24.08.2015.
Hrvatskim kupcima najkvalitetniji K plus proizvodi
K Plus trgovačka marka osvojila je najveći broj glasova za najvišu razinu kvalitete u kategorijama: mlijeko, sirevi, keksi, suhomesnati proizvodi i sredstva za čišćenje
|
Prema specijaliziranom QUDAL istraživanju kojim se ispituje mišljenje i iskustvo hrvatskih građana vezano uz proizvode privatnih robnih marki, K Plus trgovačka marka osvojila je najveći broj glasova za najvišu razinu kvalitete u kategorijama: mlijeko, sirevi, keksi, suhomesnati proizvodi i sredstva za čišćenje.
Ispitanici, hrvatski potrošači, u provedenom istraživanju odgovarali su na pitanja koja trgovačka marka ili trgovina nudi najvišu razinu kvalitete kada je riječ o trgovačkoj marki u pojedinim kategorijama. Pitanja u QUDAL – Quality meDAL Private Label istraživanju otvorenog su tipa, odnosno ispitanicima nisu ponuđeni odgovori, već slobodno sami navode nazive proizvođača koji prema njihovom iskustvu nude najvišu razinu kvalitete privatnih marki. Zahvaljujući izvanrednom uspjehu i osvojenim pobjedničkim pozicijama, mlijeko, sir, keksi, suhomesnati proizvodi i sredstva za čišćenje Konzum privatne trgovačke marke imaju pravo nositi prestižnu oznaku "QUDAL - QUality meDAL - Br. 1 u kvaliteti".
Konzum 2001. godine uvodi vlastitu robnu marku K Plus i od tada ovim proizvodima kupci kontinuirano iskazuju svoje povjerenje. Konzum pod K Plus brendom na tržište plasira samo najkvalitetnije proizvode koji nastaju pažljivim odabirom recepture, sirovina i proizvođača s najvišim standardima. Vodeća pozicija na tržištu, dugogodišnja tradicija poslovanja i poznavanje potrošača te partnerski odnosi s proizvođačima omogućili su intezivan razvoj ove Konzumove grupe proizvoda. Ponuda K plus robne marke segmentirana je na način da kvalitetno odgovori na različite potrebe i želje kupaca. Proizvodi K Plus trgovačke marke prepoznati su kao proizvodi izvrsne kvalitete i povoljne cijene, a čija se proizvodnja najvećim dijelom realizira kroz suradnju sa domaćim proizvođačima.
Ostvarenim rezultatima u novom QUDAL- Private Label istraživanju Konzum nastavlja kontinuiran niz priznanja potrošača za kvalitetu proizvoda i usluga. Navedeno priznanje je ujedno i najbolja potvrda toga da je K Plus vodeća trgovačka marka prema izboru potrošača.
|
Više informacija o istraživanju i projektu
Istraživanje QUDAL - QUality meDAL Private Label Survey 2015/2016 švicarske organizacije ICERTIAS (www.icertias.com) provedeno je na uzorku od 1.200 ispitanika – isključivo kupaca i potrošača proizvoda privatnih trgovačkih marki u Republici Hrvatskoj, korisnika interneta, koristeći CAWI - DEEPMA metodologiju (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness).
Istraživanje tržišta QUDAL ne mjeri niti tržišne udjele (prodaju) niti snagu nekog brenda, već isključivo iskustvo i mišljenje samih potrošača o tome tko njima za određene kategorije nudi najvišu razinu kvalitete u njihovoj zemlji.
Metodologija i uzorak
Istraživanje QUDAL - QUality meDAL Private Label Croatia 2015/2016 (www.qudal.com ) provela je švicarska organizacija ICERTIAS - International Certification Association GmbH (www.icertias.com) na području Republike Hrvatske tokom veljače, 2015. putem web ankete metodom CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness). U anketi je sudjelovalo 1.200 ispitanika opće populacije, kupaca i korisnika privatnih trgovačkih marki u Republici Hrvatskoj, korisnika interneta. Anketa je obuhvatila cijelo područje Republike Hrvatske.
O projektu QUDAL
QUDAL – QUality meDAL (www.qudal.com) je projekt švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association GmbH (www.icertias.com).
Projektom QUDAL istražuju se i nagrađuju subjekti (proizvodi, usluge, mediji, javna lica, kulturni i sportski sadržaji i dr.) koji na određenoj teritoriji nude najveću razinu kvalitete – prema mišljenju građana, odnosno samih potrošača.
|
Cilj projekta QUDAL je skrenuti pažnju javnosti na važnost kvalitete u svakodnevnom odabiru i prava građana na vrhunsku razinu kvalitete, kao i da omogući potrošačima lakše snalaženje i lakši pronalazak najkvalitetnijih proizvoda i usluga na tržištu.
Istraživanja QUDAL – QUality meDAL provode se u potpunosti u skladu sa odredbama Međunarodnog kodeksa za provođenje tržišnih i društvenih istraživanja, koji su donijeli Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetsko udruženje istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
Bitno je napomenuti da istraživanje QUDAL ne mjeri tržišne udele ili snagu brenda, već isključivo i samo iskustvo, zadovoljstvo i percepciju ispitanika kada je reč o kvaliteti usluge i ponude na tržištu.
|
|
|
|