Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Potrošači
>>
Vijesti
Četvrtak, 18.04.2024
Potrošači
Vijesti
Zakon o zaštiti potrošača
Udruge / portali
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Vijesti
19.07.2006. (Goran Pavlović)
Promovirana prva stručna knjiga o mystery shoppingu na svijetu
Objavljena je prva stručna knjiga o mystery shoppingu na svijetu namijenjena njegovim korisnicima, studentima, široj javnosti i medijima. “Measuring Management and The Moment of Truth” prva je knjiga takvog tipa koautorica Kristine Horbec, vlasnice Heraklee i Veronice Karlsson, prve predsjednice Mystery Shopping Providers Associationa Europe.
Nakon prve promocije tijekom svibanjske konferencije u Dubrovniku, knjiga je promovirana istovremeno u Zagrebu i Stockholmu, a zatim u Beogradu i Ljubljani. Sljedeća promocija je u listopadu u New Yorku te u studenom u Pekingu.
Knjiga je istovremeno i edukacijski materijal i polazišna točka za tvrtke koje namjeravaju koristiti ili već koriste usluge mystery shoppinga. Autorice na pedagoški način prikazuju ulogu i odgovornost menadžmenta za kvalitetu usluge kupcima i čitatelju pružaju detaljne informacije o mystery shoppingu – od toga što on jest, a što nije, kako bi ga, a kako ne bi trebalo koristiti, odnosno kako točno mjeriti i unaprijediti kvalitetu usluge te time poboljšati poslovanje tvrtke.
Knjiga sadrži niz komentara različitih stručnjaka za prodaju, kvalitetu usluge i mystery shopping, između ostalog od Jana Carlzona, bivšeg predsjednika Uprave SAS-a i Saše Petra, hrvatskog konzultanta, predavača i autora 11 knjiga o prodaji.
Heraklea d.o.o.: Mystery shopping u Hrvatskoj
Heraklea d.o.o. prva je i jedina specijalizirana mystery shopping agencija u Hrvatskoj te prva hrvatska tvrtka članica međunarodne organizacije Mystery Shopping Providers Association (MSPA). U svibnju je Heraklea promovirala i vlastitu tvrtku u Srbiji te zajedničku tvrtku u Sloveniiji. Kristina Horbec, direktorica Heraklee je u Beogradu održala promociju nove tvrtke za mystery shopping, Customer First, koju je otvorila s lokalnim partnerima. U Ljubljani je u lipnju promovirana zajednička tvrtka Skrivonostni nakup d.o.o., čija je Kristina Horbec jedna od suvlasnica.
Povezani članci
19.12.13
Turizam
Sabor HTZ-a usvojio Program rada HTZ-a za 2014. s puno novosti
05.07.12
Vijesti
Brzina usluge: Hrvatska u europskom prosjeku
15.03.12
Seminari, konferencije
Heraklea organizirala 8. Mystery shopping dan
17.02.11
Seminari, konferencije
Zagreb: Održan 7. Mystery shopping dan
18.02.10
Seminari, konferencije
Na Mystery shopping danu predstavljene tehnike unapređenja prodaje
03.03.09
Trgovina na malo
Mystery shopping: Bugarska i Slovenija po kvaliteti usluge ispred RH
05.02.09
Seminari, konferencije
Najava 5. Mystery shopping dana
11.06.08
Vijesti
Istraživanje: Kupci i dalje (pre)dugo čekaju u redovima
19.03.08
Korisne informacije
Heraklein Dan tajnog kupovanja
08.01.08
Vijesti
Gotovo trećina djelatnika ne pozdravlja kupca
12.02.07
Trgovina na malo
Heraklea: trećina djelatnika uopće ne pozdravlja kupce!
08.02.07
Korisne informacije
3. Mystery shopping dan
03.12.06
Trgovina na malo
Četiri godine mystery shoppinga u Hrvatskoj
03.11.06
Trgovina na malo
Veličina mystery shopping tržišta milijardu dolara
05.10.06
Vijesti
Heraklea: osnovni elementi usluge
12.05.06
Vijesti
Svjetski stručnjaci za kvalitetu usluge u Dubrovniku
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.