Info
Seniko studio
Korisne informacije
19.03.2008. Heraklein Dan tajnog kupovanja
Nagradu za posvećenost kvaliteti usluge ove je godine zaslužio dm-drogeriemarkt

Heraklea, hrvatska agencija specijalizirana za mystery shopping, organizirala je u srijedu 4. Mystery shopping dan koji se, u zagrebačkom Hotelu Antunović, održao pod pokroviteljstvom Predsjednika Republike Stjepana Mesića i Hrvatskog društva za kvalitetu te generalnim sponzorstvom tvrtke Ramiro, priopćeno je iz Heraklee.

Dan tajnog kupovanja ove je godine približio mystery shopping u kontekstu modernog poslovanja te kao sastavni dio poslovne politike uspješnih poduzeća, navodi se u priopćenju.

Događaju je prisustvovalo više od 120 predstavnika hrvatskih gospodarstvenika i medija te Herakleini poslovni partneri iz regije.

U sklopu programa objašnjena je veza mystery shoppinga i ostalih modernih alata za praćenje kvalitete poslovanja kao i odnos mystery shoppinga i svih sedam elemenata marketing miksa.

Među uglednim gostima prezenterima iz poduzeća Abrakadabra, Ramiro, Merkur, Splitska banka, BMW, Microsoft, Hoteli Maestral, BNP Paribas, Ciceron, Gendar i Halpet bile su i dvije od vodećih agencija za istraživanje tržišta Puls i Hendal.

Posebnu pozornost izazvala je prezentacija rezultata mystery shoppinga koji provodi Vlada Republike Makedonije, zajedno s Herakleinim makedonskim partnerom SWOT Mystery shopping, kako bi unaprijedila kvalitetu usluge u svim državnim institucijama koje su direktan servis njezinim građanima.

Heraklea je na kraju programa prezentirala rezultate nedavno provedenoga regionalnog mjerenja pet osnovnih elemenata kvalitete usluge na području cijele bivše Jugoslavije koji su pokazali da je Hrvatska i u tom segmentu lider u regiji.

Direktorica Heraklee Kristina Horbec zaključila je program osvrtom na činjenicu da je mystery shopping danas daleko više od predrasude koju o njemu imamo, a ta je da se njime nadzire rad ljudi u maloprodaji.

‘Naime, on predstavlja moderan alat koji nam zajedno s nizom drugih alata pomaže unaprijediti cjelokupno poslovanje’, zaključila je Horbec.

«Nagradu za posvećenost kvaliteti usluge» Heraklea je ove godine dodijelila poduzeću dm-drogeriemarkt d.o.o., a istu je na svečanoj dodjeli primila Ana Fostač Krilčić, menadžerica ljudskih resursa dm-a.

Povezani članci
19.12.13 Turizam
Sabor HTZ-a usvojio Program rada HTZ-a za 2014. s puno novosti
03.07.13 Istraživanja
Slovenija ponovno na tronu, Hrvatska na drugom mjestu u regiji po kvaliteti usluge
02.04.13 Vijesti
Istraživanje: u Hrvatskoj 72 posto kupaca 'dobiva' osmjeh
13.03.13 Turizam
Heraklea organizirala 9. Mystery shopping dan pod temom „Kvaliteta usluge u turizmu“
19.02.13 Edukacija
Završena druga generacija Heraklea Customer Service Akademije
22.11.12 Istraživanja
Heraklea: kvaliteta usluge u maloprodaji stagnira
05.07.12 Vijesti
Brzina usluge: Hrvatska u europskom prosjeku
15.03.12 Seminari, konferencije
Heraklea organizirala 8. Mystery shopping dan
02.06.11 Trgovina na malo
Hrvatska treća u regiji po kvaliteti trgovačkih usluga
17.02.11 Seminari, konferencije
Zagreb: Održan 7. Mystery shopping dan
18.02.10 Seminari, konferencije
Na Mystery shopping danu predstavljene tehnike unapređenja prodaje
03.03.09 Trgovina na malo
Mystery shopping: Bugarska i Slovenija po kvaliteti usluge ispred RH
05.02.09 Seminari, konferencije
Najava 5. Mystery shopping dana
11.06.08 Vijesti
Istraživanje: Kupci i dalje (pre)dugo čekaju u redovima
08.01.08 Vijesti
Gotovo trećina djelatnika ne pozdravlja kupca
29.10.07 Zdravlje
Istraživanje: Ljekarnici stručni, ali neljubazni
27.08.07 Trgovina na malo
Heraklea: Tajni kupci o kvaliteti usluge u ugostiteljskim objektima
28.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: Dan tajnog kupovanja
12.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: trećina djelatnika uopće ne pozdravlja kupce!
08.02.07 Korisne informacije
3. Mystery shopping dan
03.12.06 Trgovina na malo
Četiri godine mystery shoppinga u Hrvatskoj
03.11.06 Trgovina na malo
Veličina mystery shopping tržišta milijardu dolara
05.10.06 Vijesti
Heraklea: osnovni elementi usluge
01.09.06 Turizam
Tamo više ne idemo!
19.07.06 Vijesti
Promovirana prva stručna knjiga o mystery shoppingu na svijetu
12.05.06 Vijesti
Svjetski stručnjaci za kvalitetu usluge u Dubrovniku
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa