Potrošači
Seniko studio
Vijesti
19.07.2006. (Goran Pavlović) Promovirana prva stručna knjiga o mystery shoppingu na svijetu
Objavljena je prva stručna knjiga o mystery shoppingu na svijetu namijenjena njegovim korisnicima, studentima, široj javnosti i medijima. “Measuring Management and The Moment of Truth” prva je knjiga takvog tipa koautorica Kristine Horbec, vlasnice Heraklee i Veronice Karlsson, prve predsjednice Mystery Shopping Providers Associationa Europe.

Nakon prve promocije tijekom svibanjske konferencije u Dubrovniku, knjiga je promovirana istovremeno u Zagrebu i Stockholmu, a zatim u Beogradu i Ljubljani. Sljedeća promocija je u listopadu u New Yorku te u studenom u Pekingu.

Knjiga je istovremeno i edukacijski materijal i polazišna točka za tvrtke koje namjeravaju koristiti ili već koriste usluge mystery shoppinga. Autorice na pedagoški način prikazuju ulogu i odgovornost menadžmenta za kvalitetu usluge kupcima i čitatelju pružaju detaljne informacije o mystery shoppingu – od toga što on jest, a što nije, kako bi ga, a kako ne bi trebalo koristiti, odnosno kako točno mjeriti i unaprijediti kvalitetu usluge te time poboljšati poslovanje tvrtke.

Knjiga sadrži niz komentara različitih stručnjaka za prodaju, kvalitetu usluge i mystery shopping, između ostalog od Jana Carlzona, bivšeg predsjednika Uprave SAS-a i Saše Petra, hrvatskog konzultanta, predavača i autora 11 knjiga o prodaji.

Heraklea d.o.o.: Mystery shopping u Hrvatskoj
Heraklea d.o.o. prva je i jedina specijalizirana mystery shopping agencija u Hrvatskoj te prva hrvatska tvrtka članica međunarodne organizacije Mystery Shopping Providers Association (MSPA). U svibnju je Heraklea promovirala i vlastitu tvrtku u Srbiji te zajedničku tvrtku u Sloveniiji. Kristina Horbec, direktorica Heraklee je u Beogradu održala promociju nove tvrtke za mystery shopping, Customer First, koju je otvorila s lokalnim partnerima. U Ljubljani je u lipnju promovirana zajednička tvrtka Skrivonostni nakup d.o.o., čija je Kristina Horbec jedna od suvlasnica.

Povezani članci
19.12.13 Turizam
Sabor HTZ-a usvojio Program rada HTZ-a za 2014. s puno novosti
05.07.12 Vijesti
Brzina usluge: Hrvatska u europskom prosjeku
15.03.12 Seminari, konferencije
Heraklea organizirala 8. Mystery shopping dan
17.02.11 Seminari, konferencije
Zagreb: Održan 7. Mystery shopping dan
18.02.10 Seminari, konferencije
Na Mystery shopping danu predstavljene tehnike unapređenja prodaje
03.03.09 Trgovina na malo
Mystery shopping: Bugarska i Slovenija po kvaliteti usluge ispred RH
05.02.09 Seminari, konferencije
Najava 5. Mystery shopping dana
11.06.08 Vijesti
Istraživanje: Kupci i dalje (pre)dugo čekaju u redovima
19.03.08 Korisne informacije
Heraklein Dan tajnog kupovanja
08.01.08 Vijesti
Gotovo trećina djelatnika ne pozdravlja kupca
12.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: trećina djelatnika uopće ne pozdravlja kupce!
08.02.07 Korisne informacije
3. Mystery shopping dan
03.12.06 Trgovina na malo
Četiri godine mystery shoppinga u Hrvatskoj
03.11.06 Trgovina na malo
Veličina mystery shopping tržišta milijardu dolara
05.10.06 Vijesti
Heraklea: osnovni elementi usluge
12.05.06 Vijesti
Svjetski stručnjaci za kvalitetu usluge u Dubrovniku
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa