Edukacija
Seniko studio
Edukacija
19.02.2013. Završena druga generacija Heraklea Customer Service Akademije
16. veljače 2013. godine, održan je završni modul Heraklea Customer Service Akademije pod medijskim pokroviteljstvom časopisa Poslovni savjetnik i direktor te dodjela diploma drugoj generaciji stručnjaka za kvalitetu usluge.

Kroz pet modula o kvaliteti usluge počevši od osnovnog modula o važnosti kvalitete usluge, preko modula o istraživanju tržišta te preko modula o prodaji i prodajnim vještinama pa sve do komunikacije sa unutarnjim i vanjskim javnostima.

Renomirani predavači iz zemlje i inozemstva su prenijeli svoja znanja i vještine te kroz ugodnu i stimulativnu atmosferu vodili sudionke prema aktivnostima i promjenama koje mogu primijeniti već sljedeći dan.

U drugoj generaciji stručnjaka za kvalitetu usluge sudjelovali su polaznici iz Hypo Alpe Adria banke, Croatia osiguranja, Zoo city, Erste banka, Vezenine oko, frizerski salon Aleksandra te Invito d.o.o.

Kako bi se i dalje poticala svijest o važnosti kvaliteti usluge u svim industrijama, započele su i prijave za treću generaciju polaznika.

Povezani članci
03.07.13 Istraživanja
Slovenija ponovno na tronu, Hrvatska na drugom mjestu u regiji po kvaliteti usluge
02.04.13 Vijesti
Istraživanje: u Hrvatskoj 72 posto kupaca 'dobiva' osmjeh
13.03.13 Turizam
Heraklea organizirala 9. Mystery shopping dan pod temom „Kvaliteta usluge u turizmu“
22.11.12 Istraživanja
Heraklea: kvaliteta usluge u maloprodaji stagnira
05.07.12 Vijesti
Brzina usluge: Hrvatska u europskom prosjeku
15.03.12 Seminari, konferencije
Heraklea organizirala 8. Mystery shopping dan
02.06.11 Trgovina na malo
Hrvatska treća u regiji po kvaliteti trgovačkih usluga
17.02.11 Seminari, konferencije
Zagreb: Održan 7. Mystery shopping dan
18.02.10 Seminari, konferencije
Na Mystery shopping danu predstavljene tehnike unapređenja prodaje
03.03.09 Trgovina na malo
Mystery shopping: Bugarska i Slovenija po kvaliteti usluge ispred RH
11.06.08 Vijesti
Istraživanje: Kupci i dalje (pre)dugo čekaju u redovima
19.03.08 Korisne informacije
Heraklein Dan tajnog kupovanja
08.01.08 Vijesti
Gotovo trećina djelatnika ne pozdravlja kupca
29.10.07 Zdravlje
Istraživanje: Ljekarnici stručni, ali neljubazni
27.08.07 Trgovina na malo
Heraklea: Tajni kupci o kvaliteti usluge u ugostiteljskim objektima
28.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: Dan tajnog kupovanja
12.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: trećina djelatnika uopće ne pozdravlja kupce!
08.02.07 Korisne informacije
3. Mystery shopping dan
03.12.06 Trgovina na malo
Četiri godine mystery shoppinga u Hrvatskoj
05.10.06 Vijesti
Heraklea: osnovni elementi usluge
01.09.06 Turizam
Tamo više ne idemo!
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa