Trgovina
Seniko studio
Promocije
20.02.2013. Predstavljeni Dani komunikacija - središnja hrvatska marketinška manifestacija
Damir Ciglar i Jan Jilek
Damir Ciglar i Jan Jilek
Dani komunikacija jedini su strukovni festival u Hrvatskoj koji promovira najbolje marketinške projekte u prethodnom razdoblju i kroz niz predavanja i radionica nudi odgovore na pitanja vezana uz ulogu oglašavanja u pružanju poslovnih rješenja za kompanije i poduzetnike

Hrvatsko Udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) i hrvatska podružnica Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB) danas su detaljno predstavili Dane komunikacija - nacionalni festival marketinških komunikacija, koji će se održati u Rovinju, u hotelu Lone, od 16. do 19. svibnja 2013.

Dani komunikacija objedinjuju dosadašnje manifestacije IdejaX i Effie u jedno događanje na kojem se promoviraju najbolji marketinški projekti u proteklom razdoblju i razmjenjuju iskustva o ulozi klasičnog i digitalnog oglašavanja u kreiranju poslovnih rješenja za razvoj gospodarstva.

Projekt su predstavili članovi Organizacijskog odbora festivala Damir Ciglar (HURA) i Jan Jilek (IAB), kao i Jadranka Ivanković, predsjednica žirija nagrade Effie, Vanja Blumenšajn, predsjednik žirija nagrade X, Nikola Vrdoljak, predsjednik žirija nagrade Mixx te Tomislav Popović, predsjednik Uprave Maistre, domaćina ovogodišnjih Dana komunikacija.

Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA-e, suorganizatora Dana komunikacija, izjavio je: "Objedinjavanjem IdejeX i Effie-a, povezali smo ključne elemente ovih nagrada - kreativnost i učinkovitost - u jedno događanje za koje vjerujemo da će zaživjeti kao najvažniji stručni skup na području tržišnog komuniciranja u Hrvatskoj.

Osim toga, ovim festivalom želimo i širu javnost upoznati s mogućnostima koje marketing može pružiti gospodarstvu i društvu u cjelini, što je bio i jedan od razloga odabira rovinjskog hotela Lone za novu lokaciju festivala, jer će se sudionici moći uživo uvjeriti kako dobro osmišljen koncept i marketinške aktivnosti rezultiraju poslovnom uspješnošću.

Vjerujemo da ćemo novim konceptom festivala, atraktivnom lokacijom te vrhunskim predavačima privući još veći interes struke i javnosti te nadmašiti prošlogodišnje rezultate koji uključuju preko 240 prijavljenih radova i oko 1000 sudionika, okupljenih na IdejiX."
Faris Yakob
Faris Yakob
Dani komunikacija u svom trodnevnom festivalskom programu nude brojna predavanja vrhunskih domaćih i stranih stručnjaka iz područja klasičnog i digitalnog oglašavanja.

Jedan od predavača je i Faris Yakob, nagrađivani strateg i kreativni direktor, kojeg je Clios proglasio jednim od 50 najboljih kreativaca na svijetu, a Fast Company jednim od 10 suvremenih Mad Mena.

Mashable je proglasio njegov blog jednim od 10 najboljih blogova koje treba pratiti, a poznat je i po ulozi u filmu "The Greatest Movie Ever Sold". Osim predavanja, dnevni program će uključivati radionice i diskusije na teme relevantne za struku, ali i društvo u cjelini.

Na kraju svakog festivalskog dana organizirane su večernje dodjele prestižnih nagrada: Effie za najučinkovitije marketinške kampanje, X za najkreativnije radove realizirane u svim vrstama medija, MIXX za najkreativnije i najučinkovitije radove u online oglašavanju, te studentske nagrade IdejaXica.

Jan Jilek, predsjednik IAB-a, drugog suorganizatora Dana komunikacija, izjavio je: "Digitalno tržište ubrzano se mijenja i razvija, a u prilog tome govori i brojka od 79 radova koje smo zaprimili prošle godine za natjecanje Mixx.

Iz tog razloga, ove godine nagradom Mixx obuhvaćamo šire područje digitalnih kampanja kako bismo omogućili pristup i onim agencijama koje su specijalizirane samo za specifična područja, poput društvenih medija ili mobilnih platformi."

Jan Jilek je predstavio i cijene kotizacija za sudionike. Prijave sudionika počinju 20. veljače, a cijena kotizacije s popustom koji vrijedi za članove HURA-e, IAB-a, HUOJ-a (Hrvatska udruga za odnose s javnošću) i za klijente agencija HURA-e za vrijeme rane prijave (Early Bird) iznosi svega 999 kuna za cjelokupni program i vrijedi do 1. travnja, a nakon tog datuma pa sve do početka festivala kotizacija s popustom iznosi 1.499kn.

Cijene kotizacija bez popusta su uvećane za 20 posto. Studentska kotizacija iznosi 199 kuna za vrijeme cijelog prijavnog roka. Maistra kao partner projekta osigurala je ponudu smještaja za sudionike po popularnim cijenama u svojim hotelima u Rovinju.

Sve informacije o natjecateljskom dijelu programa, cijenama kotizacija i prijavama sudionika mogu se pronaći na web stranici festivala: www.danikomunikacija.com.

Povezani članci
19.07.16 Istraživanja
Nastavlja se pozitivan trend ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
12.07.16 Korisne informacije
Uključenost zaposlenika u programe internih komunikacija još uvijek poražavajuća
15.04.16 Odnosi s javnošću
Dani komunikacija posjećeni u rekordnom broju
21.07.15 Istraživanja
Zaustavljen pad ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
20.04.15 Tvrtke i tržišta
Podravka.hr dobitnik je nagrade MIXX za najbolji website
06.06.14 Tvrtke i tržišta
Potpuni uspjeh Podravkinih proizvoda – svih šest nominiranih dobili nagradu Superior Taste Awarda
16.05.14 Istraživanja
Rekordan broj sudionika na Danima komunikacija
07.03.14 Seminari, konferencije
Lider: Održana konferencija Prehrambena industrija - Prilike za rast
25.11.13 Ekologija
Zelena ideja: Više od 70 ekoproizvođača traži pomoć marketinških stručnjaka
10.06.13 Prehrambeni proizvodi
Podravka osvojila osam međunarodnih Superior Taste Award priznanja
17.05.13 Istraživanja
Dani komunikacija okupili više od 1.200 marketinških stručnjaka, oglašivača i studenata
15.05.13 Sajmovi i izložbe
Dani komunikacija počinju sutra u Rovinju
14.09.12 Seminari, konferencije
Podravka organizirala prvu e-learning konferenciju
07.07.12 Tvrtke i tržišta
Predsjednik Parlamenta Novog Zelanda posjetio Podravku
14.05.12 Korisne informacije
Održano 4. “cool okupljanje” korisnika Coolinarike
07.05.12 Brandovi
Podravka: Dodijeljene nagrade CROPAK za najbolji redizajn Kvikija
25.04.12 Karijere
Hrvoje Kolarić novi je predsjednik Uprave Belupa
24.02.12 Karijere
Zvonimir Mršić novi predsjednik Uprave Podravke
22.10.11 Istraživanja
Dodijeljene 3. hrvatske Effie nagrade
14.10.11 Seminari, konferencije
Prijave za Effie otvorene još samo 5 dana
12.10.11 Seminari, konferencije
Martin Lindstrom i Steve Chazin glavne zvijezde ovogodišnje Effie konferencije
04.10.11 Seminari, konferencije
Martin Lindstrom predavač na šestoj Effie konferenciji
03.10.11 Brandovi
Kraš i Imago najučinkovitiji na globalnom Effie indeksu učinkovitosti
26.09.11 Odnosi s javnošću
U Bruxellesu dodijeljene Euro Effie nagrade
07.09.11 Seminari, konferencije
Na Weekend Media Festivalu više od 3000 stručnjaka
29.05.11 Seminari, konferencije
Dodjelom nagrada završen festival oglašavanja IdejaX
24.03.11 Seminari, konferencije
Predstavljena IdejaX - nacionalni festival oglašavanja
24.08.10 Odnosi s javnošću
Effie Awards 2010. - prijavljeno 40 oglašivačkih kampanja
02.10.09 Odnosi s javnošću
Marketinške nagrade Effie prvi put dodijeljene i u Hrvatskoj
11.03.08 O marketingu
EFFIE konferencija o učinkovitosti marketinga u Zagrebu
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa