29.07.2013.
Publicis i Omnicom udružili se u najveću oglašavačku kompaniju na svijetu
Spajanjem nastaje kompanija vrijedna 35 milijardi dolara, sa 130 tisuća zaposlenih, objavio je CNNMoney
Francuski Publicis i američki Omnicom objavili su udruživanje. Time nastaje najveća svjetska oglašavačka kompanija, vrijedna 35 milijardi dolara i sa 130 tisuća zaposlenih, objavio je CNNMoney.
U idućih 30 mjeseca kompaniju će voditi dvojica izvršnih direktora - Maurice Lévy iz Publicisa in John Wren iz Omnicoma. Dioničari obje kompanije imat će u vlasništvu 50 posto dionica nove kompanije - Publicis Omnicom Group.
„Komunikacijsko i marketinško okruženje u posljednjih nekoliko godina dramatično su se promijenili. To uključuje i eksponencijalni rast novih medijskih divova, eksploziju podataka te sve nejasnije granice u ulogama pojedinih igrača, kao i velike promjene u ponašanju potrošača“, rekao je Lévy, „John i ja zamislili smo spajanje kao nešto što će donijeti dobro bit našim klijentima, jer im možemo ponuditi široku paletu analognih i digitalnih usluga“.
U sastavu Publicis Omnicom Groupa poslovat će agencije BBDO, Saatchi & Saatchi, DDB, Leo Burnett, TBWA, Razorfish, Digitas LBi, Ketchum, StarcomMediaVest, Interbrand, RAPP, Publicis Healthcare Communications Group, Rosetta, ZenithOptimedia, Silverstein & Partners i mnoge druge. Među klijentima su PepsiCo, McDonald's, Coca-Cola, Apple, Visa, Volkswagen, Procter & Gamble, GM, Verizon i AT&T. banka.hr
|
|
|
|