Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Edukacija
Petak, 19.04.2024
Edukacija
Alternativne (privatne)
Seminari, usavršavanja
O srednjim školama - vijesti
Više i visoke škole (državne)
Prikazi knjiga
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Edukacija
08.01.2014.
Kako postati najbolji account i kako dobiti najviše od svoje agencije?
Paul Burns iza sebe ima 26 godina advertising iskustva, a danas je najnagrađivaniji trening i development profesionalac u marketinškoj industriji
U organizaciji Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) u petak, 10. siječnja 2014. održat će se nova radionica HOWtoWOW akademije na temu Suradnja agencije i klijenta. Gost predavač, Paul Burns polaznicima radionice demonstrirat će zašto je razumijevanje poslovanja agencije i klijenta temelj dugoročne suradnje te kako izgraditi nove i bolje poslovne odnose s ključnim klijentima.
Poseban dio predavanja posvetit će kreativnom briefu kao svojevrsnom ugovoru između agencije i klijenta, a polaznici će na treningu dobiti uvid u izvrsne primjere pisanja briefova.
Na predavanju će se također govoriti o vođenju timova i kreativnom procesu; o tome što čini izvrsnog vođu i pobjedničke timove; kako dati pozitivan i konstruktivan feedback te kako pomoći klijentu da dobije maksimalnu potporu od svoje agencije.
Paul Burns u Zagreb dolazi s 26 godina advertising iskustva od čega je 24 godine proveo u agenciji Saatchi&Saatchi gdje je radio na brojnim kampanjama nagrađivanima za kreativnost i efikasnost. Danas je najnagrađivaniji trening i development profesionalac u marketinškoj industriji.
HOWtoWOW akademija nudi edukaciju iz brojnih područja i tema važnih za oglašivačku industriju. Sastoji se od niza tematskih radionica koje uključuju kombinaciju teorijskih i praktičnih znanja, uz visoku razinu interaktivnosti praćenu brojnim primjerima iz prakse s kojima se predavači susreću na lokalnom i međunarodnom tržištu.
Radionice vode vrhunski domaći i svjetski stručnjaci poput Sama Moorthya, Grahama Singletona, Paula Arnolda, Dietmara Dahmena, Paula Burnsa, Davea Birrsa i Gurdeepa Purija.
Povezani članci
19.07.16
Istraživanja
Nastavlja se pozitivan trend ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
21.07.15
Istraživanja
Zaustavljen pad ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
17.04.15
Odnosi s javnošću
Festival Dani komunikacija u Rovinju okupio rekordnih 1.500 sudionika
22.08.12
Seminari, konferencije
HURA: Započinje druga sezona HOWtoWOW marketinške akademije
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.