O marketingu
Seniko studio
Odnosi s javnošću
24.08.2010. Effie Awards 2010. - prijavljeno 40 oglašivačkih kampanja
Na središnje marketinško natjecanje u Hrvatskoj - "Effie Awards 2010." prijavljeno je 40 oglašivačkih kampanja, koje su u razdoblju od 1. siječnja 2009. do 31. ožujka 2010. postigle značajne poslovne rezultate te uspješno ostvarile ciljeve koje su im postavili klijenti, izvjestili su iz Hrvatske udruge agencija za tržišno komuniciranje (HURA) i Best Marketinga.

Dodjela drugih hrvatskih Effie nagrada održat će se 22. listopada u Zagrebu u sklopu dvodnevne Effie konferencije o učinkovitosti marketinga.

Prijavljene radove ocjenjivat će žiri sastavljen od predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za odnose s javnošću i istraživanje tržišta, a predsjednica ovogodišnjeg žirija je direktorica marketinških komunikacija Hrvatskog telekoma Vedrana Hercigonja Majetić.

I ove godine nagrade će se dijeliti u sedam kategorija - hrana, piće, roba široke potrošnje, financijske i osiguravajuće usluge, telekomunikacijske usluge, niskobudžetne kampanje te ostalo.

Kako ističu iz HURA-e i Best Marketinga, najviše prijavljenih kampanja, njih čak 12, je u kategoriji telekomunikacijske usluge, nakon čega slijedi roba široke potrošnje te financijske i osiguravajuće usluge, a kampanje su prijavili svi vodeći oglašivači i agencije.

Organizatori naglašavaju i da su zadovoljni brojem pristiglih radova koji je premašio njihova očekivanja. Za razliku od prošle godine kada je bilo 50 prijavljenih kampanji za 2007. i 2008., ovogodišnje je razdoblje za kvalifikaciju bilo gotovo upola kraće te se očekivao i manji broj prijava.

Effie nagrada je najpriznatija marketinška nagrada u svijetu (marketinški Oscar), dodjeljuje se od 1968. godine u više od 35 zemalja, među kojima su SAD, Njemačka, Francuska i Austrija. (H)

Povezani članci
19.07.16 Istraživanja
Nastavlja se pozitivan trend ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
21.07.15 Istraživanja
Zaustavljen pad ulaganja u oglašavanje u hrvatskim medijima
19.05.15 Karijere
Direktor marketinga Leda Dario Vrabec u žiriju EACA EURO EFFIE nagrada 2015
23.09.13 Istraživanja
Što oglašivači misle o marketinškim agencijama
20.02.13 Promocije
Predstavljeni Dani komunikacija - središnja hrvatska marketinška manifestacija
22.08.12 Seminari, konferencije
HURA: Započinje druga sezona HOWtoWOW marketinške akademije
07.05.12 Istraživanja
HURA: Nastavlja se pad ulaganja u oglašavanje
22.10.11 Istraživanja
Dodijeljene 3. hrvatske Effie nagrade
14.10.11 Seminari, konferencije
Prijave za Effie otvorene još samo 5 dana
12.10.11 Istraživanja
IBM-ovo istraživanje: Direktorima marketinga nedostaju vještine za digitalno doba
12.10.11 Seminari, konferencije
Martin Lindstrom i Steve Chazin glavne zvijezde ovogodišnje Effie konferencije
04.10.11 Seminari, konferencije
Martin Lindstrom predavač na šestoj Effie konferenciji
03.10.11 Brandovi
Kraš i Imago najučinkovitiji na globalnom Effie indeksu učinkovitosti
26.09.11 Odnosi s javnošću
U Bruxellesu dodijeljene Euro Effie nagrade
11.06.10 Istraživanja
HURA: Pad oglašavanja u medijima 17 posto
02.04.10 Odnosi s javnošću
HURA svojim članicama: Ne sudjelujte na FESTO-u
21.12.09 Istraživanja
Oglašavačka industrija: 2010. godina okrupnjavanja
15.12.09 Odnosi s javnošću
HURA: Budžeti za oglašavanje u 2010. na razini ovogodišnjih
02.10.09 Odnosi s javnošću
Marketinške nagrade Effie prvi put dodijeljene i u Hrvatskoj
14.04.09 Istraživanja
Potrošnja na oglašavanje u 2009. past će 7 posto
11.02.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine.
13.01.09 Seminari, konferencije
Web::Strategija 4 – Izgubljeni u kontekstu
09.01.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
09.01.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
09.12.08 Odnosi s javnošću
Održan HURA party
10.11.08 Seminari, konferencije
Održana Web::Strategija o SEO marketingu
29.10.08 Istraživanja
Etarget rješenja za učinkovitije oglašavanje
16.10.08 Seminari, konferencije
Konferencija Sport i marketing: Jačanje branda ulaganjem u sport
15.10.08 Prikazi knjiga
Knjiga koja će vas oduševiti!
15.10.08 Seminari, konferencije
Forum: Novi trendovi u prodaji
07.10.08 Istraživanja
Snižena projekcija troškova oglašavanja u 2008.
07.10.08 Odnosi s javnošću
Najava konferencije sport i marketing - «Jačanje branda ulaganjem u sport»
30.09.08 Seminari, konferencije
Zagreb: Međunarodni skup akademske zajednice na temu marketinga
23.09.08 Seminari, konferencije
Skup marketinških stručnjaka u Zagrebu
22.08.08 Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller o upravljanju markama – I dio
18.08.08 Seminari, konferencije
Razmišljanja profesora Kevin Lane Kellera o poziciji i budućnosti marketinga
09.08.08 Seminari, konferencije
Najava seminara: Manje poznato o profesoru Kevin Lane Kelleru
01.08.08 Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller - 16. 09. 2008. u Zagrebu
11.03.08 O marketingu
EFFIE konferencija o učinkovitosti marketinga u Zagrebu
29.02.08 Seminari, konferencije
Klasični mediji gube marketinšku bitku s internetom
13.02.08 Karijere
Slaven Fischer na čelu Uprave HURA-e
28.12.07 Brandovi
Samo 5 posto kupaca vjerno je brandovima
12.11.07 Brandovi
Agencija Grey proširila poslovni portfelj
12.11.07 Brandovi
BBDO osvojio prestižni Gunn Report za 2007.
02.11.07 Prikazi knjiga
Marketinški vodić
02.11.07 Seminari, konferencije
Održan XX. Kongres CROMAR-a
26.10.07 Istraživanja
Rijeka: Otvoren kongres CROMAR
22.10.07 Istraživanja
Najavljen 20. Kongres CROMAR-a
19.10.07 Seminari, konferencije
Najava: XX. međunarodni kongres CROMAR
26.07.07 Istraživanja
Po troškovima oglašavanja Hrvatska je srednje razvijena zemlja
24.07.07 O marketingu
AZTN: Javni poziv o koncentraciji Agrokora na tržištu nakon preuzimanja UNEX MPG-a
15.06.07 Prehrambeni proizvodi
Kellog mijenja nutricionističke i marketinške standarde
18.04.07 Istraživanja
Infoarena: Konferencija Customer Relationship Management Arena
21.01.07 Istraživanja
Novinska web izdanja rastu geometrijskom progresijom
29.10.06 Osnove marketinga
Kotler o marketingu: Kako stvoriti, osvojiti i gospodariti tržištima
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa