O marketingu
Seniko studio
Odnosi s javnošću
29.07.2013. Publicis i Omnicom udružili se u najveću oglašavačku kompaniju na svijetu
Spajanjem nastaje kompanija vrijedna 35 milijardi dolara, sa 130 tisuća zaposlenih, objavio je CNNMoney

Francuski Publicis i američki Omnicom objavili su udruživanje. Time nastaje najveća svjetska oglašavačka kompanija, vrijedna 35 milijardi dolara i sa 130 tisuća zaposlenih, objavio je CNNMoney.

U idućih 30 mjeseca kompaniju će voditi dvojica izvršnih direktora - Maurice Lévy iz Publicisa in John Wren iz Omnicoma. Dioničari obje kompanije imat će u vlasništvu 50 posto dionica nove kompanije - Publicis Omnicom Group.

„Komunikacijsko i marketinško okruženje u posljednjih nekoliko godina dramatično su se promijenili. To uključuje i eksponencijalni rast novih medijskih divova, eksploziju podataka te sve nejasnije granice u ulogama pojedinih igrača, kao i velike promjene u ponašanju potrošača“, rekao je Lévy, „John i ja zamislili smo spajanje kao nešto što će donijeti dobro bit našim klijentima, jer im možemo ponuditi široku paletu analognih i digitalnih usluga“.

U sastavu Publicis Omnicom Groupa poslovat će agencije BBDO, Saatchi & Saatchi, DDB, Leo Burnett, TBWA, Razorfish, Digitas LBi, Ketchum, StarcomMediaVest, Interbrand, RAPP, Publicis Healthcare Communications Group, Rosetta, ZenithOptimedia, Silverstein & Partners i mnoge druge. Među klijentima su PepsiCo, McDonald's, Coca-Cola, Apple, Visa, Volkswagen, Procter & Gamble, GM, Verizon i AT&T. banka.hr

Povezani članci
12.09.16 Istraživanja
Zenith: Vrijednost oglašavanja u ovoj godini mogla bi porasti 4,4 posto
21.07.15 Istraživanja
Zaustavljen pad ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
05.11.14 Trgovina na malo
Potrošnja na oglašavanje potaknula snažan skok tromjesečnih prihoda Alibabe
18.07.13 Istraživanja
Tvrtke povećavaju budžete za TV i online oglašavanje, ali još vole tiskovine
29.04.13 Vijesti iz svijeta
Očekuje se porast globalnog oglašavanja
02.10.12 Tvrtke i tržišta
Hrvatski projekt najbolji “startup” u Europi
29.05.12 Vijesti iz svijeta
Povratak alkoholnih pića na američke ekrane
07.05.12 Istraživanja
HURA: Nastavlja se pad ulaganja u oglašavanje
24.03.11 Seminari, konferencije
Predstavljena IdejaX - nacionalni festival oglašavanja
14.01.11 Vijesti iz svijeta
Mediji: Rast internet oglašavanja, a pad u printu
27.12.10 Istraživanja
SAD: Internetsko oglašavanje prestiglo tiskano
24.08.10 Vijesti iz svijeta
WPP povećao organske prihode
11.06.10 Istraživanja
HURA: Pad oglašavanja u medijima 17 posto
17.02.10 Istraživanja
Deloitte: Online oglašavanje rast će po stopi od 17% godišnje
20.01.10 Financije i gospodarstvo
Deutsche Welle: Koliko koštaju vijesti?
19.01.10 Istraživanja
Jurin: Oglašavanje je postao nenaplativ biznis
21.12.09 Istraživanja
Oglašavačka industrija: 2010. godina okrupnjavanja
04.12.09 Istraživanja
Istraživanje: U 2010. budžeti za e-oglašavanje 93% veći
19.10.09 Financije i gospodarstvo
U drugoj polovici godine moguć oporavak potrošnje na oglašavanje
25.08.09 Financije i gospodarstvo
Oglašivačka industrija: Pad tiska 20%, rast TV-a 6,6%
14.04.09 Istraživanja
Potrošnja na oglašavanje u 2009. past će 7 posto
06.03.09 Tvrtke i tržišta
WPP: Pad dobiti 5,8 posto na 493 mil. eura
23.02.09 Financije i gospodarstvo
Deloitte: U 2009. kriza pogađa tiskovne medije
30.10.08 Istraživanja
Može li novina na webu biti profitabilna
07.10.08 Istraživanja
Snižena projekcija troškova oglašavanja u 2008.
26.07.07 Istraživanja
Po troškovima oglašavanja Hrvatska je srednje razvijena zemlja
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa