Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
15.03.2012. Heraklea organizirala 8. Mystery shopping dan
Osmu godinu zaredom agencija Heraklea je danas u zagrebačkom hotelu Antunović organizirala Mystery shopping dan pod nazivom "FEEDBACK MANAGEMENT – Upravljanje povratnim informacijama o kupovnom iskustvu".

Ove godine naglasak je stavljen na tematiku informacija koje se mogu dobiti od kupaca odnosno klijenata, na koji način doći do njih i kako njima upravljati u svrhu ostvarivanja poslovnog uspjeha. Gosti predavači predstavili su nove i inovativne načine prikupljanja povratnih informacija u svrhu poboljšanja kvalitete usluge.

Đurđica Šimičić i Kristina Žilić zajedno su prezentirale projekt "Tajni gost na Lošinj" koji se provodi u svrhu brendiranja destinacije i pružanja potpune usluge gostima od trenutka dolaska na destinaciju.
Kristina Horbec je donijela detaljan pregled kvalitete usluge u Hrvatskoj prema pojedinim djelatnostima nakon čega je održan i okrugli stol gdje su predstavnici istraživačkih agencija (GfK, Hendal, Promocija Plus, Heraklea) zajedno s klijentima (OTP, Kozmo, Erste banka) raspravljali o prednostima i manama pojedinih metoda prikupljanja te analiziranja podataka.

Novu aplikaciju 555 predstavio je Eduard Bočkaj iz Media Capitala te je istaknuo koliko je bitno, ali i lako dati svoj osobni dojam i tako promijeniti svijet na bolje, a Manuela Šola iz Abrakadabre je predstavila Ping Pong dvosmjerne komunikacije, poduzeće koje je usmjereno prikupljanju povratnih informacija u funkciji izgradnje brenda putem društvenih mreža.

Uz bogate mogućnosti koje nudi koncepcija SpeedDating networkinga, svi su se sudionici konferencije međusobno upoznali te družili za vrijeme prezentacije prvog hrvatskog koktela, koji je predstavio Marin Nekić.

Na kraju programa uručena je Nagrada za posvećenost kvaliteti usluge koja je za 2011. godinu pripala tvrtki INA d.d.

Povezani članci
19.12.13 Turizam
Sabor HTZ-a usvojio Program rada HTZ-a za 2014. s puno novosti
03.07.13 Istraživanja
Slovenija ponovno na tronu, Hrvatska na drugom mjestu u regiji po kvaliteti usluge
02.04.13 Vijesti
Istraživanje: u Hrvatskoj 72 posto kupaca 'dobiva' osmjeh
13.03.13 Turizam
Heraklea organizirala 9. Mystery shopping dan pod temom „Kvaliteta usluge u turizmu“
19.02.13 Edukacija
Završena druga generacija Heraklea Customer Service Akademije
22.11.12 Istraživanja
Heraklea: kvaliteta usluge u maloprodaji stagnira
05.07.12 Vijesti
Brzina usluge: Hrvatska u europskom prosjeku
02.06.11 Trgovina na malo
Hrvatska treća u regiji po kvaliteti trgovačkih usluga
17.02.11 Seminari, konferencije
Zagreb: Održan 7. Mystery shopping dan
18.02.10 Seminari, konferencije
Na Mystery shopping danu predstavljene tehnike unapređenja prodaje
03.03.09 Trgovina na malo
Mystery shopping: Bugarska i Slovenija po kvaliteti usluge ispred RH
05.02.09 Seminari, konferencije
Najava 5. Mystery shopping dana
11.06.08 Vijesti
Istraživanje: Kupci i dalje (pre)dugo čekaju u redovima
19.03.08 Korisne informacije
Heraklein Dan tajnog kupovanja
08.01.08 Vijesti
Gotovo trećina djelatnika ne pozdravlja kupca
29.10.07 Zdravlje
Istraživanje: Ljekarnici stručni, ali neljubazni
27.08.07 Trgovina na malo
Heraklea: Tajni kupci o kvaliteti usluge u ugostiteljskim objektima
28.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: Dan tajnog kupovanja
12.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: trećina djelatnika uopće ne pozdravlja kupce!
08.02.07 Korisne informacije
3. Mystery shopping dan
03.12.06 Trgovina na malo
Četiri godine mystery shoppinga u Hrvatskoj
03.11.06 Trgovina na malo
Veličina mystery shopping tržišta milijardu dolara
05.10.06 Vijesti
Heraklea: osnovni elementi usluge
01.09.06 Turizam
Tamo više ne idemo!
19.07.06 Vijesti
Promovirana prva stručna knjiga o mystery shoppingu na svijetu
12.05.06 Vijesti
Svjetski stručnjaci za kvalitetu usluge u Dubrovniku
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa