Info
Seniko studio
Zdravlje
29.10.2007. Istraživanje: Ljekarnici stručni, ali neljubazni
Svaki treći ljekarnik gubi kupce

Mystery shopping agencija Heraklea, uoči obilježavanja prvog Hrvatskog dana ljekarni, provela je preko svojih tajnih kupaca terensko istraživanje o kvaliteti usluge u hrvatskim ljekarnama kako bi se pomoglo u pronalaženju područja za unaprjeđenje usluge koju pružaju ljekarnici, priopćila je u ponedjeljak ta agencija.

Tajni kupci, navodi se, u dva su dana obišli 63 ljekarne diljem Hrvatske te su od ljekarnika tražili savjete o korištenju pojedinih lijekova ili preporuku pripravaka za liječenje.

Pritom su obraćali pažnju na to jesu li ljekarnici bili ljubazni i strpljivi, jesu li davali stručne i korisne savjete, kao i jesu li te savjete davali na lako razumljiv način, bez korištenja pretjerano stručnih izraza.

Zaključeno je kako su ljekarnici pokazali stručnost, ali priličnu neljubaznost. Naime, dok je 58 ljekarnika dalo vrlo stručan savjet, a njih 54 je prilikom razgovora koristilo vrlo jasne izraze, čak njih 29 (46 posto) nije ljubazno pozdravilo kupce na dolasku, a njih 55 posto se nije nasmiješilo.

Njih 22 posto je požurivalo razgovor, iako u ljekarni nije bilo drugih kupaca. To je utjecalo i na količinu informacija koje su kupci dobili – njih gotovo 20 posto je moralo postavljati puno pitanja ne bi li prikupili dovoljno informacija, pokazuje istraživanje.

Ističe se kako čak 20 posto ljekarnika nije pružilo adekvatan savjet tajnim kupcima, što se ocjenjuje alarmantnim s obzirom na činjenicu da su problemi s kojima su im se tajni kupci obraćali bili vrlo svakodnevni – poput osipa, glavobolje, kašlja i sl.

Ako se tome doda i činjenica da je samo 70 posto ljekarnika pozdravilo tajne kupce na odlasku, a tek im je njih 35 posto zahvalilo na posjetu, ne čudi da je čak 19 tajnih kupaca komentiralo kako ne bi ponovo posjetili istog ljekarnika, a njih 24 ga ne bi preporučilo prijateljima.

Heraklea prema provedenom istraživanju zaključuje da je čak 30 posto ljekarnika taj dan izgubilo svojeg kupca, a istom broju kupaca je poljuljano povjerenje u ljekarničke savjete.

Povezani članci
03.07.13 Istraživanja
Slovenija ponovno na tronu, Hrvatska na drugom mjestu u regiji po kvaliteti usluge
02.04.13 Vijesti
Istraživanje: u Hrvatskoj 72 posto kupaca 'dobiva' osmjeh
13.03.13 Turizam
Heraklea organizirala 9. Mystery shopping dan pod temom „Kvaliteta usluge u turizmu“
19.02.13 Edukacija
Završena druga generacija Heraklea Customer Service Akademije
22.11.12 Istraživanja
Heraklea: kvaliteta usluge u maloprodaji stagnira
05.07.12 Vijesti
Brzina usluge: Hrvatska u europskom prosjeku
16.05.12 Tvrtke i tržišta
Atlantic Grupa postala 100-postotni vlasnik Bamapharma
15.03.12 Seminari, konferencije
Heraklea organizirala 8. Mystery shopping dan
02.06.11 Trgovina na malo
Hrvatska treća u regiji po kvaliteti trgovačkih usluga
17.02.11 Seminari, konferencije
Zagreb: Održan 7. Mystery shopping dan
18.02.10 Seminari, konferencije
Na Mystery shopping danu predstavljene tehnike unapređenja prodaje
19.11.09 Zdravlje
Jedino ljekarne osjetile utjecaj gripe
03.03.09 Trgovina na malo
Mystery shopping: Bugarska i Slovenija po kvaliteti usluge ispred RH
18.12.08 Zdravlje
Europski sud: Maloprodajne tvrtke ne bi trebale biti vlasnici ljekarni
11.06.08 Vijesti
Istraživanje: Kupci i dalje (pre)dugo čekaju u redovima
19.03.08 Korisne informacije
Heraklein Dan tajnog kupovanja
18.01.08 Tvrtke i tržišta
Belupo pregovara sa sedam ljekarni kako bi stvorio hrvatski lanac
14.01.08 Trgovina na veliko
Atlantic formira nacionalni ljekarnički lanac
08.01.08 Vijesti
Gotovo trećina djelatnika ne pozdravlja kupca
14.09.07 Zdravlje
HZZO snizio police dopunskog zdravstvenog osiguranja
27.08.07 Trgovina na malo
Heraklea: Tajni kupci o kvaliteti usluge u ugostiteljskim objektima
25.07.07 Zdravlje
Državna riznica do kraja rujna plaća dug HZZO-a ljekarnama
04.07.07 Zdravlje
Kombinirani medicinski proizvodi mijenjaju sliku zdravstvene skrbi
23.06.07 Zdravlje
Sabor donio novi Zakon o lijekovima
20.06.07 Seminari, konferencije
SAP najavljuje konferenciju za znanstvenike, liječnike i menadžere u medicini
18.06.07 Karijere
Hrvoje Minigo ponovo predsjednik Hrvatske liječničke komore
13.06.07 Zdravlje
Prodaja lijekova bit će do 2020. udvostručena
12.06.07 Zdravlje
HZZO dobavljačima duguje 2,2 milijarde kuna
06.06.07 Zdravlje
Kuštrak: situacija u zdravstvu izmakla je kontroli
05.06.07 Zdravlje
Ljekarnička komora: Ljekarnama prijete ovrhe, a pacijentima nestašice lijekova
27.05.07 Šira regija
Bruxelles iduće godine odlučuje o prodaji lijekova
28.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: Dan tajnog kupovanja
12.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: trećina djelatnika uopće ne pozdravlja kupce!
08.02.07 Korisne informacije
3. Mystery shopping dan
03.12.06 Trgovina na malo
Četiri godine mystery shoppinga u Hrvatskoj
05.10.06 Vijesti
Heraklea: osnovni elementi usluge
03.10.06 Zdravlje
Hrvatska ljekarnička komora poziva građane da s povjerenjem kupuju lijekove u svojim ljekarnama
01.09.06 Turizam
Tamo više ne idemo!
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa