O marketingu
Seniko studio
Odnosi s javnošću
17.04.2015. Festival Dani komunikacija u Rovinju okupio rekordnih 1.500 sudionika
Središnji nacionalni festival oglašavanja Dani komunikacija u Rovinju je okupio više od 1.500 sudionika, većinom domaćih i stranih marketinških stručnjaka te vrhunske predavače, koji će do 19. travnja analizirati i raspraviti najnovije marketinške i trendove u industriji oglašavanja.

Taj se festival u rovinjskom hotelu Lone održava u organizaciji hrvatskog Udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) i hrvatske podružnice Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB) te uz pokroviteljstvo hrvatske predsjednice Kolinde Grabar-Kitarović, a počeo je već u četvrtak navečer prigodnim otvaranjem i programom.

Za Dane komunikacija ovo je rekordna godina po svim parametrima, festival bilježi najveći interes sudionika, sponzora, medija i studenata, što sigurno nije slučajno jer smo ponudili vrlo kvalitetan i najraznovrsniji konferencijski program do sada u partnerstvu s Cannes Lions festivalom, istaknuo je u Rovinju u petak predsjednik Uprave HURA-e Damir Ciglar u razgovoru s medijima.

Dodao je i kako je "ponosan što će neka od predavanja i radionica voditi i domaći stručnjaci, jer je i to korak naprijed u kvaliteti sadržaja festivala".

Radni festivalski program u petak je počeo predavanjem "Creativity matters" predsjednika Uprave Cannes Lions festivala Philipa Thomasa koji je naglasio važnost kreativnosti kao pokretačke snage poslovanja i zaslužne za mnoge pozitivne promjene i napredak u društvu.

Poručio je i da je važna međunarodna suradnja u svakom sektoru pa tako i u marketingu i među njegovim strukovnim udruženjima i festivalima, ocjenivši i suradnju festivala Dani komunikacija i Canes Lions-a odličnom i s velikim utjecajem na promoviranje destinacija u kojima se održavaju.
Predavanja će u sklopu festivala održati i drugi 'jaki' svjetski marketinški stručnjaci i neki od najboljih predavača Cannes Lions-a i Eurobest festivala, poput Davida Muhlenfelda, Per Nilsona i Guy Abrahamsa, te vizionari i lideri marketinške industrije David Shing, Till Diestel, Eka Rukola i Andre Nogueira te globalni brand direktor adidasa Thomas van Schaik i globalni direktor digitalnog marketinga i društvenih medija za Nestle SA Pete Blackshaw.

Njihova predavanja i poruke posebno dobro će doći i hrvatskim marketinškim stručnjacima koji se slično kao i cijela zemlja još uvijek nalaze u recesiji, što itekako utječe na određivanje budžeta za oglašavanje, marketinške, promotivne i slične kampanje, ali ne i na kvalitetu odrađenih projekata, kojima se mogu pohvaliti i u svjetskim okvirima, ističe Ciglar.

Nekim od tih kampanja i projekata u petak će se u večernjim satima na festivalu dodijeliti i nagrade Effie za najučinkovitije kampanje u protekloj godini, dok će u subotu nagrade X i Mixx dobiti projekti za najkreativnija ostvarenja u offline i online oglašavanju, kao i studentski projekti nagrade IdejaXica.

Ove godine za te prestižne nagrade konkurira ukupno 212 kampanja i radova. (H)

Povezani članci
19.07.16 Istraživanja
Nastavlja se pozitivan trend ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
15.04.16 Brandovi
Objavljeni pobjednici Croatia Effie-a 2016
21.07.15 Istraživanja
Zaustavljen pad ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
08.01.14 Edukacija
Kako postati najbolji account i kako dobiti najviše od svoje agencije?
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa