B2G" karticu
12.06.07 Trgovina na malo
Infoart: Touch-screen tehnologija za POS terminale
11.06.07 Seminari, konferencije
Oracleova konferencija "Izazovi novog doba"
05.06.07 Vijesti
Vlada RH predstavila projekt e-Otoci
04.06.07 Vijesti
Vlada predstavila eSPIS
23.05.07 Tvrtke i tržišta
FINA: konferencija ''Kako e?'' o elektroničkom poslovanju
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa