Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
18.02.2010. Na Mystery shopping danu predstavljene tehnike unapređenja prodaje
U organizaciji tvrtke Heraklea danas je održan tradicionalni, šesti po redu "Mystery shopping dan", na kojem su predstavljene tehnike poboljšanja trgovačke učinkovitosti

Mystery Shopping je metoda u kojoj za to educirane osobe u ulozi kupaca opažaju i potom ocjenjuju kvalitetu usluge kod pružatelja usluge ili njegovih konkurenata prema unaprijed definiranim kriterijima. Cilj je uvid u kvalitetu usluge, koji omogućuje da se utvrde oni elementi usluge koje bi trebalo unaprijediti.

Moto ovogodišnjeg izdanja Mystery shopping dana je "vrijednost za novac", a središnje predavanje pod nazivom "Politika obaranja kupca s nogu" održao je Adrian Barbu iz rumunjske tvrtke The Consultans.

On kaže da klasične metode unapređenja prodaje, kao što su "metoda batine i mrkve" za zaposlenike, imaju svoje granice i najčešće se lome na slaboj motivaciji zaposlenih. Metoda Mystery shoppinga, kako je pokazao na nekoliko primjera iz Rumunjske i drugih zemalja, omogućuje menadžmentu unapređenje rada zaposlenika i privlačenje više kupaca.

Temelj uspješne prodaje nisu pravila, priručnici, nagrade i kazne za zaposlenike, nego pozitivno iskustvo kupca, tvrdi Barbu.

Jedini način na koji je moguće saznati kako klijenti vide vaš posao, jest da posao pogledate njihovim očima, istaknula je Kristina Horbec iz Heraklee. Vanjska konkurencija je, dodaje, manje opasna nego unutarnja neefikasnost, nepristojnost i loša usluga, a tehnika Mystery shoppinga može otkloniti te smetnje.

U konačnici, kaže Horbec, rezultati Mystery shoppinga su povećano zadovoljstvo i lojalnost kupaca, motivirani djelatnici, izgradnja svijesti o važnosti odnosa s kupcima, povećana produktivnost te rast prodaje i profita.

Heraklea je danas peti puta zaredom dodijelila "Nagradu za posvećenost kvaliteti usluge", ovaj put T-HT-u.

Pokrovitelji današnjeg skupa bili su Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva i Hrvatska gospodarska komora. (H)

Povezani članci
19.12.13 Turizam
Sabor HTZ-a usvojio Program rada HTZ-a za 2014. s puno novosti
03.07.13 Istraživanja
Slovenija ponovno na tronu, Hrvatska na drugom mjestu u regiji po kvaliteti usluge
02.04.13 Vijesti
Istraživanje: u Hrvatskoj 72 posto kupaca 'dobiva' osmjeh
13.03.13 Turizam
Heraklea organizirala 9. Mystery shopping dan pod temom „Kvaliteta usluge u turizmu“
19.02.13 Edukacija
Završena druga generacija Heraklea Customer Service Akademije
22.11.12 Istraživanja
Heraklea: kvaliteta usluge u maloprodaji stagnira
05.07.12 Vijesti
Brzina usluge: Hrvatska u europskom prosjeku
15.03.12 Seminari, konferencije
Heraklea organizirala 8. Mystery shopping dan
02.06.11 Trgovina na malo
Hrvatska treća u regiji po kvaliteti trgovačkih usluga
17.02.11 Seminari, konferencije
Zagreb: Održan 7. Mystery shopping dan
03.03.09 Trgovina na malo
Mystery shopping: Bugarska i Slovenija po kvaliteti usluge ispred RH
05.02.09 Seminari, konferencije
Najava 5. Mystery shopping dana
11.06.08 Vijesti
Istraživanje: Kupci i dalje (pre)dugo čekaju u redovima
19.03.08 Korisne informacije
Heraklein Dan tajnog kupovanja
08.01.08 Vijesti
Gotovo trećina djelatnika ne pozdravlja kupca
29.10.07 Zdravlje
Istraživanje: Ljekarnici stručni, ali neljubazni
27.08.07 Trgovina na malo
Heraklea: Tajni kupci o kvaliteti usluge u ugostiteljskim objektima
28.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: Dan tajnog kupovanja
12.02.07 Trgovina na malo
Heraklea: trećina djelatnika uopće ne pozdravlja kupce!
08.02.07 Korisne informacije
3. Mystery shopping dan
03.12.06 Trgovina na malo
Četiri godine mystery shoppinga u Hrvatskoj
03.11.06 Trgovina na malo
Veličina mystery shopping tržišta milijardu dolara
05.10.06 Vijesti
Heraklea: osnovni elementi usluge
01.09.06 Turizam
Tamo više ne idemo!
19.07.06 Vijesti
Promovirana prva stručna knjiga o mystery shoppingu na svijetu
12.05.06 Vijesti
Svjetski stručnjaci za kvalitetu usluge u Dubrovniku
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa