19.03.2008.
AZTN: Poziv za primjedbe o Konzumovom preuzimanju Lokice
Koncentracija Konzuma i Lokice imat će učinke na tržištu trgovine na veliko mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima
Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) pozvala je u srijedu sve zainteresirane da u idućih 10 dana, odnosno do 28. ožujka, dostave svoje primjedbe i mišljenja vezano za Konzumovo stjecanje većinskog udjela u tvrtki Lokica iz Drniša.
Agencija je, naime, 12. ožujka zaprimila potpunu prijavu namjere provedbe koncentracije poduzetnika, koja nastaje stjecanjem prevladavajućeg utjecaja Konzuma nad tvrtkom za trgovinu i usluge Lokica iz Drniša.
Tvrtka Lokica d.o.o. je podjelom društva JOLLY-JBS stekla njegovu maloprodajnu mrežu, te obavlja djelatnost trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo na području Šibensko-kninske županije.
Osim toga Lokica obavlja djelatnost trgovine na veliko mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo.
Konzum je dio Agrokor koncerna, primarno obavlja djelatnost trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo (u nespecijaliziranim prodavaonicama, samoposluživanjima, supermarketima i hipermarketima), te raspolaže maloprodajnom i distributivnom mrežom u cijeloj Hrvatskoj.
Kako se navodi u javnom javnom pozivu za dostavu primjedbi i mišljenja objavljenom na web stranici Agencije, koncentracija Konzuma i Lokice imat će učinke prvenstveno na tržištu trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo (u nespecijaliziranim prodavaonicama, samoposluživanjima, supermarketima i hipermarketima), na području Šibensko-kninske županije te na tržištu trgovine na veliko mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo u Hrvatskoj.
Stoga Agencija poziva sve poduzetnike koji djeluju na tim tržištima, kao i na drugim tržištima na kojima bi navedena koncentracija mogla imati učinke na tržišno natjecanje, te strukovne udruge, udruge poslodavaca, udruge za zaštitu potrošača i ostale osobe koje imaju saznanja o odnosima na spomenutim tržištima da dostave svoje primjedbe, stavove i mišljenja o mogućim konkretnim značajnim učincima koncentracije Konzuma i Lokice na njihovo poslovanje, kao i na moguće značajne učinke te koncentracije na tržišno natjecanje na navedenim tržištima u cjelini. (Bankamagazin)
|
|
|
|