Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Tvrtke i tržišta
06.03.2009. WPP: Pad dobiti 5,8 posto na 493 mil. eura
Martin Sorrell
Martin Sorrell
Najveća svjetska grupa za oglašavanje, u čijem vlasništvu su Ogilvy & Mather Worldwide i the Hill & Knowlton PR kompaniji, očekuje tek relativno poboljšanje poslovanja u drugoj polovici ove godine

WPP, najveća svjetska grupa za oglašavanje, objavila je u petak 5,8-postotni pad neto dobiti za 2008. na 439,1 milijuna funti (493 milijuna eura) sa 465,9 milijuna funti u 2007.

Prihod je u prošloj godini je povećan za 21 posto na 7,48 milijardi funti. WPP, u čijem vlasništvu su Ogilvy & Mather Worldwide i kompanija za odnose s javnošću the Hill & Knowlton, ulaže u digitalne reklame i širi svoje poslovanje u zemljama u razvoju kako bi prebrodila financijsku krizu i pad prihoda u tradicionalnom oglašavanju.

Britanska kompanija sa sjedištem u Londonu očekuje slabiju potrošnje na reklame u prvoj polovici ove godine i tek «relativno poboljšanje» u drugoj polovici 2009.

«Za ovu godinu se očekivalo da će biti slabija ali sadašnja financijska kriza, koja nema presedana, je izazvala brutalnu recesiju diljem planeta», kazao je u priopćenju predsjednik uprave Martin Sorrell.

WPP je preporučila ukupnu dividendu za 2008. od 15,47 penija po dionici što je povećanje za 15 posto u odnosu na godinu ranije. (Bankamagazin)

Povezani članci
12.09.16 Istraživanja
Zenith: Vrijednost oglašavanja u ovoj godini mogla bi porasti 4,4 posto
04.03.16 Vijesti iz svijeta
Oglašivački div WPP upozorava na rizike po svjetsko gospodarstvo
21.07.15 Istraživanja
Zaustavljen pad ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
29.07.13 Odnosi s javnošću
Publicis i Omnicom udružili se u najveću oglašavačku kompaniju na svijetu
29.04.13 Vijesti iz svijeta
Očekuje se porast globalnog oglašavanja
02.10.12 Tvrtke i tržišta
Hrvatski projekt najbolji “startup” u Europi
29.05.12 Vijesti iz svijeta
Povratak alkoholnih pića na američke ekrane
07.05.12 Istraživanja
HURA: Nastavlja se pad ulaganja u oglašavanje
24.03.11 Seminari, konferencije
Predstavljena IdejaX - nacionalni festival oglašavanja
14.01.11 Vijesti iz svijeta
Mediji: Rast internet oglašavanja, a pad u printu
27.12.10 Istraživanja
SAD: Internetsko oglašavanje prestiglo tiskano
24.08.10 Vijesti iz svijeta
WPP povećao organske prihode
11.06.10 Istraživanja
HURA: Pad oglašavanja u medijima 17 posto
17.02.10 Istraživanja
Deloitte: Online oglašavanje rast će po stopi od 17% godišnje
20.01.10 Financije i gospodarstvo
Deutsche Welle: Koliko koštaju vijesti?
19.01.10 Istraživanja
Jurin: Oglašavanje je postao nenaplativ biznis
21.12.09 Istraživanja
Oglašavačka industrija: 2010. godina okrupnjavanja
04.12.09 Istraživanja
Istraživanje: U 2010. budžeti za e-oglašavanje 93% veći
19.10.09 Financije i gospodarstvo
U drugoj polovici godine moguć oporavak potrošnje na oglašavanje
25.08.09 Financije i gospodarstvo
Oglašivačka industrija: Pad tiska 20%, rast TV-a 6,6%
14.04.09 Istraživanja
Potrošnja na oglašavanje u 2009. past će 7 posto
23.02.09 Financije i gospodarstvo
Deloitte: U 2009. kriza pogađa tiskovne medije
30.10.08 Istraživanja
Može li novina na webu biti profitabilna
07.10.08 Istraživanja
Snižena projekcija troškova oglašavanja u 2008.
26.07.07 Istraživanja
Po troškovima oglašavanja Hrvatska je srednje razvijena zemlja
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa