Trgovina
Seniko studio
Trgovina na malo
12.02.2007. Heraklea: trećina djelatnika uopće ne pozdravlja kupce!
Povodom obilježavanja 5. godine rada Heraklea, jedina specijalizirana agencija za mystery shopping u Hrvatskoj, provela je u drugoj polovini siječnja i početkom veljače 2007. godine ispitivanje učestalosti samoinicijativnog pozdravljanja kupaca na različitim prodajnim mjestima diljem Hrvatske

Gotovo dvije stotine Herakleinih tajnih kupaca sudjelovalo je u ispitivanju, a njihov je zadatak bio prilikom ulaska na bilo koje prodajno mjesto obratiti pažnju na to je li ih djelatnik pozdravio te je li to učinio ljubazno ili rutinski. Posjećivali su maloprodajne trgovine prehrambenim i neprehrambenim artiklima, financijske institucije, benzinske postaje, telekomunikacijske centre, autosalone i ugostiteljske objekte.

Ukupni rezultat prikazao nas je kao naciju nepozdravljača. Svega 44,48% djelatnika je ljubazno pozdravilo tajne kupce, a njih 26,02% je to učinilo tek rutinski. Porazan je podatak i da čak 29,51% djelatnika nije uopće pozdravilo tajne kupce. Dakle, svaki treći djelatnik uopće ne pozdravlja kupce.

U Istri i Kvarneru najljubazniji djelatnici, u Zagrebu najhladniji
Tajni kupci su najljubaznije pozdravljani u Istri i Kvarneru gdje ih je čak 53,06% djelatnika ljubazno pozdravilo prilikom ulaska na prodajno mjesto. Najmanje je kupaca ljubazno pozdravljeno u Zagrebu, njih samo 40,66%. Također, od svih regija, u Zagrebu su tajni kupci najčešće bili pozdravljeni samo rutinski, i to u 30,77% slučajeva.

Najviše kupaca nije uopće bilo pozdravljeno na prodajnim mjestima u Dalmaciji, 32,86%. Gledajući ukupne rezultate po regijama, najviše su i najljubaznije pozdravljali djelatnici u Istri i Kvarneru, a najmanje i najneljubaznije oni u Dalmaciji.

Ugostitelji najljubaznije pozdravljaju
Tajne kupce su najljubaznije pozdravljali u ugostiteljskim objektima, a slijede prodavači automobila. Tajni kupci su najmanje puta bili pozdravljeni u telekomunikacijskim centrima te u maloprodajama prehrambenih artikala.

U telekomunikacijskim centrima čak 38,46% djelatnika nije uopće pozdravilo tajne kupce. Isto nije učinilo ni 35,68% prodavača u prodavaonicama prehrambenih artikala.

Povezani članci
19.12.13 Turizam
Sabor HTZ-a usvojio Program rada HTZ-a za 2014. s puno novosti
03.07.13 Istraživanja
Slovenija ponovno na tronu, Hrvatska na drugom mjestu u regiji po kvaliteti usluge
02.04.13 Vijesti
Istraživanje: u Hrvatskoj 72 posto kupaca 'dobiva' osmjeh
13.03.13 Turizam
Heraklea organizirala 9. Mystery shopping dan pod temom „Kvaliteta usluge u turizmu“
19.02.13 Edukacija
Završena druga generacija Heraklea Customer Service Akademije
22.11.12 Istraživanja
Heraklea: kvaliteta usluge u maloprodaji stagnira
05.07.12 Vijesti
Brzina usluge: Hrvatska u europskom prosjeku
15.03.12 Seminari, konferencije
Heraklea organizirala 8. Mystery shopping dan
02.06.11 Trgovina na malo
Hrvatska treća u regiji po kvaliteti trgovačkih usluga
17.02.11 Seminari, konferencije
Zagreb: Održan 7. Mystery shopping dan
18.02.10 Seminari, konferencije
Na Mystery shopping danu predstavljene tehnike unapređenja prodaje
03.03.09 Trgovina na malo
Mystery shopping: Bugarska i Slovenija po kvaliteti usluge ispred RH
05.02.09 Seminari, konferencije
Najava 5. Mystery shopping dana
11.06.08 Vijesti
Istraživanje: Kupci i dalje (pre)dugo čekaju u redovima
19.03.08 Korisne informacije
Heraklein Dan tajnog kupovanja
08.01.08 Vijesti
Gotovo trećina djelatnika ne pozdravlja kupca
29.10.07 Zdravlje
Istraživanje: Ljekarnici stručni, ali neljubazni
27.08.07 Trgovina na malo
Heraklea: Tajni kupci o kvaliteti usluge u ugostiteljskim objektima
28.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: Dan tajnog kupovanja
08.02.07 Korisne informacije
3. Mystery shopping dan
03.12.06 Trgovina na malo
Četiri godine mystery shoppinga u Hrvatskoj
03.11.06 Trgovina na malo
Veličina mystery shopping tržišta milijardu dolara
05.10.06 Vijesti
Heraklea: osnovni elementi usluge
01.09.06 Turizam
Tamo više ne idemo!
19.07.06 Vijesti
Promovirana prva stručna knjiga o mystery shoppingu na svijetu
12.05.06 Vijesti
Svjetski stručnjaci za kvalitetu usluge u Dubrovniku
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa