Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
O marketingu
>>
Odnosi s javnošću
Četvrtak, 28.03.2024
O marketingu
Osnove marketinga
Brandovi
Istraživanja
Odnosi s javnošću
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Odnosi s javnošću
02.04.2010.
HURA svojim članicama: Ne sudjelujte na FESTO-u
Skupština HURA-e (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje), svojim je članicama preporučila da ne sudjeluju u natjecateljskom dijelu ovogodišnjeg Festivala tržišnih komunikacija (FESTO), koji će se održati u svibnju u Opatiji, stoji u priopćenju objavljenom u petak.
U priopćenju se ističe kako je takva odluka rezultat neuspješnih pregovora koji su se od kraja 2009. do kraja ožujka odvijali na relaciji između Uprave HOZ-a (Hrvatski oglasni zbor), organizatora FESTO-a i HURA-e.
„HURA je, kao predstavnica 34 reklamne agencije koje zastupaju oko 55% agencijskih budžeta za oglašavanje u Hrvatskoj te sa željom da aktivnim sudjelovanjem u organizaciji FESTO-a unaprijedi tu tradicionalnu manifestaciju, pristupila Upravi HOZ-a s prijedlogom o suradnji na trima ključnim točkama:
- postavljanju novih kriterija i pravilnika kreativnog dijela natjecanja;
- sudjelovanju u formiranju žirija i unapređenju procesa žiriranja;
- definiranju koncepta završne svečanosti i dodjele nagrada.“
Usto, HURA je upozorila Upravu HOZ-a i na sukob interesa, kad je riječ o nositelju licence za organizaciju FESTO-a. S obzirom na to da Uprava HOZ-a nije pozitivno reagirala ni na jedan od ovih prijedloga, Uprava HURA-e je, sa žaljenjem, bila prisiljena Skupštini uputiti prijedlog o nesudjelovanju članica u natjecateljskom dijelu FESTO-a, navodi se u priopćenju.
U obrazloženju prijedloga ističe se da HURA nije utvrdila niti jedan element koji bi navodio na zaključak da Uprava HOZ-a radi na poboljšanju FESTO-a, koji je već u svom prošlogodišnjem izdanju naišao na niz nezadovoljnih reakcija članica HURA-e.
S obzirom na neprijepornu potrebu struke da potiče i vrednuje kreativni razvoj tržišnih komunikacija, Skupština HURA-e će na sljedećem zasjedanju razmotriti mogućnosti vlastite organizacije nacionalnog kreativnog natjecanja agencija za tržišne komunikacije, zaključuje se.
Povezani članci
19.07.16
Istraživanja
Nastavlja se pozitivan trend ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
21.07.15
Istraživanja
Zaustavljen pad ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
23.09.13
Istraživanja
Što oglašivači misle o marketinškim agencijama
22.08.12
Seminari, konferencije
HURA: Započinje druga sezona HOWtoWOW marketinške akademije
07.05.12
Istraživanja
HURA: Nastavlja se pad ulaganja u oglašavanje
04.12.10
Odnosi s javnošću
Održan 18. FESTO i obilježena 50. obljetnica HOZ-a
26.11.10
Odnosi s javnošću
Obilježavanje 50 godina HOZ-a i 18 godina FESTO-a
24.08.10
Odnosi s javnošću
Effie Awards 2010. - prijavljeno 40 oglašivačkih kampanja
15.12.09
Odnosi s javnošću
HURA: Budžeti za oglašavanje u 2010. na razini ovogodišnjih
09.12.08
Odnosi s javnošću
Održan HURA party
15.04.08
Seminari, konferencije
FESTO 2008: Godišnji skup industrije tržišnog oglašavanja u svibnju
13.02.08
Karijere
Slaven Fischer na čelu Uprave HURA-e
27.05.07
O marketingu
Opatija: dodijeljena "Zlatna zvona" na festivalu oglašavanja FESTO
22.10.06
Osnove marketinga
FESTO: Najviše nagrada dobili Bruketa & Žinić
21.10.06
Brandovi
FESTO: o brandiranju, korporativnom ugledu i radijskim medijima
20.10.06
Osnove marketinga
Počeo 14. FESTO
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.