Info
Seniko studio
Korisne informacije
08.02.2007. 3. Mystery shopping dan
Heraklea organizira 3. po redu Mystery shopping dan, 28. veljače u Zagrebu u Hotelu International od 11:00 –14:00 h.

Nakon dva izuzetno uspješna mystery shopping dana, s više od stotinu sudionika na kojem su predstavljene prednosti mystery shoppinga kao novog poslovnog alata za mjerenje kvalitete usluge, Heraklea, jedina hrvatska agencija specijalizirana za mystery shopping priprema još zanimljiviji i dinamičniji program.

Dok je cilj 1. Mystery shopping dana bio upoznati javnost s ovim alatom, a drugog pružiti savjete kako uspješno implementirati njegove rezultate, treći puta ovaj događaj organizira se pod motom KLIJENTI GOVORE: MOGUĆNOSTI I ISKUSTVA PRIMJENE MYSTERY SHOPPINGA.

U tu svrhu Heraklea organizira okrugli stol u kojem će niz poduzeća različite veličine i iz različitih djelatnosti podijeliti s prisutnima svoja iskustva u primjeni mystery shoppinga.
Pored osoba zaduženih za provedbu mystery shoppinga u pojedinim poduzećima, očekuje se i podjela iskustva zaposlenika i srednjeg menadžmenta.

Osim njih, posebna gošća je dr. Saša Borić iz Instituta Ivo Pilar koja će prisutnima objasniti primjenu mystery shoppinga prilikom dodjele nagrade «Turistički cvijet».

Heraklea će također ovom prilikom predstaviti svoje nove proizvode i usluge povodom obilježavanja 5 godina rada te ponovo jednom od poduzeća dodijeliti «Nagradu za posvećenost kvaliteti usluge».

Sponzori 3. Mystery shopping dana su:

ICPE, INDIGO PLAVO, GENDAR,
DEKRA zapošljavanje, Zračna luka Zagreb, Octopus jezici, Volvo,
Tiskara DRIM, TRIPLE S Learning, Partner banka, Maras (Samsonite) Kraš, H-kvaliteta.

Generalni medijski pokrovitelj 3. Mystery shopping dana je POSLOVNI SAVJETNIK.

Medijski pokrovitelji su net.hr, Progressive magazine, Suvremena trgovina i business.hr.

3. Mystery shopping dan namijenjen je direktorima prodaje, marketinga i ljudskih potencijala, a ulaz je slobodan.

Više informacija o mystery shoppingu pogledajte na www.heraklea.hr, a prijaviti se možete na 01/4811-760.

Povezani članci
19.12.13 Turizam
Sabor HTZ-a usvojio Program rada HTZ-a za 2014. s puno novosti
03.07.13 Istraživanja
Slovenija ponovno na tronu, Hrvatska na drugom mjestu u regiji po kvaliteti usluge
02.04.13 Vijesti
Istraživanje: u Hrvatskoj 72 posto kupaca 'dobiva' osmjeh
13.03.13 Turizam
Heraklea organizirala 9. Mystery shopping dan pod temom „Kvaliteta usluge u turizmu“
19.02.13 Edukacija
Završena druga generacija Heraklea Customer Service Akademije
22.11.12 Istraživanja
Heraklea: kvaliteta usluge u maloprodaji stagnira
05.07.12 Vijesti
Brzina usluge: Hrvatska u europskom prosjeku
15.03.12 Seminari, konferencije
Heraklea organizirala 8. Mystery shopping dan
02.06.11 Trgovina na malo
Hrvatska treća u regiji po kvaliteti trgovačkih usluga
17.02.11 Seminari, konferencije
Zagreb: Održan 7. Mystery shopping dan
18.02.10 Seminari, konferencije
Na Mystery shopping danu predstavljene tehnike unapređenja prodaje
03.03.09 Trgovina na malo
Mystery shopping: Bugarska i Slovenija po kvaliteti usluge ispred RH
05.02.09 Seminari, konferencije
Najava 5. Mystery shopping dana
11.06.08 Vijesti
Istraživanje: Kupci i dalje (pre)dugo čekaju u redovima
19.03.08 Korisne informacije
Heraklein Dan tajnog kupovanja
08.01.08 Vijesti
Gotovo trećina djelatnika ne pozdravlja kupca
29.10.07 Zdravlje
Istraživanje: Ljekarnici stručni, ali neljubazni
27.08.07 Trgovina na malo
Heraklea: Tajni kupci o kvaliteti usluge u ugostiteljskim objektima
28.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: Dan tajnog kupovanja
12.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: trećina djelatnika uopće ne pozdravlja kupce!
03.12.06 Trgovina na malo
Četiri godine mystery shoppinga u Hrvatskoj
03.11.06 Trgovina na malo
Veličina mystery shopping tržišta milijardu dolara
05.10.06 Vijesti
Heraklea: osnovni elementi usluge
01.09.06 Turizam
Tamo više ne idemo!
19.07.06 Vijesti
Promovirana prva stručna knjiga o mystery shoppingu na svijetu
12.05.06 Vijesti
Svjetski stručnjaci za kvalitetu usluge u Dubrovniku
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa