Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
O marketingu
>>
Odnosi s javnošću
Četvrtak, 25.04.2024
O marketingu
Osnove marketinga
Brandovi
Istraživanja
Odnosi s javnošću
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Odnosi s javnošću
09.12.2008.
Održan HURA party
U Hypo Expo centru sinoć je održan tradicionalni party Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA), na kojemu se okupilo više od tisuću ljudi, što zaposlenika agencija za tržišno komuniciranje i njihovih poslovnih partnera, oglašivača, predstavnika medija i brojnih poznatih osoba.
Predsjednik Uprave HURA-e Slaven Fischer, održao je kratak govor u kojemu je sumirao uspješnu poslovnu godinu tijekom koje je Udruženje postiglo niz kvalitetnih pomaka u promicanju interesa struke te je utjecalo na značajno povećanje broja tvrtki članica udruženja.
Ovogodišnji HURA party bio je inspiriran vrlo popularnom američkom TV serijom Mad Men koja se bavi oglašivačkom agencijom u New Yorku početkom šezdesetih godina prošlog stoljeća, a uskoro će se početi prikazivati i u Hrvatskoj.
HURA party je kroz scenografiju, multimediju (svjetske i hrvatske reklame iz šezdesetih i sedamdesetih) i glazbu, prizvao pionirska vremena suvremenog oglašavanja.
Okupljene su zabavljali brojni izvođači: grupa Swingers, kojoj se u nekoliko pjesama pridružio i moderator večeri Mirko Fodor, zatim Kristijan Beluhan, Grupa Eni i Ivana Starčević.
HURA je udruženje koje u svojem sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a cilj udruge je povećanje efikasnosti na područjima njezina djelovanja, uspostavljanje etičkih standarda i principa korektne tržišne utakmice, pozicioniranje oglašivačke industrije prema najvišim standardima, edukaciju, organizaciju strukovnih festivala te unapređenje kreativnih ideja i suradnje sa srodnim organizacijama u Europi i svijetu.
Povezani članci
19.07.16
Istraživanja
Nastavlja se pozitivan trend ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
21.07.15
Istraživanja
Zaustavljen pad ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
23.09.13
Istraživanja
Što oglašivači misle o marketinškim agencijama
22.08.12
Seminari, konferencije
HURA: Započinje druga sezona HOWtoWOW marketinške akademije
07.05.12
Istraživanja
HURA: Nastavlja se pad ulaganja u oglašavanje
24.08.10
Odnosi s javnošću
Effie Awards 2010. - prijavljeno 40 oglašivačkih kampanja
02.04.10
Odnosi s javnošću
HURA svojim članicama: Ne sudjelujte na FESTO-u
15.12.09
Odnosi s javnošću
HURA: Budžeti za oglašavanje u 2010. na razini ovogodišnjih
13.02.08
Karijere
Slaven Fischer na čelu Uprave HURA-e
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.