Potrošači
Seniko studio
Vijesti
05.07.2012. Brzina usluge: Hrvatska u europskom prosjeku
Najduži i najsporiji redovi su u Rusiji, a najmanji u Španjolskoj; Hrvatska je na 12. mjestu s prosječno 6 minuta čekanja u redovima

Članovi međunarodnog udruženja pružatelja usluga mystery shoppinga, MSPA, među kojima je i Heraklea, prva specijalizirana agencija za mystery shopping u Hrvatskoj, proveli su veliko europsko istraživanje o čekanju u redovima. Ovo je četvrti put da je provedeno tako veliko istraživanje od strane MSPA organizacije, a rezultati su dali uvid u to kako kupci doživljavaju svoja kupovna iskustva.

Agencije za mystery shopping iz 23 zemlje zajednički su istražile koliko se čeka u redovima u bankama, maloprodaji, mjestima za prodaju putničkih karata, prodavaonicama brze hrane i slično. Promatralo se koliko je vremena potrebno da se dođe na red te ponašanje osoblja u slučaju većeg reda kupaca. Prikupljeno je 3000 anketa što ovo istraživanje čini najvećim dosad.

Uspoređujući s prijašnjim istraživanjima, u prosjeku treba 9 minuta da se dođe na red, minutu manje nego prije dvije godine, ali dvostruko više nego u 2008. godini.

Kupci su većinom tolerantni prema čekanju u redovima, ali jedan od tri pokazuje neku dozu nezadovoljstva. Kad kupac konačno dođe na red, tek mu polovica osoblja uputi osmijeh. Promatralo se i ponašanje osoblja u smislu reduciranja redova, kao što je otvaranje novih blagajni ili dostupnost više osoblja, no to se dogodilo u rijetkim slučajevima.

Prema istraživanju, najduži i najsporiji redovi su u Rusiji, a najmanji u Španjolskoj. Najduže se čeka na red u poštanskim uredima.

Od 23 zemlje koje su sudjelovale, Hrvatska je na dvanaestom mjestu i u prosjeku se čeka na red oko 6 minuta.

Povezani članci
19.12.13 Turizam
Sabor HTZ-a usvojio Program rada HTZ-a za 2014. s puno novosti
11.11.13 Korisne informacije
U HGK obilježen 11. hrvatski Dan kvalitete
03.07.13 Istraživanja
Slovenija ponovno na tronu, Hrvatska na drugom mjestu u regiji po kvaliteti usluge
02.04.13 Vijesti
Istraživanje: u Hrvatskoj 72 posto kupaca 'dobiva' osmjeh
13.03.13 Turizam
Heraklea organizirala 9. Mystery shopping dan pod temom „Kvaliteta usluge u turizmu“
19.02.13 Edukacija
Završena druga generacija Heraklea Customer Service Akademije
22.11.12 Istraživanja
Heraklea: kvaliteta usluge u maloprodaji stagnira
21.11.12 Turizam
Maistrin hotel Lone najbolji kongresni hotel u Europi
27.09.12 Turizam
Osnovano Socijalno vijeće za turizam
25.05.12 Seminari, konferencije
Informatizacijom zdravstva do ušteda i bolje usluge
26.04.12 Turizam
Održana sjednica Turističkog poslovnog vijeća pri HGK
15.03.12 Seminari, konferencije
Heraklea organizirala 8. Mystery shopping dan
25.01.12 Turizam
Hotelijeri s optimizmom dočekuju predstojeću turističku sezonu
24.01.12 Turizam
Veća važnost turizma u Hrvatskoj nego u drugim zemljama
20.01.12 Turizam
Dovršetak turističke strategije u rujnu
27.12.11 Turizam
Ministar turizma V. Ostojić o turističkoj 2012.
20.10.11 Turizam
11. Hrvatski turistički forum: "Destinacija i odgovorni turizam"
14.10.11 Turizam
Najbolju godinu u turizmu prati najveći broj upisa u turistička zanimanja
13.10.11 Turizam
U osam mjeseci 6,8 posto više turista
06.09.11 Seminari, konferencije
Simpozij o hrvatskom hotelijerstvu i turizmu
18.08.11 Turizam
Kvaliteta usluge u turizmu: Kvarner ispred Istre i Dalmacije
20.06.11 Financije i gospodarstvo
HNB: Naknade domaćih banaka nisu transparentne
02.06.11 Trgovina na malo
Hrvatska treća u regiji po kvaliteti trgovačkih usluga
17.02.11 Seminari, konferencije
Zagreb: Održan 7. Mystery shopping dan
20.01.11 Zdravlje
Deutsche Welle: Uskoro slobodan izbor liječnika i bolnice u EU-u
05.07.10 Vijesti
GfK: Građani najzadovoljniji uslugom u Zabi
18.02.10 Seminari, konferencije
Na Mystery shopping danu predstavljene tehnike unapređenja prodaje
03.03.09 Trgovina na malo
Mystery shopping: Bugarska i Slovenija po kvaliteti usluge ispred RH
05.02.09 Seminari, konferencije
Najava 5. Mystery shopping dana
03.10.08 Vijesti
Sindikat zdravstva pohvalio rad ministra Milinovića
11.06.08 Vijesti
Istraživanje: Kupci i dalje (pre)dugo čekaju u redovima
09.05.08 Prikazi knjiga
Promocija knjige: Potpuno upravljanje kvalitetom u obrazovanju
19.03.08 Korisne informacije
Heraklein Dan tajnog kupovanja
08.01.08 Vijesti
Gotovo trećina djelatnika ne pozdravlja kupca
29.10.07 Zdravlje
Istraživanje: Ljekarnici stručni, ali neljubazni
01.10.07 Zdravlje
Austrija daje najbolju zdravstvenu uslugu u Europi
27.08.07 Trgovina na malo
Heraklea: Tajni kupci o kvaliteti usluge u ugostiteljskim objektima
28.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: Dan tajnog kupovanja
12.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: trećina djelatnika uopće ne pozdravlja kupce!
08.02.07 Korisne informacije
3. Mystery shopping dan
03.12.06 Trgovina na malo
Četiri godine mystery shoppinga u Hrvatskoj
03.11.06 Trgovina na malo
Veličina mystery shopping tržišta milijardu dolara
05.10.06 Vijesti
Heraklea: osnovni elementi usluge
01.09.06 Turizam
Tamo više ne idemo!
19.07.06 Vijesti
Promovirana prva stručna knjiga o mystery shoppingu na svijetu
12.05.06 Vijesti
Svjetski stručnjaci za kvalitetu usluge u Dubrovniku
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa