O marketingu
Seniko studio
Odnosi s javnošću
02.04.2010. HURA svojim članicama: Ne sudjelujte na FESTO-u
Skupština HURA-e (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje), svojim je članicama preporučila da ne sudjeluju u natjecateljskom dijelu ovogodišnjeg Festivala tržišnih komunikacija (FESTO), koji će se održati u svibnju u Opatiji, stoji u priopćenju objavljenom u petak.

U priopćenju se ističe kako je takva odluka rezultat neuspješnih pregovora koji su se od kraja 2009. do kraja ožujka odvijali na relaciji između Uprave HOZ-a (Hrvatski oglasni zbor), organizatora FESTO-a i HURA-e.

„HURA je, kao predstavnica 34 reklamne agencije koje zastupaju oko 55% agencijskih budžeta za oglašavanje u Hrvatskoj te sa željom da aktivnim sudjelovanjem u organizaciji FESTO-a unaprijedi tu tradicionalnu manifestaciju, pristupila Upravi HOZ-a s prijedlogom o suradnji na trima ključnim točkama:
- postavljanju novih kriterija i pravilnika kreativnog dijela natjecanja;
- sudjelovanju u formiranju žirija i unapređenju procesa žiriranja;
- definiranju koncepta završne svečanosti i dodjele nagrada.“

Usto, HURA je upozorila Upravu HOZ-a i na sukob interesa, kad je riječ o nositelju licence za organizaciju FESTO-a. S obzirom na to da Uprava HOZ-a nije pozitivno reagirala ni na jedan od ovih prijedloga, Uprava HURA-e je, sa žaljenjem, bila prisiljena Skupštini uputiti prijedlog o nesudjelovanju članica u natjecateljskom dijelu FESTO-a, navodi se u priopćenju.

U obrazloženju prijedloga ističe se da HURA nije utvrdila niti jedan element koji bi navodio na zaključak da Uprava HOZ-a radi na poboljšanju FESTO-a, koji je već u svom prošlogodišnjem izdanju naišao na niz nezadovoljnih reakcija članica HURA-e.

S obzirom na neprijepornu potrebu struke da potiče i vrednuje kreativni razvoj tržišnih komunikacija, Skupština HURA-e će na sljedećem zasjedanju razmotriti mogućnosti vlastite organizacije nacionalnog kreativnog natjecanja agencija za tržišne komunikacije, zaključuje se.

Povezani članci
19.07.16 Istraživanja
Nastavlja se pozitivan trend ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
21.07.15 Istraživanja
Zaustavljen pad ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
23.09.13 Istraživanja
Što oglašivači misle o marketinškim agencijama
22.08.12 Seminari, konferencije
HURA: Započinje druga sezona HOWtoWOW marketinške akademije
07.05.12 Istraživanja
HURA: Nastavlja se pad ulaganja u oglašavanje
04.12.10 Odnosi s javnošću
Održan 18. FESTO i obilježena 50. obljetnica HOZ-a
26.11.10 Odnosi s javnošću
Obilježavanje 50 godina HOZ-a i 18 godina FESTO-a
24.08.10 Odnosi s javnošću
Effie Awards 2010. - prijavljeno 40 oglašivačkih kampanja
15.12.09 Odnosi s javnošću
HURA: Budžeti za oglašavanje u 2010. na razini ovogodišnjih
09.12.08 Odnosi s javnošću
Održan HURA party
15.04.08 Seminari, konferencije
FESTO 2008: Godišnji skup industrije tržišnog oglašavanja u svibnju
13.02.08 Karijere
Slaven Fischer na čelu Uprave HURA-e
27.05.07 O marketingu
Opatija: dodijeljena "Zlatna zvona" na festivalu oglašavanja FESTO
22.10.06 Osnove marketinga
FESTO: Najviše nagrada dobili Bruketa & Žinić
21.10.06 Brandovi
FESTO: o brandiranju, korporativnom ugledu i radijskim medijima
20.10.06 Osnove marketinga
Počeo 14. FESTO
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa