Trgovina
Seniko studio
Trgovina na malo
03.12.2006. Četiri godine mystery shoppinga u Hrvatskoj
Hrvatska mystery shopping agencija Heraklea proslavila četvrti rođendan 22. studenog

Provodeći mystery shopping već četiri godine s više od 10 000 posjeta i poziva tajnih kupaca različitim prodajnim mjestima, uočene su dvije skupine problema:

1. Izostaju 4 magične riječi (Dobar dan, Izvolite, Hvala, Doviđenja) koje ukazuju na nedostatak motivacije zaposlenika te potrebu za njihovom edukacijom o važnosti kvalitete usluge,

2. Prodavačima nedostaju prodajne vještine i to konkretno
- Prodavači u nedovoljnoj mjeri postavljaju otvorena pitanja kupcima,
- Iako dobro poznaju proizvode koje prodaju, kupcima u velikoj većini slučajeva prezentiraju njihove tehničke karakteristike umjesto koristi za kupca,
- Nedovoljno nude dodatne proizvode ili/i usluge što rezultira prodajom, manjom od moguće.

Mystery shopping koristi se i za nadzor provođenja promotivnih aktivnosti, provjeru dostupnosti i aktualnosti promotivnih materijala, provođenje programa lojalnosti, provjeru u kojoj mjeri se nude određeni proizvodi kupcu, usporedbu cijena i kvalitete usluge konkurencije, te za praćenje poštivanja dosljednosti provođenja standarda branda.

Pretpostavimo da ste proizvođač, uvoznik, distributer, ili imate vlastita prodajna mjesta. Nakon uspješnog lansiranja proizvoda na tržište, uložili ste i značajna novčana sredstva u edukaciju vlastitog ili tuđeg prodajnog osoblja kako bi oni na pravilan način kupcima mogli prezentirati prednosti proizvoda pred svim ostalim kojih je svaki dan sve više i više.

Uložili ste još značajnija sredstva u oglašivačku kampanju i uspješno privukli kupce da dođu na prodajno mjesto i počnu se zanimati za vaš proizvod. Možda ste još i organizirali promotivnu akciju ili nagradnu igru. I što sad?

Prodavači odgovaraju kupcima da nemaju pojma o nagradnoj igri ili drugoj promotivnoj aktivnosti, promotivne materijale nisu niti dobili ili su ih već bacili, tvrde da je tek započeta nagradna igra već odavno gotova ili kupce obeshrabruju u sudjelovanju, govoreći da nitko od njihovih kupaca ionako nikad ništa nije dobio.

Na upit potencijalnog kupca o nekoj informaciji iz reklame koju su vidjeli, prodavači odgovaraju da je sve to reklamni trik i da ne bismo trebali vjerovati svemu što vidimo na reklamama ili za vas još gore, prodavač aktivno odgovara kupca od kupnje vaših proizvoda, i to onaj isti prodavač kojeg ste prije 10 dana ugostili i educirali.

Stoga, idući put, u sklopu budžeta za oglašavanje i promociju, planirajte i mystery shopping kako biste provjerili učinkovitost svih prethodnih napora.

Na taj način već u roku od 24 sata saznajte što je pošlo po krivu i pravovremeno reagirajte te osigurajte učinkovito provođenje marketinških aktivnosti i ostvarite planiranu prodaju.

Aktualnosti
Nakon širenja na prostore bivše Jugoslavije i Bugarsku, Heraklea je dogovorila partnerstvo i širenje poslovanja na Kosovo.
Potkraj studenog održan je 1. Mystery shopping dan u Skopju u organizaciji Herakleinih partnera, tvrtke SVOT Mystery Shopping. Gosti predavači bili su i Harvey Gilbert, predsjednik MSPA Europe i Kristina Horbec. SVOT je već drugu godinu zaredom mjesec studeni promovirao kao mjesec posvećen kvaliteti usluge, u sklopu kojeg je proveo i istraživanje kvalitete usluge.

U sklopu mystery shopping konferencije u organizaciji MSPA Asia&Pacific, održane od 8 do 10. studenog u Pekingu, promovirana je i naša knjiga o mystery shoppingu, "Measuring Management and The Moment of Truth."ge u pojedinim državnim službama te mjerio duljinu čekanja u redovima.

Tijekom prosinca za 4 kupljene knjige o mystery shoppingu "Measuring Management and The Moment of Truth - The Book About Mystery Shopping" dobivate jednu besplatno.

Povezani članci
19.12.13 Turizam
Sabor HTZ-a usvojio Program rada HTZ-a za 2014. s puno novosti
03.07.13 Istraživanja
Slovenija ponovno na tronu, Hrvatska na drugom mjestu u regiji po kvaliteti usluge
02.04.13 Vijesti
Istraživanje: u Hrvatskoj 72 posto kupaca 'dobiva' osmjeh
13.03.13 Turizam
Heraklea organizirala 9. Mystery shopping dan pod temom „Kvaliteta usluge u turizmu“
19.02.13 Edukacija
Završena druga generacija Heraklea Customer Service Akademije
22.11.12 Istraživanja
Heraklea: kvaliteta usluge u maloprodaji stagnira
05.07.12 Vijesti
Brzina usluge: Hrvatska u europskom prosjeku
15.03.12 Seminari, konferencije
Heraklea organizirala 8. Mystery shopping dan
02.06.11 Trgovina na malo
Hrvatska treća u regiji po kvaliteti trgovačkih usluga
17.02.11 Seminari, konferencije
Zagreb: Održan 7. Mystery shopping dan
18.02.10 Seminari, konferencije
Na Mystery shopping danu predstavljene tehnike unapređenja prodaje
03.03.09 Trgovina na malo
Mystery shopping: Bugarska i Slovenija po kvaliteti usluge ispred RH
05.02.09 Seminari, konferencije
Najava 5. Mystery shopping dana
11.06.08 Vijesti
Istraživanje: Kupci i dalje (pre)dugo čekaju u redovima
19.03.08 Korisne informacije
Heraklein Dan tajnog kupovanja
08.01.08 Vijesti
Gotovo trećina djelatnika ne pozdravlja kupca
29.10.07 Zdravlje
Istraživanje: Ljekarnici stručni, ali neljubazni
27.08.07 Trgovina na malo
Heraklea: Tajni kupci o kvaliteti usluge u ugostiteljskim objektima
28.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: Dan tajnog kupovanja
12.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: trećina djelatnika uopće ne pozdravlja kupce!
08.02.07 Korisne informacije
3. Mystery shopping dan
03.11.06 Trgovina na malo
Veličina mystery shopping tržišta milijardu dolara
05.10.06 Vijesti
Heraklea: osnovni elementi usluge
01.09.06 Turizam
Tamo više ne idemo!
19.07.06 Vijesti
Promovirana prva stručna knjiga o mystery shoppingu na svijetu
12.05.06 Vijesti
Svjetski stručnjaci za kvalitetu usluge u Dubrovniku
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa