Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
O marketingu
>>
Odnosi s javnošću
Petak, 19.04.2024
O marketingu
Osnove marketinga
Brandovi
Istraživanja
Odnosi s javnošću
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Odnosi s javnošću
20.01.2015.
Treći Dani komunikacija 16. do 19. travnja u Rovinju
Treći nacionalni festival oglašavanja Dani komunikacija od 16. do 19. travnja u Rovinju ponudit će uvid u svjetske marketinške trendove, potaknuti debatu o stanju te industrije u Hrvatskoj i regiji te skrenuti pažnju na važnost kreativnosti.
Najavljujući program tog festivala u utorak na konferenciji za novinare predstavnici organizatora udruženja HURA i tvrtke IAB istaknuli su i da će ovogodišnji Dani komunikacija biti jači nego ikad jer u suradnji s vodećim marketinškim festivalima Eurobest i Cannes Lions u Rovinj dovode vrhunske predavače s renomiranih svjetskih festivala te brojne uspješne kreativce, govornike i predstavnike tvrtki oglašivača.
Među novostima izdvojili su tzv. huraonice ili interaktivne okrugle stolove na kojima će sudionici raspravljati na zadanu temu te dijeliti znanja i iskustva u neformalnom okruženju.
Ističući važnost kreativnosti komunikacija kao jedne od glavnih tema ovogodišnjeg festivala, a koja i poboljšava prodaju, predsjednik HURA-e Damir Ciglar naglasio je da se upravo po tome prepoznaju najbolji i uspješni.
Neki do njih će biti i gosti-predavači na festivalu, poput Petea Blackshawa, globalnog direktora digitalnog marketinga i društvenih medija za Nestlé, Philipa Thomasa, predsjednika Uprave Lions Festivals, organizatora najvećih svjetskih marketinških festivala kao što su Eurobest, Cannes Lions, Spikes Asia i dr, te Davida Muhlenfelda, potpredsjednika i kreativnog direktora Martin Agencya.
Važan dio Dana komunikacija su i strukovna natjecanja - Effie, IdejaX i Mixx kojima se nagrađuju kreativnost i inovativnost od strane struke, a tu su i brojni drugi popratni sadržaji, izložbe i drugo. (H)
Povezani članci
19.07.16
Istraživanja
Nastavlja se pozitivan trend ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
21.07.15
Istraživanja
Zaustavljen pad ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
17.04.15
Odnosi s javnošću
Pobjednici Croatia Effie-a 2015: Franck, Imago reklamna agencija i medijska agencija Unex Media s kampanjom "CROmpiri"
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.