21.03.2007.
U Plus Market partnerstvo ušlo oko 800 malih trgovaca
U projekt PLUS MARKET, do 1. ožujka uključilo se čak 788 malih obrtničkih trgovina iz cijele Hrvatske, a u planu je povezati nekoliko tisuća malih trgovaca sa VELPRO-om, veleprodajnim sektorom Konzuma
Dosadašnji rezultati projekta PLUS MARKET, ocjene korisnika projekta, kao i mogućnosti unapređenja partnerstva između malih trgovaca obrtnika i VELPRO-a, bili su teme jučerašnje prezentacije, održane u Hrvatskoj obrtničkoj komori (HOK), na kojoj su sudjelovali predstavnici Ceha trgovine HOK-a, Konzuma i brojni obrtnici trgovci.
Projekt PLUS MARKET partnerstvo započeo je polovicom prosinca prošle godine, potpisom Sporazuma o strateškom partnerstvu i poslovnoj suradnji, između HOK-a, koji u Cehu trgovine okuplja 20.000 obrtnika – trgovaca, Konzuma, i vodećih hrvatskih proizvođačkih tvrtki: koncerna Agrokor (Belje, Jamnica, Ledo, PIK Vrbovec, Zvijezda), Francka, Koestlina, Kraša, Lure, Podravke, Saponie i Zvečeva.
Cilj PLUS MARKET partnerstva, je unaprijediti poslovanje malih trgovaca, povećati promet i profitabilnost, što će se omogućiti uz niže cijene nabave artikala, prepoznatljivu marketinšku podršku i standardizaciju malih trgovina u Hrvatskoj.
Kako je istaknuo predsjednik Ceha trgovine HOK-a Boris Vukelić, projekt je još u fazi «uhodavanja» i postoje neki problemi koje valja zajednički rješavati s Konzumom (primjerice, nabavne cijene), ali svi sudionici projekta uvjereni su kako će zajedničkim naporima projekt uskoro zaživjeti punom snagom.
Direktor veleprodaje Konzuma Zdenko Protuđer, naglasio je kako je zajednički cilj Konzuma i malih trgovaca unaprijediti prodaju, a što će se omogućiti i pružanjem «know –how» Konzumove prodajne filozofije. Prvi korak projekta, standardizacija uređenja trgovina, upravo je u tijeku, a izabrano je 14 pilot trgovina koje uređuju Konzumovi timovi za unutarnje uređenje.
Zatim slijedi standardizacija sadržaja, odnosno ponude, koja će se temeljiti na poštivanju prodajnih udjela s naglaskom na hrvatske proizvođače i marki Rial. U Konzumu su uvjereni kako će promet u malim trgovinama rasti samim stvaranjem brenda Plus market.
«Bitno nam je da u konačnici konkurencija nema niže nabavne cijene hrvatskih proizvoda», rekao je Protuđer.
Osim pomoći pri uređenju trgovina, Konzum će malim trgovcima osigurati i savjetodavnu pomoć te potrebnu opremu, kao i radnu odjeću zaposlenika PLUS MARKET-a, a sa Privrednom bankom Zagreb dogovorene su posebne kreditne linije za uređenje trgovina.
Protuđer je kazao kako će uskoro krenuti i nagradna igra u PLUS MARKET-ima, koja će biti uvod u marketinšku i medijsku promociju projekta na nacionalnoj razini.
U cilju zajedničkog rješavanja otvorenih pitanja, jučer je osnovana i zajednička radna grupa za praćenje i razvoj projekta PLUS MARKET, a koju čine predstavnici Konzuma i malih trgovaca obrtnika.
|
|
 |
|