Trgovina
Seniko studio
Trgovina na malo
03.11.2006. (Goran Pavlović) Veličina mystery shopping tržišta milijardu dolara
Trenutna veličina tržišta mystery shoppinga procjenjuje se na jednu milijardu američkih dolara. U Americi i Zapadnoj Europi bilježi rast od 8% godišnje, dok se rast u zemljama Srednje i Istočne Europe procjenjuje na 15%godišnje

Heraklea, jedina agencija specijalizirana za mystery shopping u Hrvatskoj, u studenom slavi 4. rođendan. Poslovanje je prošireno i na regiju bivše Jugoslavije te se planira i daljnje širenje izvan regije.

U Hrvatskoj surađuju s 450 tajnih kupaca, a zaprimili su više od 10.000 prijava za taj posao. Za poslom tajnog kupca vlada velik interes budući da kupci uviđaju potrebu za unaprjeđenjem usluge, dok je interes tvrtki koje su svjesne takvih kretanja znatno manji. U dosadašnjem periodu obavili su više od 10.000 procjena i pomažu unaprijediti poslovanje više od 70 tvrtki.

Od strane MSPA (Mystery Shopping Providers Association), a za najuspješnije promoviranje mystery shoppinga u Europi, nagrađeni su do sada dvama nagradama. Uspješnim dvogodišnjim lobiranjem i aktivnim radom u Izvršnom Odboru MSPA Europe, organizirali su međunarodnu mystery shopping konferenciju u Dubrovniku, za MSPA Europe najuspješniju u dosadašnjem radu.

Izdali su i prvu knjigu o mystery shoppingu na svijetu za klijente i promovirali je u niz svjetskih gradova. Poslovni cilj im je daljnje zadržavanje pozicije vodeće mystery shopping agencije u regiji i jedne od najboljih u ovom poslu.

U sklopu MSPA konferencije u New Yorku 8. listopada održana je promocija knjige o mystery shoppingu za klijente “Measuring Management and The Moment of Truth” autorica Kristine Horbec, vlasnice Heraklee i Veronice Karlsson, prve predsjednice MSPA Europe.

Na konferenciji je sudjelovalo više od 150 ljudi iz 20-ak zemalja svijeta, a među nizom uglednih govornika našao se i gospodin Paco Underhill, hrvatskoj javnosti poznat kao autor knjige “Zašto kupujemo”. Promocija knjige za kinesko tržište održat će se 8. studenog u Pekingu.

Povezani članci
19.12.13 Turizam
Sabor HTZ-a usvojio Program rada HTZ-a za 2014. s puno novosti
05.07.12 Vijesti
Brzina usluge: Hrvatska u europskom prosjeku
15.03.12 Seminari, konferencije
Heraklea organizirala 8. Mystery shopping dan
17.02.11 Seminari, konferencije
Zagreb: Održan 7. Mystery shopping dan
18.02.10 Seminari, konferencije
Na Mystery shopping danu predstavljene tehnike unapređenja prodaje
03.03.09 Trgovina na malo
Mystery shopping: Bugarska i Slovenija po kvaliteti usluge ispred RH
05.02.09 Seminari, konferencije
Najava 5. Mystery shopping dana
11.06.08 Vijesti
Istraživanje: Kupci i dalje (pre)dugo čekaju u redovima
19.03.08 Korisne informacije
Heraklein Dan tajnog kupovanja
08.01.08 Vijesti
Gotovo trećina djelatnika ne pozdravlja kupca
12.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: trećina djelatnika uopće ne pozdravlja kupce!
08.02.07 Korisne informacije
3. Mystery shopping dan
03.12.06 Trgovina na malo
Četiri godine mystery shoppinga u Hrvatskoj
05.10.06 Vijesti
Heraklea: osnovni elementi usluge
19.07.06 Vijesti
Promovirana prva stručna knjiga o mystery shoppingu na svijetu
12.05.06 Vijesti
Svjetski stručnjaci za kvalitetu usluge u Dubrovniku
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa