Info
Seniko studio
Vijesti iz svijeta
24.08.2010. WPP povećao organske prihode
Prihodi oglašivačke tvrtke porasli su prvenstveno zahvaljujući oporavku u SAD-u i tradicionalnim medijima

WPP, najveća svjetska oglašivačka tvrtka po visini prihoda, podigao je u utorak prognoze za cijelu godinu nakon rasta ključnih organskih prihoda u prvoj polovini godine, koji pripisuje snažnom rastu u SAD-u i tradicionalnim medijima.

WPP je u prvih šest ovogodišnjih mjeseci zabilježio rast organskih prihoda od 2,5 posto, u skladu s najnižim očekivanjima analitičara, koja su se uglavnom kretala u rasponu od 2,5 do tri posto, no istaknuo je snažne rezultate u srpnju i naznake poboljšanja trendova, pa su u sedam mjeseci od početka godine organski prihodi povećani za 3,1 posto.

U prvoj polovini godine prihodi su iznosili 4,4 milijarde britanskih funta, u skladu s očekivanjima analitičara. WPP je također povećao i dividendu, za 15 posto.

Kompanija među čijim su klijentima Vodafone i Unilever napomenula je da su rastu organskih prihoda u prvom polugodištu značajno pridonijeli snažan rast u SAD-u, poboljšani rezultati u Britaniji te snažan rast u jugoistočnoj Aziji.

Najizrazitiji rast zabilježen je u srpnju, od gotovo sedam posto, ističe se nadalje u izvješću kompanije.

Temeljem takvih rezultata WPP je na dobrom putu da nadmaši ranije prognoze rasta cjelogodišnjih prihoda za dva posto.

"Revidirane cjelogodišnje prognoze nakon drugog tromjesečja ukazuju da će cjelogodišnji organski prihodi nadmašiti rast od 3,1 posto zabilježen u prvih sedam ovogodišnjih mjeseci", priopćeno je iz te grupe. (H)

Povezani članci
12.09.16 Istraživanja
Zenith: Vrijednost oglašavanja u ovoj godini mogla bi porasti 4,4 posto
04.03.16 Vijesti iz svijeta
Oglašivački div WPP upozorava na rizike po svjetsko gospodarstvo
21.07.15 Istraživanja
Zaustavljen pad ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
29.07.13 Odnosi s javnošću
Publicis i Omnicom udružili se u najveću oglašavačku kompaniju na svijetu
29.04.13 Vijesti iz svijeta
Očekuje se porast globalnog oglašavanja
02.10.12 Tvrtke i tržišta
Hrvatski projekt najbolji “startup” u Europi
29.05.12 Vijesti iz svijeta
Povratak alkoholnih pića na američke ekrane
07.05.12 Istraživanja
HURA: Nastavlja se pad ulaganja u oglašavanje
24.03.11 Seminari, konferencije
Predstavljena IdejaX - nacionalni festival oglašavanja
14.01.11 Vijesti iz svijeta
Mediji: Rast internet oglašavanja, a pad u printu
27.12.10 Istraživanja
SAD: Internetsko oglašavanje prestiglo tiskano
11.06.10 Istraživanja
HURA: Pad oglašavanja u medijima 17 posto
14.05.10 Istraživanja
Oglašavanje na internetu u SAD-u poraslo 7 posto
17.02.10 Istraživanja
Deloitte: Online oglašavanje rast će po stopi od 17% godišnje
20.01.10 Financije i gospodarstvo
Deutsche Welle: Koliko koštaju vijesti?
19.01.10 Istraživanja
Jurin: Oglašavanje je postao nenaplativ biznis
21.12.09 Istraživanja
Oglašavačka industrija: 2010. godina okrupnjavanja
04.12.09 Istraživanja
Istraživanje: U 2010. budžeti za e-oglašavanje 93% veći
19.10.09 Financije i gospodarstvo
U drugoj polovici godine moguć oporavak potrošnje na oglašavanje
25.08.09 Financije i gospodarstvo
Oglašivačka industrija: Pad tiska 20%, rast TV-a 6,6%
14.04.09 Istraživanja
Potrošnja na oglašavanje u 2009. past će 7 posto
06.03.09 Tvrtke i tržišta
WPP: Pad dobiti 5,8 posto na 493 mil. eura
23.02.09 Financije i gospodarstvo
Deloitte: U 2009. kriza pogađa tiskovne medije
30.10.08 Istraživanja
Može li novina na webu biti profitabilna
07.10.08 Istraživanja
Snižena projekcija troškova oglašavanja u 2008.
26.07.07 Istraživanja
Po troškovima oglašavanja Hrvatska je srednje razvijena zemlja
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa