Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Potrošači
>>
Vijesti
Petak, 26.04.2024
Potrošači
Vijesti
Zakon o zaštiti potrošača
Udruge / portali
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Vijesti
05.07.2012.
Brzina usluge: Hrvatska u europskom prosjeku
Najduži i najsporiji redovi su u Rusiji, a najmanji u Španjolskoj; Hrvatska je na 12. mjestu s prosječno 6 minuta čekanja u redovima
Članovi međunarodnog udruženja pružatelja usluga mystery shoppinga, MSPA, među kojima je i Heraklea, prva specijalizirana agencija za mystery shopping u Hrvatskoj, proveli su veliko europsko istraživanje o čekanju u redovima. Ovo je četvrti put da je provedeno tako veliko istraživanje od strane MSPA organizacije, a rezultati su dali uvid u to kako kupci doživljavaju svoja kupovna iskustva.
Agencije za mystery shopping iz 23 zemlje zajednički su istražile koliko se čeka u redovima u bankama, maloprodaji, mjestima za prodaju putničkih karata, prodavaonicama brze hrane i slično. Promatralo se koliko je vremena potrebno da se dođe na red te ponašanje osoblja u slučaju većeg reda kupaca. Prikupljeno je 3000 anketa što ovo istraživanje čini najvećim dosad.
Uspoređujući s prijašnjim istraživanjima, u prosjeku treba 9 minuta da se dođe na red, minutu manje nego prije dvije godine, ali dvostruko više nego u 2008. godini.
Kupci su većinom tolerantni prema čekanju u redovima, ali jedan od tri pokazuje neku dozu nezadovoljstva. Kad kupac konačno dođe na red, tek mu polovica osoblja uputi osmijeh. Promatralo se i ponašanje osoblja u smislu reduciranja redova, kao što je otvaranje novih blagajni ili dostupnost više osoblja, no to se dogodilo u rijetkim slučajevima.
Prema istraživanju, najduži i najsporiji redovi su u Rusiji, a najmanji u Španjolskoj. Najduže se čeka na red u poštanskim uredima.
Od 23 zemlje koje su sudjelovale, Hrvatska je na dvanaestom mjestu i u prosjeku se čeka na red oko 6 minuta.
Povezani članci
19.12.13
Turizam
Sabor HTZ-a usvojio Program rada HTZ-a za 2014. s puno novosti
11.11.13
Korisne informacije
U HGK obilježen 11. hrvatski Dan kvalitete
03.07.13
Istraživanja
Slovenija ponovno na tronu, Hrvatska na drugom mjestu u regiji po kvaliteti usluge
02.04.13
Vijesti
Istraživanje: u Hrvatskoj 72 posto kupaca 'dobiva' osmjeh
13.03.13
Turizam
Heraklea organizirala 9. Mystery shopping dan pod temom „Kvaliteta usluge u turizmu“
19.02.13
Edukacija
Završena druga generacija Heraklea Customer Service Akademije
22.11.12
Istraživanja
Heraklea: kvaliteta usluge u maloprodaji stagnira
21.11.12
Turizam
Maistrin hotel Lone najbolji kongresni hotel u Europi
27.09.12
Turizam
Osnovano Socijalno vijeće za turizam
25.05.12
Seminari, konferencije
Informatizacijom zdravstva do ušteda i bolje usluge
26.04.12
Turizam
Održana sjednica Turističkog poslovnog vijeća pri HGK
15.03.12
Seminari, konferencije
Heraklea organizirala 8. Mystery shopping dan
25.01.12
Turizam
Hotelijeri s optimizmom dočekuju predstojeću turističku sezonu
24.01.12
Turizam
Veća važnost turizma u Hrvatskoj nego u drugim zemljama
20.01.12
Turizam
Dovršetak turističke strategije u rujnu
27.12.11
Turizam
Ministar turizma V. Ostojić o turističkoj 2012.
20.10.11
Turizam
11. Hrvatski turistički forum: "Destinacija i odgovorni turizam"
14.10.11
Turizam
Najbolju godinu u turizmu prati najveći broj upisa u turistička zanimanja
13.10.11
Turizam
U osam mjeseci 6,8 posto više turista
06.09.11
Seminari, konferencije
Simpozij o hrvatskom hotelijerstvu i turizmu
18.08.11
Turizam
Kvaliteta usluge u turizmu: Kvarner ispred Istre i Dalmacije
20.06.11
Financije i gospodarstvo
HNB: Naknade domaćih banaka nisu transparentne
02.06.11
Trgovina na malo
Hrvatska treća u regiji po kvaliteti trgovačkih usluga
17.02.11
Seminari, konferencije
Zagreb: Održan 7. Mystery shopping dan
20.01.11
Zdravlje
Deutsche Welle: Uskoro slobodan izbor liječnika i bolnice u EU-u
05.07.10
Vijesti
GfK: Građani najzadovoljniji uslugom u Zabi
18.02.10
Seminari, konferencije
Na Mystery shopping danu predstavljene tehnike unapređenja prodaje
03.03.09
Trgovina na malo
Mystery shopping: Bugarska i Slovenija po kvaliteti usluge ispred RH
05.02.09
Seminari, konferencije
Najava 5. Mystery shopping dana
03.10.08
Vijesti
Sindikat zdravstva pohvalio rad ministra Milinovića
11.06.08
Vijesti
Istraživanje: Kupci i dalje (pre)dugo čekaju u redovima
09.05.08
Prikazi knjiga
Promocija knjige: Potpuno upravljanje kvalitetom u obrazovanju
19.03.08
Korisne informacije
Heraklein Dan tajnog kupovanja
08.01.08
Vijesti
Gotovo trećina djelatnika ne pozdravlja kupca
29.10.07
Zdravlje
Istraživanje: Ljekarnici stručni, ali neljubazni
01.10.07
Zdravlje
Austrija daje najbolju zdravstvenu uslugu u Europi
27.08.07
Trgovina na malo
Heraklea: Tajni kupci o kvaliteti usluge u ugostiteljskim objektima
28.02.07
Trgovina na malo
Heraklea: Dan tajnog kupovanja
12.02.07
Trgovina na malo
Heraklea: trećina djelatnika uopće ne pozdravlja kupce!
08.02.07
Korisne informacije
3. Mystery shopping dan
03.12.06
Trgovina na malo
Četiri godine mystery shoppinga u Hrvatskoj
03.11.06
Trgovina na malo
Veličina mystery shopping tržišta milijardu dolara
05.10.06
Vijesti
Heraklea: osnovni elementi usluge
01.09.06
Turizam
Tamo više ne idemo!
19.07.06
Vijesti
Promovirana prva stručna knjiga o mystery shoppingu na svijetu
12.05.06
Vijesti
Svjetski stručnjaci za kvalitetu usluge u Dubrovniku
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.