Potrošači
Seniko studio
Vijesti
08.01.2008. Gotovo trećina djelatnika ne pozdravlja kupca
Najmanje kupaca ljubazno je pozdravljano u Zagrebu, samo 37 posto

ZAGREB - Gotovo trećina djelatnika na prodajnim mjestima u Hrvatskoj ne pozdravlja kupce prilikom njihova ulaska, pokazuje istraživanje agencije za mystery shopping Heraklea.

Istraživanje je provedeno u prosincu na različitim prodajnim mjestima diljem Hrvatske, a u njemu su sudjelovala 224 tajna kupca.

Njihov zadatak bio je isti kao i u prethodnom Herakleinom istraživanju, u siječnju prošle godine, da prilikom ulaska na prodajno mjesto obrate pažnju na to je li ih djelatnik pozdravio te je li to učinio ljubazno ili rutinski.

Posjetili su 700 prodajnih mjesta i to maloprodajne trgovine prehrambenim i neprehrambenim artiklima, financijske institucije, benzinske postaje, telekomunikacijske centre, autosalone i ugostiteljske objekte.

Pritom su utvrdili da gotovo trećina djelatnika ili njih 32 posto, ne pozdravlja kupce na dolasku, što je za tri posto više nego prilikom istraživanja u lanjskom siječnju.

Samo 42 posto djelatnika ljubazno je pozdravilo tajne kupce, što je za 2,5 posto manje nego u siječnju, a kao i u prethodnom istraživanju, njih 26 posto to je učinilo tek rutinski.

Kupci su najljubaznije pozdravljani u istočnoj Hrvatskoj, gdje ih je 51 posto djelatnika ljubazno pozdravilo prilikom ulaska, za razliku od siječnja kad je to učinilo 53 posto djelatnika iz Istre i Kvarnera.

Ponovo je najmanje kupaca bilo ljubazno pozdravljano u Zagrebu, samo 37 posto, za razliku od 40 posto u siječnju.

U Istočnoj Hrvatskoj djelatnici su i rutinski najčešće pozdravljali kupce, dok je takav pozdrav bio najrjeđi u Dalmaciji.

Najviše kupaca nije uopće bilo pozdravljeno na prodajnim mjestima u središnjoj Hrvatskoj i u Zagrebu, (37 posto), dok je to u siječnju bio slučaj s Dalmacijom.

Kupce su ponovo najljubaznije pozdravljali djelatnici u autosalonima i u telekomunikacijskim centrima, a najmanje srdačno kupci su bili pozdravljani u maloprodajama prehrambenih artikala gdje čak 40 posto djelatnika nije uopće pozdravilo tajne kupce.

Čini se da suviše rijetko pozdravljamo svoje kupce, zaključuju u Heraklei te podsjećaju da je zadovoljstvo odnosom prema kupcu često presudno za izbor mjesta kupnje te da svaka dobra usluga počinje sa 'Dobar dan'. (H)

Povezani članci
21.11.14 Turizam
Zagrebački ugostitelji traže ukidanje ili smanjenje lokalnog poreza na potrošnju
19.12.13 Turizam
Sabor HTZ-a usvojio Program rada HTZ-a za 2014. s puno novosti
11.11.13 Korisne informacije
U HGK obilježen 11. hrvatski Dan kvalitete
03.07.13 Istraživanja
Slovenija ponovno na tronu, Hrvatska na drugom mjestu u regiji po kvaliteti usluge
12.06.13 Tvrtke i tržišta
METRO Cash & Carry potpisao strateški ugovor s Hrvatskom interesnom udrugom ugostitelja
02.04.13 Vijesti
Istraživanje: u Hrvatskoj 72 posto kupaca 'dobiva' osmjeh
13.03.13 Turizam
Heraklea organizirala 9. Mystery shopping dan pod temom „Kvaliteta usluge u turizmu“
19.02.13 Edukacija
Završena druga generacija Heraklea Customer Service Akademije
22.11.12 Istraživanja
Heraklea: kvaliteta usluge u maloprodaji stagnira
05.07.12 Vijesti
Brzina usluge: Hrvatska u europskom prosjeku
25.05.12 Seminari, konferencije
Informatizacijom zdravstva do ušteda i bolje usluge
15.03.12 Seminari, konferencije
Heraklea organizirala 8. Mystery shopping dan
16.06.11 Financije i gospodarstvo
HNB: Ugostiteljske usluge u eurima samo iznimno
02.06.11 Trgovina na malo
Hrvatska treća u regiji po kvaliteti trgovačkih usluga
31.05.11 Vijesti
HGK - jedinstvena kontaktna točka za usluge
11.05.11 Vijesti
Inicijativa osnivanja Udruženja ugostiteljskih djelatnosti pri HGK
03.05.11 Seminari, konferencije
Upravljanje odnosima s korisnicima sve važnije u poslovanju
21.03.11 Turizam
Dobre ocjene zagrebačkim restoranima
17.02.11 Seminari, konferencije
Zagreb: Održan 7. Mystery shopping dan
20.01.11 Zdravlje
Deutsche Welle: Uskoro slobodan izbor liječnika i bolnice u EU-u
27.12.10 Financije i gospodarstvo
Prvi porast ugostiteljskog prometa u više od godinu i pol
24.11.10 Vijesti
Ugostitelji HOK-a traže niži PDV
27.09.10 Financije i gospodarstvo
Nastavak pada prometa u ugostiteljstvu
18.02.10 Seminari, konferencije
Na Mystery shopping danu predstavljene tehnike unapređenja prodaje
13.11.09 Trgovina na malo
Čak 46 posto građana temelji svoje odluke o kupnji na temelju prodajnih akcija
25.08.09 Financije i gospodarstvo
U tri mjeseca promet ugostitelja slabiji za 50 do 60 posto
30.03.09 Turizam
Ugostitelji podigli cijene za 7 posto
03.03.09 Trgovina na malo
Mystery shopping: Bugarska i Slovenija po kvaliteti usluge ispred RH
20.02.09 Vijesti
HOK: Ugostitelji nemaju mogućnosti za smanjenje cijena
05.02.09 Seminari, konferencije
Najava 5. Mystery shopping dana
03.10.08 Vijesti
Sindikat zdravstva pohvalio rad ministra Milinovića
25.09.08 Turizam
Porasti ugostiteljskog prometa
10.07.08 Vijesti
Ceh ugostitelja HOK-a traži odgodu i izmjenu Pravilnika o označavanju, reklamiranju i prezentiranju hrane
11.06.08 Vijesti
Istraživanje: Kupci i dalje (pre)dugo čekaju u redovima
09.05.08 Prikazi knjiga
Promocija knjige: Potpuno upravljanje kvalitetom u obrazovanju
14.04.08 Vijesti
Ceh ugostitelja HOK-a o zabrani pušenja u javnim prostorima
01.04.08 Vijesti
HOK - sastojke hrane i alergene ugostitelji će davati usmeno
19.03.08 Korisne informacije
Heraklein Dan tajnog kupovanja
02.01.08 Financije i gospodarstvo
Porast ugostiteljskog prometa u devet mjeseci
29.10.07 Zdravlje
Istraživanje: Ljekarnici stručni, ali neljubazni
01.10.07 Zdravlje
Austrija daje najbolju zdravstvenu uslugu u Europi
26.09.07 Statistika
Polugodišnji promet u ugostiteljstvu veći od 6 milijardi kuna
27.08.07 Trgovina na malo
Heraklea: Tajni kupci o kvaliteti usluge u ugostiteljskim objektima
28.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: Dan tajnog kupovanja
12.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: trećina djelatnika uopće ne pozdravlja kupce!
08.02.07 Korisne informacije
3. Mystery shopping dan
03.12.06 Trgovina na malo
Četiri godine mystery shoppinga u Hrvatskoj
03.11.06 Trgovina na malo
Veličina mystery shopping tržišta milijardu dolara
05.10.06 Vijesti
Heraklea: osnovni elementi usluge
01.09.06 Turizam
Tamo više ne idemo!
19.07.06 Vijesti
Promovirana prva stručna knjiga o mystery shoppingu na svijetu
12.05.06 Vijesti
Svjetski stručnjaci za kvalitetu usluge u Dubrovniku
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa