Edukacija
Seniko studio
Prikazi knjiga
06.02.2015. Predstavljena knjiga "Odgovorno oglašavanje"
Prva hrvatska knjiga o pravu i etici u oglašavanju i tržišnom komuniciranju autora Kamila Antolovića i Predraga Haramije u izdanju HURA-e
u prostorima kluba Pepermint jučer je održano predstavljanje knjige "Odgovorno oglašavanje", prve knjige na hrvatskom tržištu koja se bavi tematikom prava i etike u oglašavanju.

Suizdavač knjige je Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA). Autori Kamilo Antolović i Predrag Haramija, eminentni stručnjaci iz područja marketinga i oglašavanja u knjizi sustavno analiziraju sva područja oglašavanja s posebnim naglaskom na pojavu novih medija, sredstava i tehnologija koje dovode do novih načina komunikacije s potrošačima pri čemu odgovorno oglašavanje postaje neizostavni čimbenik.

Knjiga čitatelje upoznaje s pojmovima odgovornog oglašavanja i interpretacijom ukupne zakonitosti oglašavanja i društvene odgovornosti sa stajališta odredaba zakona i kodeksa.

Kroz brojne primjere iz prakse pomoći će onima koji žele ovladati ovom tematikom, profesionalcima koji se bave oglašavanjem i tržišnim komunikacijama te marketingom u cijelini te studentima koji žele pobliže upoznati odgovorno oglašavanje i njegovu društvenu višedimenzionalnost.

"Obzirom na ubrzani rast tržišta, digitalno komunikacijsko okruženje i sve veći broj poruka kojima su građani svakodnevno izloženi, javlja se sve veća potreba da se tržišnim komunikacijama upravlja sustavno i promišljeno u skladu s etičkim, društvenim i ekološkim izazovima.

Upravo je to zadaća ove knjige, usmjeriti profesionalce i studente u traženju gospodarski i društveno prihvatljivih rješenja", izjavio je autor Kamilo Antolović.

Povodom predstavljanje knjige, Damir Ciglar, predsjednik HURA-e je istaknuo da će ova knjiga biti od velike vrijednosti za sve praktičare jer se dotiče pitanja regulacije i samoregulacije u oglašavanju, s posebnim naglaskom na pitanja autorskih prava, oponašanja i plagiranja, nedopuštenih oblika oglašavanja te ostalih pitanja tržišnog nastupa, a sve potkrijepljeno rezultatima i istraživanjima provedenim od strane HURA-e.

Recenziju knige popratili su uvaženi teoretičari i praktičari prof.dr.Borna Bebek, prof.dr. Marinko Juričević i docent dr.sc. Nikša Sviličić.
O autorima:

Kamilo Antolović završio je marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Ima preko 25 godina iskustva na različitim poduzetničkim, menadžerskim i marketinškim poslovima u Hrvatskoj i regiji. Obnašao je funkciju predsjednika HURA-e i predsjednika Organizacijskog odbora PRIME-a, zamjenika direktora FESTO-a i predsjednika Suda časti HURA-e te člana Žirija festivala BiH , Superbrands Hrvatska i drugih. Prvi je stalni sudski vještak za oglašavanje i tržišne komunikacije u Republici Hrvatskoj te član Suda časti HURA-e.

Predrag Haramija diplomirao je na Filozofskom fakultetu gdje je doktorirao na temu "Etika u marketinškim komunikacijama". Ima 30 godina iskustva na dužnostima u državnoj upravi, predstavničkim tijelima vlasti, gospodarstvu, znanstvenim institucijma i nevladnim organizacijama. Profesor je na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta gdje je nositelj kolegija Promotion i Politički marketing.

Povezani članci
12.09.16 Istraživanja
Zenith: Vrijednost oglašavanja u ovoj godini mogla bi porasti 4,4 posto
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa