O marketingu
Seniko studio
Istraživanja
24.03.2015. Intersport trgovine i dalje prvi izbor hrvatskih potrošača
ISTRAŽIVANJE – QUDAL QUality meDAL & Best Buy Award Croatia
Na hrvatskom tržištu sportskom opremom, odjećom i obućom, lanac trgovina Intersport potvrđeno izbor Br.1 potrošača kada je u pitanju kvaliteta ponude asortimana za sport i slobodno vrijeme

Zagreb, 24. ožujka - 2015. – Intersport je u posljednjih 15 godina svojim prisustvom na hrvatskom tržištu, izgradio snažan sportski brand zahvaljujući kvalitetnom i širokom asortimanu proizvoda te vrhunskom uslugom zaposlenika.

Zastupljen na hrvatskom tržištu sa 28 prodavaonica, te otvorenjem nove prodavaonice u centru Gračani, Intersport nastoji ispuniti svoju misiju i omogućiti Sport svima.

Da su hrvatski potrošači zadovoljni ponudom i uslugom koju im pružaju trgovine Intersport, pokazuju rezultati tržišnih istraživanja od strane nezavisne organizacije ICERTIAS.

Bilo da je riječ o najboljem omjeru cijene i kvalitete Best Buy Award (2010/2011 te 2012/2013) ili o vrhunskoj kvaliteti QUDAL QUality meDAL (2011/2012, 2013/2014, 2015/2016), hrvatski potrošači na temelju vlastitog iskustva u navedenim istraživanjima navode, da u trgovinama Intersport mogu pronaći apsolutno vrhunsku kvalitetu te istodobno izvrsne cijene.

Intersport je jedini sportski brand koji su hrvatski potrošači navodili u posljednjih 4 godine kao svoj izbor Br.1 kada je najkvalitetnija trgovina sportskom odjećom, obućom i opremom u pitanju.

I u najnovijem QUDAL Croatia 2015/2016 istraživanju na postavljeno pitanje:
„Navedite naziv lanca trgovina sportskom obućom, sportskom odjećom i sportskom opremom koji po vašem osobnom iskustvu ili iskustvu vaših bližnjih nudi apsolutno najvišu razinu kvalitete usluge i kvalitete ponuđenih artikala na hrvatskom tržištu:“, najviše je ispitanika odgovaralo sa: Intersport.

Ujedno u istraživanjima o najboljem omjeru cijene i kvalitete provedenom na društvenoj skupini žena, mladih i seniora (Best Buy Award Lady, Youth, Seniors 2014/2015) Intersport je odabran kao sportski lanac trgovina koji im pruža izvrsnu kvalitetu po pristupačnoj cijeni.

Ovakve rezultate od 2010 godine do danas, nije uspio postići niti jedan drugi sportski lanac trgovina, što ukazuje na veliko povjerenje i lidersku poziciju koju Intersport uživa među svojim potrošačima.

Metodologija i uzorak

Istraživanje QUDAL - QUality meDAL – Croatia 2015/2016 (www.qudal.com) provela je švicarska kuća ICERTIAS - International Certification Association GmbH (www.icertias.com) na području Hrvatske tijekom siječnja 2015. putem web ankete metodom CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness). U anketi je sudjelovalo 1.200 ispitanika – korisnika interneta u Hrvatskoj.
Istraživanje Best Buy Award Lady 2014/2015 provedeno je na uzorku od 1200 ispitanika, isključivo žena starijih od 15 godina u Hrvatskoj.

Best Buy Award Youth 2014/2015 istraživanje, provedeno je na uzorku mladih, osoba u dobi od 15 do 24 godine u Hrvatskoj.

Best Buy Award Seniors 2014/2015 istraživanje provedeno je na društvenoj skupini osoba starijih od 60 godina u Hrvatskoj.

Web ankete obuhvatile su cjelokupan teritorij Republike Hrvatske te su provedene u rujnu 2014. godine.

Istraživanja Best Buy Award te QUDAL QUality meDAL rađena su u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

O projektu QUDAL

Projektom QUDAL istražuju se i nagrađuju subjekti (proizvodi, usluge, mediji, javne osobe, kulturni i sportski sadržaji i dr.) koji na određenom teritoriju nude najveću razinu kvalitete - prema mišljenju građana - odnosno samih konzumenata.

Cilj projekta QUDAL je skrenuti pozornost javnosti na važnost kvalitete u svakodnevnom odabiru i prava građana na vrhunsku razinu kvalitete, kao i omogućiti potrošačima lakše snalaženje i lakši pronalazak najkvalitetnijih proizvoda i usluga na tržištu.

O projektu Best Buy Award

Osnovni je cilj istraživanja bio taj da se dobije uvid u iskustvo i percepciju stanovnika.
Republike Hrvatske o proizvodima i uslugama te proizvođačima i trgovcima za koje se smatra da daju najbolji omjer cijene i kvalitete (tzv. best buy) od strane korisnika, ali i prema percepciji onih koji nužno nisu korisnici, ali imaju relevantno mišljenje na osnovi iskustva njima bliskih osoba (kolege, prijatelji, rodbina i sl.).

Cilj projekta i certifikata "Best Buy Award" je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim proizvodima i uslugama na njihovom tržištu.

Povezani članci
15.07.16 Promocije
Zvijezdin margarini, majoneza i ketchup dobitnici prestižne medalje Best Buy Award
08.07.16 Prehrambeni proizvodi
PIK Vrbovec nositelj nagrade Best Buy
30.03.16 Prehrambeni proizvodi
ABC svježi krem sir među tri najbolja na svijetu!
17.02.16 Prehrambeni proizvodi
Hrvatski i slovenski potrošači složni: ABC sir nam je prvi izbor!
24.08.15 Brandovi
Hrvatskim kupcima najkvalitetniji K plus proizvodi
31.07.15 Trgovina na malo
Decathlon otvara vrata i u Rijeci
25.03.14 Brandovi
BEST BUY AWARD: Podravka prehrambeni brand Br.1 u regiji
19.03.14 Istraživanja
Lidl ponovno na 1. mjestu Best Buy Award istraživanja
17.03.14 Tvrtke i tržišta
Best Buy Award - Agrokor ponovno apsolutni pobjednik
21.02.14 Vijesti
BAMBI nositelj prestižne oznake Best Buy Award
03.09.13 Istraživanja
Trgovina i trgovački lanci Lidlu najveći broj glasova za kvalitetu
11.07.13 Istraživanja
QUDAL za najveću razinu kvalitete
05.06.13 Vijesti
Viro: najkvalitetniji šećer u Hrvatskoj
14.03.13 Istraživanja
Potrošači potvrdili – Kraševa Dorina je najkvalitetnija čokolada u Hrvatskoj
08.03.13 Istraživanja
Konzum apsolutni pobjednik „Best Buy“ istraživanja u Hrvatskoj
25.01.13 Istraživanja
Pogodite kojeg proizvođača kućanskih aparata Hrvati najviše vole
22.01.13 Istraživanja
Franckova instant kava potukla Nescaffe
21.12.12 Trgovina na malo
Konzum - Br. 1 najpovoljniji trgovački lanac u Hrvatskoj
26.11.12 Promocije
Belje ABC sir - br. 1 u cijeni i kvaliteti sirnih namaza u Hrvatskoj
07.11.12 Trgovina na malo
K Plus vodeća trgovačka marka po omjeru cijene i kvalitete
11.10.12 Leasing
Erste nudi najbolji omjer cijene i kvalitete u leasinga uslugama
13.09.12 Trgovina na malo
City Center one Best Buy shopping centar
06.09.12 Brandovi
Trgovačke marke kupuje 76 posto građana
30.08.12 Trgovina na malo
Best Buy Award: Vindija nudi najbolji omjer cijene i kvalitete
19.01.12 Tvrtke i tržišta
Švicarski Icertas preuzima projekte Best Buy Award i QUDAL
18.01.12 Trgovina na malo
Mercator s 14 milijuna eura dokapitalizirao M Tehniku
18.10.11 Trgovina na malo
Delo: Kakva je meta Mercator?
30.06.11 Vijesti
Sol paške Solane najboljeg omjera cijene i kvalitete
06.05.11 Neprehrambeni proizvodi
Ciciban - najbolja obuća za djecu u Republici Hrvatskoj
28.04.11 Trgovina na malo
Best buy nagrada za bio&bio lanac trgovina ekoproizvoda
10.03.11 Promocije
Podravka žitarice za doručak s Best Buy Award oznakama
28.02.11 Brandovi
Omjer cijene i kvalitete: Argument br. 1 za kupnju
11.02.11 Tvrtke i tržišta
Agrokoru 20 Best Buy nagrada za proizvode i usluge
14.01.11 Neprehrambeni proizvodi
Njega kože: Nivea nudi najbolji omjer cijene i kvalitete
11.01.11 Prehrambeni proizvodi
Best Buy Award oznake na Podravka konzervama
02.12.10 Trgovina na malo
Neckermannu dodijeljena best buy nagrada
18.10.10 Tvrtke i tržišta
Podravka nudi najbolji omjer cijene i kvalitete
18.10.10 Brandovi
Zagreb: Predstavljeni ključni Best Buy Award dobitnici
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa