Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
17.02.2011. Zagreb: Održan 7. Mystery shopping dan
„Osigurajmo rast hrvatskog turizma“ bila je tema 7. po redu Mystery shopping dana koji se, u organizaciji agencije Heraklea te pod pokroviteljstvom Ureda predsjednika RH i Hrvatske gospodarske komore, održao danas u zagrebačkom hotelu Antunović.

Konferencija se primarno bavila načinima i mogućnostima za poboljšanje kvalitete usluge u bankarskoj, osiguravajućoj i turističkoj djelatnosti. U okviru predavanja predstavljeni su i primjeri uspješnih tvrtki koje su u svoje poslovanje integrirali tehniku mystery shoppinga i tako unaprijedili uslugu te povećali prihode.

Danica Kozica iz Erste&Steiermärkische banke objasnila je pozadinu i rezultate koncepta “Jer nam je Vaše mišljenje na prvom mjestu”, dok je Anđelka Braica iz Euroherc osiguranja objasnila tko su to i kakvi su tajni osiguranici, navode iz Heraklee.

U dijelu programa posvećenom turizmu i hotelijerstvu Damirka Petrović iz poduzeća Radilica pokazala je kako se može uspostaviti i koristiti kontakt centar u turizmu, a Ninoslav Kikaš iz hotela Regent-Esplanade te Srećko Sulić iz hotela Antunović prikazali su kako su različitim metodama mystery shoppinga unaprijedili svoje poslovanje.

Koncepcija speeddating networkinga predstavljena je u okviru radionice tvrtke Creativa.

Konferencija je i ove godine provedena uz koncept Vrijednost za novac te su sudionici po njenom završetku odlučili o iznosu kotizacije koji će uplatiti, sukladno vrijednosti koju su dobili na konferenciji.

Nagrada za posvećenost kvaliteti usluge za 2010. godinu pripala je Erste&Steiermärkische banci, ističe se u priopćenju Heraklee.

Povezani članci
19.12.13 Turizam
Sabor HTZ-a usvojio Program rada HTZ-a za 2014. s puno novosti
03.07.13 Istraživanja
Slovenija ponovno na tronu, Hrvatska na drugom mjestu u regiji po kvaliteti usluge
02.04.13 Vijesti
Istraživanje: u Hrvatskoj 72 posto kupaca 'dobiva' osmjeh
13.03.13 Turizam
Heraklea organizirala 9. Mystery shopping dan pod temom „Kvaliteta usluge u turizmu“
19.02.13 Edukacija
Završena druga generacija Heraklea Customer Service Akademije
22.11.12 Istraživanja
Heraklea: kvaliteta usluge u maloprodaji stagnira
05.07.12 Vijesti
Brzina usluge: Hrvatska u europskom prosjeku
15.03.12 Seminari, konferencije
Heraklea organizirala 8. Mystery shopping dan
02.06.11 Trgovina na malo
Hrvatska treća u regiji po kvaliteti trgovačkih usluga
18.02.10 Seminari, konferencije
Na Mystery shopping danu predstavljene tehnike unapređenja prodaje
03.03.09 Trgovina na malo
Mystery shopping: Bugarska i Slovenija po kvaliteti usluge ispred RH
05.02.09 Seminari, konferencije
Najava 5. Mystery shopping dana
11.06.08 Vijesti
Istraživanje: Kupci i dalje (pre)dugo čekaju u redovima
19.03.08 Korisne informacije
Heraklein Dan tajnog kupovanja
08.01.08 Vijesti
Gotovo trećina djelatnika ne pozdravlja kupca
29.10.07 Zdravlje
Istraživanje: Ljekarnici stručni, ali neljubazni
27.08.07 Trgovina na malo
Heraklea: Tajni kupci o kvaliteti usluge u ugostiteljskim objektima
28.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: Dan tajnog kupovanja
12.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: trećina djelatnika uopće ne pozdravlja kupce!
08.02.07 Korisne informacije
3. Mystery shopping dan
03.12.06 Trgovina na malo
Četiri godine mystery shoppinga u Hrvatskoj
03.11.06 Trgovina na malo
Veličina mystery shopping tržišta milijardu dolara
05.10.06 Vijesti
Heraklea: osnovni elementi usluge
01.09.06 Turizam
Tamo više ne idemo!
19.07.06 Vijesti
Promovirana prva stručna knjiga o mystery shoppingu na svijetu
12.05.06 Vijesti
Svjetski stručnjaci za kvalitetu usluge u Dubrovniku
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa