11.02.2011.
Agrokoru 20 Best Buy nagrada za proizvode i usluge
Prema istraživanjima “Best Buy Award” u Republici Hrvatskoj, u kojima se mjeri zadovoljstvo kupaca omjerom cijene i kvalitete, Agrokor je koncern čije su kompanije u ukupnom zbroju osvojile najveći broj prvih mjesta a time i najviše "Best Buy Award" certifikata za godinu 2010/2011., priopćeno je danas iz te kompanije.
Dosad je za Best Buy Award certifikaciju, za godinu 2010/2011 testirano više od 300 kategorija iz segmenta prehrane, telekomunikacija, logistike, kozmetike, bankarstva, osiguranja, visokih tehnologija, medija, kulture i dr., a hrvatski su građani dali najbolje ocjene Agrokorovim proizvodima i uslugama u čak 20 kategorija, što je broj pobjeda koje nije uspjela osvojiti niti jedna druga kompanija ili grupacija u Hrvatskoj, ističu iz koncerna Agrokor.
Riječ je o sljedećim kategorijama:
1. Lanac trgovina prehranom i općim potrepštinama najboljeg omjera cijene i kvalitete (Konzum)
2. Lanac trgovina diskontnih cijena najboljeg omjera cijene i kvalitete (Konzum)
3. Gazirana voda najboljeg omjera cijene i kvalitete (Jamnica)
4. Negazirana voda najboljeg omjera cijene i kvalitete (Jana)
5. Sladoledi najboljeg omjera cijene i kvalitete (Ledo)
6. Zamrznuto meso najboljeg omjera cijene i kvalitete (Ledo)
7. Zamrznuto povrće najboljeg omjera cijene i kvalitete (Ledo)
8. Zamrznuto voće najboljeg omjera cijene i kvalitete (Ledo)
9. Zamrznuta gotova jela najboljeg omjera cijene i kvalitete (Ledo)
10. Zamrznuta riba najboljeg omjera cijene i kvalitete (Ledo)
11. Zamrznuto tijesto najboljeg omjera cijene i kvalitete (Ledo)
12. Sol najboljeg omjera cijene i kvalitete (Paška solana)
13. Kuhana šunka najboljeg omjera cijene i kvalitete (PIK Vrbovec)
14. Dimljena šunka najboljeg omjera cijene i kvalitete (PIK Vrbovec)
15. Mortadela najboljeg omjera cijene i kvalitete (PIK Vrbovec)
16. Margarin najboljeg omjera cijene i kvalitete (Zvijezda)
17. Ketchup najboljeg omjera cijene i kvalitete (Zvijezda)
18. Majoneza najboljeg omjera cijene i kvalitete (Zvijezda)
19. Biljno Ulje najboljeg omjera cijene i kvalitete (Zvijezda)
20. Maslinovo ulje najboljeg omjera cijene i kvalitete (Zvijezda)
|
"Pozicioniranje Agrokorovih kompanija na prvo mjesto u čak 20 iznimno značajnih kategorija Best Buy Award istraživanja za godinu 2010/2011, pokazuje veliko povjerenje hrvatskih građana u kvalitetu i fer cijenu proizvoda i usluga s tržišnim oznakama Konzuma, Jamnice, Jane, Leda, PIK-a, Zvijezde i Paške Solane“, istaknula je Mirjana S. Pelaić, direktorica Best Buy Award Hrvatska dodajući kako je ostvareni rezultat tim značajniji jer o pozicioniranju brendova odlučuju isključivo potrošači.
Zaštićenu metodu istraživanja "Best Buy Award" - DEEPMA razvila je tvrtka Axios u suradnji s renomiranom svjetskom revizorskom i savjetodavnom organizacijom PWC (PricewaterhouseCoopers).
Istraživanja se provode u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
Certifikat "Best Buy Award" izdaje se temeljem posebnih inovativnih istraživanja "Best Buy Award" koja provodi Centar za istraživanje tržišta GfK - dio GfK Grupe sa sjedištem u Nürnbergu, Njemačka.
Osnovni je cilj Best Buy Award istraživanja dobivanje uvida u percepciju stanovnika Hrvatske o robnim markama proizvoda i usluga te proizvođača i trgovaca za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane korisnika, ali i prema percepciji onih koji nužno nisu korisnici, ali imaju relevantno mišljenje na osnovi iskustva bliskih im ljudi.
Cilj projekta i certifikata "Best Buy Award" je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim na hrvatskom tržištu roba i usluga.
|
Agrokor - jedna od najvećih regionalnih kompanija
Agrokor koncern najveća je privatna kompanija u Hrvatskoj i jedna od najjačih kompanija u jugoistočnoj Europi s gotovo 40.000 zaposlenika. Unutar Agrokor koncerna, kojem su primarne djelatnosti proizvodnja i distribucija hrane i pića te maloprodaja, između ostalih posluju i najveći hrvatski proizvođač mineralne vode - Jamnica, sladoleda - Ledo, ulja, margarina i majoneze - Zvijezda, najveća hrvatska mesna industrija - PIK Vrbovec, zatim Belje - najveći poljoprivredno-industrijski kapacitet u Hrvatskoj, kao i vodeći maloprodajni lanac Konzum. Tijekom 30 godina postojanja, Agrokor je od male obiteljske tvrtke za proizvodnju i prodaju cvijeća izrastao u vodeći prehrambeno-trgovački koncern na tržištu regije. Liderske pozicije Agrokorovih kompanija izražene su visokim tržišnim udjelima pa je tako u 2009. godini Ledo zauzimao 82% hrvatskog tržišta sladoleda, Zvijezda držala 86% tržišta margarina, dok je Jamnica dominirala tržištem mineralnih i izvorskih voda u Hrvatskoj s 82%, odnosno 59%. Postigavši i učvrstivši takve neupitne liderske pozicije na tržištu Hrvatske u svim svojim glavnim djelatnostima, Agrokor je krenuo dalje prema postizanju svog strateškog cilja ostvarivanja ključne i dugoročno stabilne pozicije u regiji. Pored kompanija iz Hrvatske, Agrokor koncern sastoji se i od kompanija iz regije pridruženih tijekom nekoliko proteklih godina; iz BIH to su Ledo Čitluk, Sarajevski kiseljak i Konzum Sarajevo, zatim Dijamant, Frikom, Nova Sloga i Idea iz Srbije, te Ledo i Fonyodi iz Mađarske.
|
|
|
|