Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Edukacija
>>
Seminari, usavršavanja
Srijeda, 24.04.2024
Edukacija
Alternativne (privatne)
Seminari, usavršavanja
O srednjim školama - vijesti
Više i visoke škole (državne)
Prikazi knjiga
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Seminari, konferencije
22.08.2012.
HURA: Započinje druga sezona HOWtoWOW marketinške akademije
Druga sezona HOWtoWOW marketinške akademije u organizaciji Hrvatskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje (HURA) kreće 5. rujna 2012. kada u Zagreb dolazi Sam Moorthy, poznati međunarodni trener koji će održati radionicu na temu prezentacijskih vještina, izvijestili su iz HURA-e.
"Prezentiranje spada među osnovne poslovne vještine zbog čega je važnost izvedbe neodoljivih prezentacija još veća - nemojte držati predavanje nego ispričajte priču“, kratko je tom prigodom izjavio Moorthy.
To umijeće doprinosi boljim poslovnim rezultatima i lakšem ostvarenju ciljeva, a često pomaže u karijeri.
Sam Moorthy
Iz HURA-e ističu kako sudionici ove HOWtoWOW akademije mogu u opuštenom i interaktivnom okruženju očekivati jednostavne i praktične savjete, dobre i ne baš tako dobre primjere s najčešćim pogreškama, ali i najupečatljivijim elementima, i najbitnije, priliku za uvježbavanje pripreme i izvedbe prezentacija u okruženju bliskom stvarnom u kojem će se izmjenjivati u ulozi publike i prezentera.
Svi polaznici ovog specijaliziranog stručnog treninga dobit će posebnu diplomu HOWtoWOW akademije nakon sudjelovanja.
HOWtoWOW akademija obuhvaća seriju od sedam specijaliziranih stručnih radionica za marketinške stručnjake, koje će se održavati svakog petog u mjesecu od rujna 2012. do ožujka 2013. godine na teme: prezentacijske vještine, marketinška metrika, medijsko planiranje, brend arhitektura i strategija, strateško planiranje, zvučni brending i video produkcija.
Svi zainteresirani više informacija mogu saznati na internetskim stranicama
www.hura.hr/how-to-wow
.
Povezani članci
19.07.16
Istraživanja
Nastavlja se pozitivan trend ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
21.07.15
Istraživanja
Zaustavljen pad ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
08.01.14
Edukacija
Kako postati najbolji account i kako dobiti najviše od svoje agencije?
23.09.13
Istraživanja
Što oglašivači misle o marketinškim agencijama
07.05.12
Istraživanja
HURA: Nastavlja se pad ulaganja u oglašavanje
24.08.10
Odnosi s javnošću
Effie Awards 2010. - prijavljeno 40 oglašivačkih kampanja
02.04.10
Odnosi s javnošću
HURA svojim članicama: Ne sudjelujte na FESTO-u
15.12.09
Odnosi s javnošću
HURA: Budžeti za oglašavanje u 2010. na razini ovogodišnjih
09.12.08
Odnosi s javnošću
Održan HURA party
13.02.08
Karijere
Slaven Fischer na čelu Uprave HURA-e
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.