Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Edukacija
>>
Prikazi knjiga
Srijeda, 04.10.2023
Edukacija
Alternativne (privatne)
Seminari, usavršavanja
O srednjim školama - vijesti
Više i visoke škole (državne)
Prikazi knjiga
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Prikazi knjiga
06.02.2015.
Predstavljena knjiga "Odgovorno oglašavanje"
Prva hrvatska knjiga o pravu i etici u oglašavanju i tržišnom komuniciranju autora Kamila Antolovića i Predraga Haramije u izdanju HURA-e
u prostorima kluba Pepermint jučer je održano predstavljanje knjige "Odgovorno oglašavanje", prve knjige na hrvatskom tržištu koja se bavi tematikom prava i etike u oglašavanju.
Suizdavač knjige je Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA). Autori Kamilo Antolović i Predrag Haramija, eminentni stručnjaci iz područja marketinga i oglašavanja u knjizi sustavno analiziraju sva područja oglašavanja s posebnim naglaskom na pojavu novih medija, sredstava i tehnologija koje dovode do novih načina komunikacije s potrošačima pri čemu odgovorno oglašavanje postaje neizostavni čimbenik.
Knjiga čitatelje upoznaje s pojmovima odgovornog oglašavanja i interpretacijom ukupne zakonitosti oglašavanja i društvene odgovornosti sa stajališta odredaba zakona i kodeksa.
Kroz brojne primjere iz prakse pomoći će onima koji žele ovladati ovom tematikom, profesionalcima koji se bave oglašavanjem i tržišnim komunikacijama te marketingom u cijelini te studentima koji žele pobliže upoznati odgovorno oglašavanje i njegovu društvenu višedimenzionalnost.
"Obzirom na ubrzani rast tržišta, digitalno komunikacijsko okruženje i sve veći broj poruka kojima su građani svakodnevno izloženi, javlja se sve veća potreba da se tržišnim komunikacijama upravlja sustavno i promišljeno u skladu s etičkim, društvenim i ekološkim izazovima.
Upravo je to zadaća ove knjige, usmjeriti profesionalce i studente u traženju gospodarski i društveno prihvatljivih rješenja", izjavio je autor Kamilo Antolović.
Povodom predstavljanje knjige, Damir Ciglar, predsjednik HURA-e je istaknuo da će ova knjiga biti od velike vrijednosti za sve praktičare jer se dotiče pitanja regulacije i samoregulacije u oglašavanju, s posebnim naglaskom na pitanja autorskih prava, oponašanja i plagiranja, nedopuštenih oblika oglašavanja te ostalih pitanja tržišnog nastupa, a sve potkrijepljeno rezultatima i istraživanjima provedenim od strane HURA-e.
Recenziju knige popratili su uvaženi teoretičari i praktičari prof.dr.Borna Bebek, prof.dr. Marinko Juričević i docent dr.sc. Nikša Sviličić.
O autorima:
Kamilo Antolović
završio je marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Ima preko 25 godina iskustva na različitim poduzetničkim, menadžerskim i marketinškim poslovima u Hrvatskoj i regiji. Obnašao je funkciju predsjednika HURA-e i predsjednika Organizacijskog odbora PRIME-a, zamjenika direktora FESTO-a i predsjednika Suda časti HURA-e te člana Žirija festivala BiH , Superbrands Hrvatska i drugih. Prvi je stalni sudski vještak za oglašavanje i tržišne komunikacije u Republici Hrvatskoj te član Suda časti HURA-e.
Predrag Haramija
diplomirao je na Filozofskom fakultetu gdje je doktorirao na temu "Etika u marketinškim komunikacijama". Ima 30 godina iskustva na dužnostima u državnoj upravi, predstavničkim tijelima vlasti, gospodarstvu, znanstvenim institucijma i nevladnim organizacijama. Profesor je na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta gdje je nositelj kolegija Promotion i Politički marketing.
Povezani članci
12.09.16
Istraživanja
Zenith: Vrijednost oglašavanja u ovoj godini mogla bi porasti 4,4 posto
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.