08.03.2013.
Konzum apsolutni pobjednik „Best Buy“ istraživanja u Hrvatskoj
Hrvatski građani navode Konzum kao tvrtku koja kupcima omogućuje najbolji omjer cijene i kvalitete u svim gospodarskim djelatnostima i u cijeloj zemlji
Recentno Best Buy Award istraživanje za godinu 2012/2013 pokazuje kako je hrvatskim građanima Konzum primjer i pojam za najbolji omjer cijene i kvalitete u Hrvatskoj.
U ovom istraživanju, hrvatskim građanima, korisnicima interneta, postavljeno je putem web ankete sljedeće pitanje: "Navedite molimo naziv proizvoda ili usluge, proizvođača ili davatelja usluga koji po Vašem osobnom iskustvu i mišljenju u Hrvatskoj nudi najbolji omjer cijene i kvalitete.
To može biti bilo koji proizvod ili usluga. Jednako tako, to može biti domaća ili inozemna tvrtka, mala ili velika tvrtka, i može biti iz bilo kojeg sektora gospodarstva.
Navedite molimo naziv jedne tvrtke, proizvoda ili usluge koja je po Vama, pojam i najbolji primjer u Hrvatskoj za najbolji omjer cijene i kvalitete kada je riječ o proizvodima i uslugama na hrvatskom tržištu?
Upišite naziv jedne tvrtke, proizvoda ili usluge koja je po Vama, pojam i najbolji primjer u Hrvatskoj za najbolji omjer cijene i kvalitete kada je riječ o proizvodima i uslugama na hrvatskom tržištu?“
Pitanje je bilo otvorenog tipa, odnosno ispitanicima kod ovog pitanja odgovori nisu bili sugerirani, te su oni sami mogli slobodno navoditi ono što smatraju najprimjerenijim odgovorom. Na ovo ključno pitanje, najveći broj ispitanika naveo je: "Konzum" - 10% ispitanika. Na drugom mjestu, s 8% navoda smjestio se "K Plus".
Predmetno istraživanje provela je švicarska kuća ICERTIAS - International Certification Association, na uzorku od 1.200 ispitanika - građana hrvatske, korisnika interneta - isključivo starijih od 15 godina metodom CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - DEEP Mind Awareness).
Ovim rezultatom, Konzum se potvrdio kao vodeći gospodarski subjekt najboljeg omjera cijene i kvalitete u ovome trenutku u Hrvatskoj - općenito.
Uz ovaj izvanredan rezultat ove posebne Best Buy Award nadkategorije, Konzum je podsjećamo, u nekoliko Best Buy Award istraživanja provedenih tijekom proteklih mjeseci na različitim uzorcima ispitanika, od strane različitih istraživačkih kuća osvojio najveći broj glasova ispitanika u cijelom nizu ključnih kategorija.
|
Konzum je primjerice osvojio najveći broj glasova potrošača, za kategoriju "Maloprodajni trgovački lanac općenito" u Best Buy Award istraživanju iz srpnja 2012. godine koji je CATI-DEEPMA metodom (telefonsko anketiranje; N=400) proveo Centar za istraživanje tržišta GfK na reprezentativnom uzorku ispitanika za opću populaciju stariju od 15 godina u Republici Hrvatskoj.
U istom istraživanju, Konzum je osvojio i najveći broj glasova potrošača u kategoriji "Maloprodajni trgovački lanac povoljne kupnje u Republici Hrvatskoj".
U istom istraživanju Konzum je osvojio najveći broj glasova ispitanika i za cijeli niz svojih trgovačkih marki. Naime, Od 22 istražene kategorije trgovačkih marki, hrvatski potrošači, najveći broj glasova dali su K Plusu odnosno Konzumu - u čak 17 istraženih kategorija.
Konzumov K Plus na taj je način Best Buy Award pobjednik u sljedećim kategorijama trgovačkih marki: Trgovačka marka općenito, Mlijeko, Jogurt, Dječji desert, Negazirana voda, Gazirana voda, Keksi, Suhomesnati proizvodi, Sir, Konzervirano povrće, Tjestenina, Sokovi općenito, Cola, Sokovi voćni, Vina, Prašak za rublje i - Svježe pakirano meso.
Konzum je također osvojio najveći broj glasova ispitanika, za kategoriju "Maloprodajni trgovački lanac općenito" u Internet Best Buy Award istraživanju iz listopada 2012. godine koji je CAWI-DEEPMA metodom (anketiranje putem weba; N=1.200) provela švicarska kuća ICERTIAS - International Certification Association među hrvatskim korisnicima interneta koji su stariji od 15 godina.
U istom istraživanju, Konzum je osvojio prva mjesta (najveći broj glasova ispitanika) i za cijeli niz svojih posebnih prodajnih odjela unutar trgovačkih centara: Odjel svježeg mesa, Odjel svježe ribe, Odjel vina i Odjel voća i povrća.
Navedena potrošačka priznanja i nove Best Buy nagrade rezultat su kontinuiranog višegodišnjeg Konzumovog ulaganja u unapređenje kvalitete ponude i usluge, sniženja cijena, akcijske i promotivne ponude sve s ciljem osiguranja najbolje vrijednosti za novac za sve Konzumove kupce.
|
|
|
|