Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Info
>>
Karijere
Četvrtak, 25.04.2024
Info
Carine
Inspekcijske službe
Ekologija
Korisne informacije
Karijere
Financije i gospodarstvo
Sajmovi i izložbe
Zaposlenost / plaće
Korisni linkovi
Osiguranja
Statistika
Zdravlje
Vijesti iz svijeta
DOP
Vijesti iz regije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Karijere
13.02.2008.
Slaven Fischer na čelu Uprave HURA-e
Imenovano je i novo vodstvo Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA)
Na godišnjoj izbornoj Skupštini hrvatskog Udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA), održanoj u Hrvatskoj gospodarskoj komori u srijedu izabrano novo vodstvo tog gospodarskog interesnog udruženja.
U predstojeće četiri godine HURA-u će voditi Slaven Fischer, imenovan na mjesto predsjednika Uprave, dok su novi članovi Uprave Nikola Žinić, Dario Vince, Damir Ciglar i Dražen Bračić.
Za predsjednika Skupštine ponovno je izabran Tino Anđić, a potpredsjedničku dužnost obavljat će Jelena Biluš i Branko Eder.
Predsjednik Suda časti bit će Kamilo Antolović, a uz njega će u radu Suda sudjelovati Suzana Kulaš i Slobodan Presečki.
Predsjednik Povjerenstva za članstvo bit će Anđelko Novak, a s njim će surađivati Damir Brčić i Damir Šmit Slivonja, stoji u priopćenju Udruge.
Fischer je istaknuo da je prvi važan zadatak izrada četverogodišnjeg plana djelovanja, s posebnim naglaskom na reorganizaciju HURA-e u udruženje koje može ponuditi kvalitetan strukovni servis, relevantne informacije i ekspertizu.
Dodao je, također, da se HURA mora posve jasno postaviti spram svih čimbenika koji na bilo koji način opstruiraju “fair” tržišnu utakmicu, bez obzira radi li se o oglašivačima ili medijima.
Povezani članci
19.07.16
Istraživanja
Nastavlja se pozitivan trend ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
21.07.15
Istraživanja
Zaustavljen pad ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
23.09.13
Istraživanja
Što oglašivači misle o marketinškim agencijama
22.08.12
Seminari, konferencije
HURA: Započinje druga sezona HOWtoWOW marketinške akademije
07.05.12
Istraživanja
HURA: Nastavlja se pad ulaganja u oglašavanje
24.08.10
Odnosi s javnošću
Effie Awards 2010. - prijavljeno 40 oglašivačkih kampanja
02.04.10
Odnosi s javnošću
HURA svojim članicama: Ne sudjelujte na FESTO-u
15.12.09
Odnosi s javnošću
HURA: Budžeti za oglašavanje u 2010. na razini ovogodišnjih
09.12.08
Odnosi s javnošću
Održan HURA party
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.