O marketingu
Seniko studio
Istraživanja
23.09.2013. Što oglašivači misle o marketinškim agencijama
U sklopu BalCannes revije na Weekend Media Festivalu predstavljeno HURA-ino istraživanje o suradnji oglašivača i marketinških agencija koje je pokazalo da većina oglašivača svoje marketinške agencije percipira kao značajne partnere u razvoju vlastitog poslovanja

Na panelu oglašivača pod nazivom "Kako biramo marketinšku agenciju" koji je održan u sklopu BalCannes revije na Weekend Media Festivalu predstavljeni su rezultati istraživanja* o stavovima oglašivača vezanim uz suradnju s marketinškim agencijama u Hrvatskoj koje je provelo Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA).

Istraživanje je pokazalo da je hrvatskim oglašivačima najvažnija kvaliteta rada agencije, razumijevanje klijenata i njegovog tržišta te kvaliteta kreativnog rješenja.

Kao navažnije karakteristike agencije, oglašivači su u najvećem broju istaknuli kvalitetu predloženih strategija te znanje i posvećenost agencijskog tima. Istraživanje je također pokazalo kako većina klijenata svoje marketinške agencije percipira kao značajne partnere u razvoju vlastitog poslovanja te da su oglašivači su uglavnom zadovoljni svojim partnerima agencijama.

Ipak, prema istraživanju marketinške agencije samo kod četvrtine klijenata imaju značajnu ulogu u formuliranju marketinške strategije, kao i da klijenti nedovoljno uvažavaju strukovne nagrade kao jedan od ključnih čimbenika za izbor agencija.

Sudionici panela - Eva Aljančič, direktorica marketinga i prodaje Si.mobil, Slovenija Aleksandar Poznanić, direktor marketinga Jaffe, Srbija i Lejla Dautović Čajić direktorica marketinga SPP pića, Atlantic Grupa, Hrvatska te Dražen Nikolić, predsjednik Uprave ACI-a, potvrdili su većinu stavova oglašivača proizišlih iz istraživanja.

Kao najvažniju karakteristiku agencija su istaknuli razumijevanje brenda te smjera kojim tvrtka želi ići te su se složili da agencije imaju veliku ulogu u stvaranju pozitivnih poslovnih rezultata oglašivača. Panelisti su se dotaknuli i teme natječaja te je prevladalo mišljenje da podržavaju HURA-inu inicijativu da na natječaje poziva 3+1 agencija, kako bi se osigurala poštena tržišna utakmica.

Suprotno rezultatima istraživanja svi panelisti su istaknuli da su nagrade na kreativnim festivalima, a posebno na Effie natjecanju, iznimno važne te da su jedan od ključnih faktora pri izboru i planiranju suradnje s marketinškim agencijama.


*Istraživanje je online metodom provela agencija Ipsos marketing na uzorku 37 oglašivača, klijenata marketinških agencija u Hrvatskoj.

Povezani članci
19.07.16 Istraživanja
Nastavlja se pozitivan trend ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
21.07.15 Istraživanja
Zaustavljen pad ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
22.08.12 Seminari, konferencije
HURA: Započinje druga sezona HOWtoWOW marketinške akademije
07.05.12 Istraživanja
HURA: Nastavlja se pad ulaganja u oglašavanje
07.09.11 Seminari, konferencije
Na Weekend Media Festivalu više od 3000 stručnjaka
06.07.11 Seminari, konferencije
Četvrti Weekend Media Festival u Rovinju 22. do 25. rujna
24.03.11 Seminari, konferencije
Predstavljena IdejaX - nacionalni festival oglašavanja
24.08.10 Odnosi s javnošću
Effie Awards 2010. - prijavljeno 40 oglašivačkih kampanja
02.04.10 Odnosi s javnošću
HURA svojim članicama: Ne sudjelujte na FESTO-u
15.12.09 Odnosi s javnošću
HURA: Budžeti za oglašavanje u 2010. na razini ovogodišnjih
09.12.08 Odnosi s javnošću
Održan HURA party
26.08.08 Seminari, konferencije
U Rovinju prvo regionalno okupljanje medijskih stručnjaka
15.07.08 Seminari, konferencije
Weekend Media Festival – prvo veliko regionalno okupljanje medijskih stručnjaka
13.02.08 Karijere
Slaven Fischer na čelu Uprave HURA-e
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa