Potrošači
Seniko studio
Vijesti
05.10.2006. (Goran Pavlović) Heraklea: osnovni elementi usluge
Edukacija djelatnika u trgovini i uslužnim djelatnostima izuzetno je bitan element uspješnog poslovanja. Pravilan pristup kupcu jedan je od glavnih elemenata na kojim se temelji zadovoljstvo potrošača i uspjeh poslovnog procesa.

Koristeći početna slova engleske riječi guest (gost) osnovni elementi usluge primjenjivi neovisno o tome o kojoj se vrsti djelatnosti radi su:
G-greet (pozdravite kupce na dolasku i odlasku),
U-understand (postavite kupcima pitanja da biste shvatili što žele),
E-explain (objasnite im koristi vaših proizvoda, a ne njihove osobine),
S-suggest (ponudite kupcima dodatne proizvode i usluge),
T-thank (zahvalite im na posjetu/kupnji).

U Sarajevu održana konferencija o kvaliteti usluge
Heraklein partner u BiH, agencija GMS (General Mystery Shopping) i Udruženje građana BSE (Business Service&Education) organizirali su 20. rujna 2006.godine, u kongresnoj dvorani hotela Holiday Inn u Sarajevu, međunarodnu konferenciju posvećenu kvaliteti usluge.

Središnji govornik konferencije bio je gospodin Mark Michelson, suosnivač MSPA-a, koji je sve prisutne poveo u obilazak svijeta mystery shoppinga. U nastavku, direktorica Heraklee, Kristina Horbec, održala je prezentaciju “Kako poboljšati prodajne rezultate putem mystery shoppinga” te je prisutnima predstavila svoju knjigu. Gospodin Boris Vukić iz Adizes SEE Instituta, prisutnima je objasnio procese edukacije i organizacijske terapije ističući da uspjeh organizacije dolazi iznutra.

Konferencija je završena okruglim stolom na kojem su sudjelovali predstavnici Herakleinih partnerskih agencija iz cijele regije.

Promocija prve hrvatske knjige o category managementu
Koncem rujna promovirana je prva hrvatska knjiga o Category managementu čiji su autori Josip Muller i Jerry Singh, a za koju je Kristina Horbec, direktorica Heraklee, napisala poglavlje o mystery shoppingu.

U nedjelju, 8. listopada održat će se promocija Herakleine knjige o mystery shoppingu “Measuring Management and The Moment of Truth” u New Yorku u sklopu mystery shopping konferencije. Knjiga se na hrvatskom tržištu može nabaviti u knjižari Algoritam.

Balanced Scorecard konferencija pod nazivom “Strateški fokusirana organizacija” u organizaciji CBA, vodeće poslovne škole u Hrvatskoj, održat će se 23. listopada, a predavač je dr. David P. Norton.

Heraklea među prvih 9% poduzeća po novostvorenoj vrijednosti
Na temelju rezultata poslovanja poduzeća Heraklea u protekloj godini, tvrtka je nominirana za uvrštenje u posljednje, XIII. izdanje Zlatne knjige najboljih hrvatskih poduzetnika i menadžera prema kriteriju novostvorene vrijednosti i produktivnosti. Upravo prema kriteriju novostvorene vrijednosti Heraklea se nalazi među prvih 9% u odnosu na sve ostale gospodarske subjekte u Hrvatskoj

Povezani članci
19.12.13 Turizam
Sabor HTZ-a usvojio Program rada HTZ-a za 2014. s puno novosti
03.07.13 Istraživanja
Slovenija ponovno na tronu, Hrvatska na drugom mjestu u regiji po kvaliteti usluge
02.04.13 Vijesti
Istraživanje: u Hrvatskoj 72 posto kupaca 'dobiva' osmjeh
13.03.13 Turizam
Heraklea organizirala 9. Mystery shopping dan pod temom „Kvaliteta usluge u turizmu“
19.02.13 Edukacija
Završena druga generacija Heraklea Customer Service Akademije
22.11.12 Istraživanja
Heraklea: kvaliteta usluge u maloprodaji stagnira
05.07.12 Vijesti
Brzina usluge: Hrvatska u europskom prosjeku
15.03.12 Seminari, konferencije
Heraklea organizirala 8. Mystery shopping dan
02.06.11 Trgovina na malo
Hrvatska treća u regiji po kvaliteti trgovačkih usluga
17.02.11 Seminari, konferencije
Zagreb: Održan 7. Mystery shopping dan
18.02.10 Seminari, konferencije
Na Mystery shopping danu predstavljene tehnike unapređenja prodaje
03.03.09 Trgovina na malo
Mystery shopping: Bugarska i Slovenija po kvaliteti usluge ispred RH
05.02.09 Seminari, konferencije
Najava 5. Mystery shopping dana
11.06.08 Vijesti
Istraživanje: Kupci i dalje (pre)dugo čekaju u redovima
19.03.08 Korisne informacije
Heraklein Dan tajnog kupovanja
08.01.08 Vijesti
Gotovo trećina djelatnika ne pozdravlja kupca
29.10.07 Zdravlje
Istraživanje: Ljekarnici stručni, ali neljubazni
27.08.07 Trgovina na malo
Heraklea: Tajni kupci o kvaliteti usluge u ugostiteljskim objektima
28.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: Dan tajnog kupovanja
12.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: trećina djelatnika uopće ne pozdravlja kupce!
08.02.07 Korisne informacije
3. Mystery shopping dan
03.12.06 Trgovina na malo
Četiri godine mystery shoppinga u Hrvatskoj
03.11.06 Trgovina na malo
Veličina mystery shopping tržišta milijardu dolara
01.09.06 Turizam
Tamo više ne idemo!
19.07.06 Vijesti
Promovirana prva stručna knjiga o mystery shoppingu na svijetu
12.05.06 Vijesti
Svjetski stručnjaci za kvalitetu usluge u Dubrovniku
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa