Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
24.03.2011. Predstavljena IdejaX - nacionalni festival oglašavanja
Hrvatsko Udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) i hrvatska podružnica Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB) predstavili su danas IdejuX, nacionalni festival oglašavanja, koji će se održati u Zagrebu, 26. i 27. svibnja 2011. godine.

IdejuX predstavio je Organizacijski odbor festivala u sastavu Slaven Fischer (HURA), Jan Jilek (IAB), Andrea Šumanovac (Unex), Siniša Waldinger (predsjednik žirija nagrade X), Saša Škorić (predsjednik žirija nagrade Mixx) i Mia Pećina, direktorica festivala.

IdejaX ima ambiciju prezentirati i odabrati najbolje kreativne marketinške radove u klasičnom i online oglašavanju u Hrvatskoj u prethodnoj godini. Osim toga, festival će biti platforma za razmjenu ideja, iskustava i aktualnih marketinških trendova na europskoj i regionalnoj sceni.

Pored predavanja renomiranih europskih i svjetskih stručnjaka, kao što su Gary Vaynerchuk, Gerd Leonhard i Helge Tennø, na festivalu će biti organizirane i tri regionalne panel diskusije o stanju i trendovima u struci, izložba odabranih radova pristiglih na natječaj, kao i niz strukovnih radionica.

Očekuje se tristotinjak prijava marketinških radova iz Hrvatske, za što uvjet nije članstvo niti u jednoj udruzi, i preko tisuću sudionika iz Hrvatske i regije.

Kotizacije iznose 999 kuna za cjelokupni dvodnevni program i 399 kuna za studente do 1.5., te 199 kuna za one koji žele samo pogledati izložbu radova prijavljenih na natjecanje i prisustvovati radionicama, kao i završnoj, svečanoj dodjeli nagrada i velikom partiju nakon dodjele.
Od 1.5. puna kotizacija poskupljuje na 1.499 kuna za sve kategorije. Kotizacije za natjecateljski dio programa iznose 749 kuna, a radovi se mogu prijaviti od 1. travnja do 1. svibnja 2011. Sve navedene cijene su bez PDV-a.

Autori radova u klasičnim (offline) medijima će se natjecati u 2 osnovne kategorije, "Best on market" i "Best of Admaking" za nagradu X, a za sve digitalne kampanje ili elemente kampanja agencije i web produkcijske kuće radove će moći prijaviti za nagradu Mixx.

Sve informacije o natjecateljskom dijelu programa mogu se pronaći na web stranici www.idejax.com.

Odluka da HURA i IAB zajednički organiziraju festival oglašavanja donesena je zbog komplementarnosti klasičnog i online oglašavanja, koji danas zajedno čine kreativnu marketinšku scenu.

Nacionalni festival oglašavanja značajan je zbog afirmacije i promocije struke i vizija je da se IdejaX pretvori u tradicionalno mjesto natjecanja najboljih hrvatskih oglašivačkih radova na cijelom spektru medijskih platformi, kao i ključno mjesto izmjene najboljih marketinških ideja na nacionalnoj i regionalnoj sceni.

Povezani članci
12.09.16 Istraživanja
Zenith: Vrijednost oglašavanja u ovoj godini mogla bi porasti 4,4 posto
21.07.15 Istraživanja
Zaustavljen pad ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
23.09.13 Istraživanja
Što oglašivači misle o marketinškim agencijama
29.07.13 Odnosi s javnošću
Publicis i Omnicom udružili se u najveću oglašavačku kompaniju na svijetu
29.04.13 Vijesti iz svijeta
Očekuje se porast globalnog oglašavanja
20.02.13 Promocije
Predstavljeni Dani komunikacija - središnja hrvatska marketinška manifestacija
02.10.12 Tvrtke i tržišta
Hrvatski projekt najbolji “startup” u Europi
29.05.12 Vijesti iz svijeta
Povratak alkoholnih pića na američke ekrane
07.05.12 Istraživanja
HURA: Nastavlja se pad ulaganja u oglašavanje
07.09.11 Seminari, konferencije
Na Weekend Media Festivalu više od 3000 stručnjaka
06.07.11 Seminari, konferencije
Četvrti Weekend Media Festival u Rovinju 22. do 25. rujna
29.05.11 Seminari, konferencije
Dodjelom nagrada završen festival oglašavanja IdejaX
14.01.11 Vijesti iz svijeta
Mediji: Rast internet oglašavanja, a pad u printu
27.12.10 Istraživanja
SAD: Internetsko oglašavanje prestiglo tiskano
24.08.10 Vijesti iz svijeta
WPP povećao organske prihode
11.06.10 Istraživanja
HURA: Pad oglašavanja u medijima 17 posto
14.05.10 Istraživanja
Oglašavanje na internetu u SAD-u poraslo 7 posto
17.02.10 Istraživanja
Deloitte: Online oglašavanje rast će po stopi od 17% godišnje
20.01.10 Financije i gospodarstvo
Deutsche Welle: Koliko koštaju vijesti?
19.01.10 Istraživanja
Jurin: Oglašavanje je postao nenaplativ biznis
21.12.09 Istraživanja
Oglašavačka industrija: 2010. godina okrupnjavanja
04.12.09 Istraživanja
Istraživanje: U 2010. budžeti za e-oglašavanje 93% veći
19.10.09 Financije i gospodarstvo
U drugoj polovici godine moguć oporavak potrošnje na oglašavanje
25.08.09 Financije i gospodarstvo
Oglašivačka industrija: Pad tiska 20%, rast TV-a 6,6%
14.04.09 Istraživanja
Potrošnja na oglašavanje u 2009. past će 7 posto
06.03.09 Tvrtke i tržišta
WPP: Pad dobiti 5,8 posto na 493 mil. eura
23.02.09 Financije i gospodarstvo
Deloitte: U 2009. kriza pogađa tiskovne medije
12.02.09 Seminari, konferencije
Sajam Web::INDUSTRIJA 2009
10.02.09 Seminari, konferencije
Web::Strategija 4 - jedinstveni marketinški doživljaj u ožujku
26.01.09 Seminari, konferencije
Prva SEO radionica u regiji
13.01.09 Seminari, konferencije
Web::Strategija 4 – Izgubljeni u kontekstu
03.11.08 Korisne informacije
Internet sustiže televiziju
30.10.08 Istraživanja
Može li novina na webu biti profitabilna
07.10.08 Istraživanja
Snižena projekcija troškova oglašavanja u 2008.
26.08.08 Seminari, konferencije
U Rovinju prvo regionalno okupljanje medijskih stručnjaka
15.07.08 Seminari, konferencije
Weekend Media Festival – prvo veliko regionalno okupljanje medijskih stručnjaka
26.07.07 Istraživanja
Po troškovima oglašavanja Hrvatska je srednje razvijena zemlja
14.01.07 Seminari, konferencije
Prva hrvatska konferencija o Internet oglašavanju
15.12.06 Istraživanja
Raste moć oglašavanja na internetu
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa