Trgovina
Seniko studio
Turizam
13.03.2013. Heraklea organizirala 9. Mystery shopping dan pod temom „Kvaliteta usluge u turizmu“
Deve godinu zaredom održan je Mystery shopping dan koji je organizirala tvrtka Heraklea d.o.o. s partnerom Maistrom 12. ožujka u hotelu Lone u Rovinju, pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma Republike Hrvatske te turističke zajednice grada Rovinja, a raspravljalo se o temi kvalitete usluge u turizmu.

Cilj ovogodišnjeg Mystery shopping dana je proširiti svijest o tome kako je kvaliteta usluge u turizmu od iznimne važnosti za Hrvatsku - kako za poduzeća tako i za gosta te ju je potrebno redovito testirati i unaprjeđivati.

S obzirom da je Hrvatska zemlja usmjerena turizmu potrebno je educirati mali i srednji menadžment, ugostitelje, hotelijere i ostale sudionike na koji način mogu mjeriti i unaprijediti svoju turističku uslugu te tako uljepšati cjelokupnu sliku hrvatskog turizma.

U prvom dijelu programa svoje projekte su prezentirale turističke zajednice. Đurđica Šimičić, direktorica turističke zajednice grada Malog Lošinja projekt Tajnog gosta provodi već treću godinu zaredom, a od ove godine su se projektu pridružile i turističke zajednice gradova Rijeke i Raba.

Svoja iskustva su prenijeli i direktor TZ Raba, Nedjeljko Mikelić te direktor marketinga TZ Rijeke, Dominik Damiš.

Nakon toga svi sudionici su se međusobno upoznali zahvaljujući koncepciji speeddating networkinga.

Drugi dio programa je bio rezerviran za hotelijere. Na koji način Maistra održava vrhunsku kvalitetetu usluge u svojim objektima predstavila je stručna suradnica odjela kvalitete, gđa Elena Cerin.

Također, svoj projekt mystery shoppinga u turizmu predstavila je i Ivana Tubaković Laković, u ime poduzeća Riviera Adria, a gospodin Rade Vuk Malobabić iz Jadranka Hotela je objasnio čak dva projekta koja provode kako bi postigli vrhunsku razinu kojoj svi teže.

Dr.sc. Sanda Čorak i Zrinka Marušić iz Instituta za turizam su predstavile rezultate TOMAS istraživanja o zadovoljstvu gostiju turističkom ponudom te na taj način zaključile drugi dio događaja.

Nagrada za posvećenost kvaliteti usluge za 2012. godinu pripala je poduzeću Hypo Alpe Adria Bank.

Treći dio događaja bio je namijenjen radionicama koje su održali Martina Trboglav iz tvrtke Ramiro te Hrvoje Pranjić Anušić iz tvrtke Radilica. Događaj je završen zajedničkim zaključkom svih sudionika kako je kvaliteta usluge element u koji treba kontinuirano ulagati.

Povezani članci
29.07.16 Tvrtke i tržišta
Adris grupa: Neto dobit 151 milijun kuna
29.04.16 Tvrtke i tržišta
Adris grupa: Rast svih ključnih pokazatelja poslovanja
07.03.16 Turizam
Maistrin Mulini Beach bar u Rovinju među najboljima na svijetu
22.02.16 Zaposlenost / plaće
U Adris grupi s radom započeo treći naraštaj pripravnika
31.07.15 Tvrtke i tržišta
Adris grupa: bruto dobit porasla za 13 posto
14.07.15 Tvrtke i tržišta
Adris: dioničari dali suglasnost za prodaju TDR-a
13.07.15 Turizam
Maistra najavljuje nove investicije
13.01.15 Turizam
Adris grupa nastavlja snažan investicijski ciklus u turizmu
12.11.14 Financije i gospodarstvo
Erste: Hrvatska malo radi na reformama, premda mnoge nisu politički 'skupe'
31.10.14 Tvrtke i tržišta
Snažan rast dobiti Adris grupe
31.07.14 Tvrtke i tržišta
Adris grupa: Rast izvoza 15 posto
03.07.13 Istraživanja
Slovenija ponovno na tronu, Hrvatska na drugom mjestu u regiji po kvaliteti usluge
02.04.13 Vijesti
Istraživanje: u Hrvatskoj 72 posto kupaca 'dobiva' osmjeh
19.02.13 Edukacija
Završena druga generacija Heraklea Customer Service Akademije
22.11.12 Istraživanja
Heraklea: kvaliteta usluge u maloprodaji stagnira
31.10.12 Tvrtke i tržišta
Maistra s 21 posto višom dobiti
30.10.12 Tvrtke i tržišta
Adris grupa s većim prihodima u devet mjeseci
01.10.12 DOP
Održani dvanaesti sportski susreti Adris grupe
30.07.12 Tvrtke i tržišta
Adris grupa: Udio izvoza i dalje raste
05.07.12 Vijesti
Brzina usluge: Hrvatska u europskom prosjeku
15.06.12 Tvrtke i tržišta
Adris grupi nagrada za regionalnog biznis partnera
01.06.12 Turizam
Hotel Monte Mulini postao članica LHW-a i dobio priznanje TripAdvisora
30.05.12 Tvrtke i tržišta
Održana glavna skupština Adris grupe
24.05.12 Turizam
Maistra ove godine očekuje dobit i jače pozicioniranje hotela Lone
11.05.12 Turizam
Maistrinom hotelu Lone nagrada Zlatna kocka za vizualni identitet
26.04.12 Tvrtke i tržišta
Rast prihoda Adris grupe
23.04.12 Turizam
Maistrin hotel Lone na listi najboljih novih hotela u svijetu
26.03.12 Sajmovi i izložbe
Rovinj domaćin sajma Promohotel
15.03.12 Seminari, konferencije
Heraklea organizirala 8. Mystery shopping dan
05.03.12 Karijere
Adris grupa: Imenovanja u strateškim poslovnim jedinicama
02.06.11 Trgovina na malo
Hrvatska treća u regiji po kvaliteti trgovačkih usluga
31.05.11 Tvrtke i tržišta
Održana glavna skupština Adris grupe
17.02.11 Seminari, konferencije
Zagreb: Održan 7. Mystery shopping dan
06.09.10 Financije i gospodarstvo
Premijerka Kosor posjetila Adris grupu
18.02.10 Seminari, konferencije
Na Mystery shopping danu predstavljene tehnike unapređenja prodaje
03.03.09 Trgovina na malo
Mystery shopping: Bugarska i Slovenija po kvaliteti usluge ispred RH
11.06.08 Vijesti
Istraživanje: Kupci i dalje (pre)dugo čekaju u redovima
19.03.08 Korisne informacije
Heraklein Dan tajnog kupovanja
08.01.08 Vijesti
Gotovo trećina djelatnika ne pozdravlja kupca
29.10.07 Zdravlje
Istraživanje: Ljekarnici stručni, ali neljubazni
27.08.07 Trgovina na malo
Heraklea: Tajni kupci o kvaliteti usluge u ugostiteljskim objektima
28.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: Dan tajnog kupovanja
12.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: trećina djelatnika uopće ne pozdravlja kupce!
08.02.07 Korisne informacije
3. Mystery shopping dan
03.12.06 Trgovina na malo
Četiri godine mystery shoppinga u Hrvatskoj
05.10.06 Vijesti
Heraklea: osnovni elementi usluge
01.09.06 Turizam
Tamo više ne idemo!
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa