Trgovina
Seniko studio
Trgovina na malo
28.02.2007. Heraklea: Dan tajnog kupovanja
Heraklea organizirala 3. Mystery shopping dan

Heraklea d.o.o., jedina agencija specijalizirana za mystery shopping u Hrvatskoj, organizirala je 28. veljače 2007. godine 3. Mystery shopping dan u zagrebačkom Hotelu Internacional pod generalnim medijskim pokroviteljstvom Poslovnog savjetnika.

Nakon što su prošle i pretprošle godine predstavljene prednosti mystery shoppinga kao poslovnog alata za mjerenje kvalitete usluge te su pruženi savjeti kako što bolje iskoristiti dobivene rezultate mystery shoppinga i na taj način unaprijediti poslovanje, 3. Mystery shopping dan organiziran je pod motom KLIJENTI GOVORE: MOGUĆNOSTI I ISKUSTVA PRIMJENE MYSTERY SHOPPINGA.

Događaju je prisustvovalo više od 120 predstavnika hrvatskih gospodarstvenika i medija te Herakleini poslovni partneri iz regije.

Kristina Horbec, direktorica Heraklee d.o.o. i članica Odbora europskog ogranka Mystery Shopping Providers Association (MSPA Europe), održala je predavanje o stanju kvalitete usluge u Hrvatskoj osvrćući se na pregled rezultata različitih mystery shopping projekata provedenih u posljednjih 4 i pol godine te potom predstavila Herakleine nove usluge i planove u 2007. Posebno je naglasila aktualnu kampanju pod nazivom «Usluga počinje s Dobar dan» koju Heraklea organizira povodom obilježavanja 5 godina rada.

Potom je gospođa Sandra Krajačić, starija voditeljica projekata u Heraklei prisutnima objasnila kako što efikasnije iskoristiti naručeni mystery shopping, objašnjavajući s kojim se sve izazovima klijenti i agencija susreću kod organizacije mystery shopping projekata.

Naglašena je potreba unapređenja usluge, jer je zamijetno nedovoljno pozdravljanje kako u privatnom, tako i u javnom sektoru. Interakcija s potrošačima nije samo problem u Hrvatskoj, nego i u drugim zemljama, ali je znakovito kako kod nas ne postoji apsolutno nikakva kontrola usluge u javnom sektoru.

U Okruglom stolu sudjelovali su predstavnici poduzeća Volvo, PZ Auto (AUDI), Toyota, Microsoft, Grawe, Pet centar, dm-drogeriemarkt i Jolly-JBS, koji su s prisutnima podijelili svoja iskustva o korištenju mystery shoppinga i kako im on pomaže u poslovanju. Pored osoba zaduženih za provedbu mystery shoppinga u pojedinim poduzećima, sudjelovali su i predstavnici srednjeg menadžmenta i zaposlenika.

Osim predstavnika gospodarstva, posebna gošća je bila i dr. sc. Saša Poljanec-Borić iz Instituta «Ivo Pilar» koja je prisutnima ukazala na primjenu mystery shoppinga prilikom dodjele nagrade «Turistički cvijet».
Gospođa Horbec je zaključila program osvrtom na potrebne korake na putu do izvrsne usluge prema kupcima te potom objavila koga su građani Hrvatske u sklopu akcije SHOP&TELL nominirali kao najljubaznije djelatnike s kojima se svakodnevno susreću. Na kraju je po drugi puta u ime Heraklee dodijelila «Nagradu za posvećenost kvaliteti usluge» jednom od klijenata.

Ovogodišnja nagrada pripala je poduzeću Pet centar d.o.o., a istu je na svečanoj dodjeli primila direktorica Ljiljana Markov.

Povezani članci
03.07.13 Istraživanja
Slovenija ponovno na tronu, Hrvatska na drugom mjestu u regiji po kvaliteti usluge
02.04.13 Vijesti
Istraživanje: u Hrvatskoj 72 posto kupaca 'dobiva' osmjeh
13.03.13 Turizam
Heraklea organizirala 9. Mystery shopping dan pod temom „Kvaliteta usluge u turizmu“
19.02.13 Edukacija
Završena druga generacija Heraklea Customer Service Akademije
22.11.12 Istraživanja
Heraklea: kvaliteta usluge u maloprodaji stagnira
05.07.12 Vijesti
Brzina usluge: Hrvatska u europskom prosjeku
15.03.12 Seminari, konferencije
Heraklea organizirala 8. Mystery shopping dan
02.06.11 Trgovina na malo
Hrvatska treća u regiji po kvaliteti trgovačkih usluga
17.02.11 Seminari, konferencije
Zagreb: Održan 7. Mystery shopping dan
18.02.10 Seminari, konferencije
Na Mystery shopping danu predstavljene tehnike unapređenja prodaje
03.03.09 Trgovina na malo
Mystery shopping: Bugarska i Slovenija po kvaliteti usluge ispred RH
11.06.08 Vijesti
Istraživanje: Kupci i dalje (pre)dugo čekaju u redovima
19.03.08 Korisne informacije
Heraklein Dan tajnog kupovanja
08.01.08 Vijesti
Gotovo trećina djelatnika ne pozdravlja kupca
29.10.07 Zdravlje
Istraživanje: Ljekarnici stručni, ali neljubazni
27.08.07 Trgovina na malo
Heraklea: Tajni kupci o kvaliteti usluge u ugostiteljskim objektima
12.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: trećina djelatnika uopće ne pozdravlja kupce!
08.02.07 Korisne informacije
3. Mystery shopping dan
03.12.06 Trgovina na malo
Četiri godine mystery shoppinga u Hrvatskoj
05.10.06 Vijesti
Heraklea: osnovni elementi usluge
01.09.06 Turizam
Tamo više ne idemo!
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa