30.08.2006. (Goran Pavlović)
Započela akcija "Konzumirajmo hrvatsko"
"Konzumirajmo hrvatsko" u sklopu akcije HKG „Kupujmo hrvatsko“
Danas je u prostorijama Super Konzuma Črnomerec predstavljena nova Konzumova akcija „Konzumirajmo hrvatsko“ koja se odvija u sklopu akcije Hrvatske gospodarske komore „Kupujmo hrvatsko“. Navedenu akciju predstavili su gđa Ljerka Puljić, starija izvršna potpredsjednica za strategijske poslovne grupe Agrokor koncerna, gđa Milica Rakuša-Martulaš, direktorica Sektora za trgovinu pri Hrvatskoj gospodarskoj komori te g. Dragan Munjiza, predsjednik Uprave Konzuma.
Agrokor: Strateško partnerstvo s domaćim proizvođačima
Koncern Agrokor i Hrvatska gospodarska komora nastavljaju dugogodišnju uspješnu suradnju na strategiji afirmacije domaćih proizvoda na domaćim policama. Aktivno prezentiranje hrvatskog standarda kvalitete kroz akciju HGK 'Kupujmo hrvatsko' te projekt Konzuma 'Konzumirajmo hrvatsko', postavili su i postavljaju temelje daljnjeg strateškog povezivanja hrvatskih proizvođača i hrvatske trgovine.
Potpredsjednica Agrokora, gđa Ljerka Puljić, navodi kako Konzum kroz dugogodišnju suradnju s Hrvatskom gospodarskom komorom i dalje nastavlja podupirati proizvodnju i prodaju autohtonih hrvatskih proizvoda. Strateški je od presudne važnosti nastavak povezivanja hrvatskih proizvođača i hrvatske trgovine. Agrokor je ovakvu strategiju prepoznao i provodi je već dugi niz godina, spoznavši kako snaga Konzuma, ali i dugoročni uvjet opstanka ne samo da može nego i mora biti strateško povezivanje s domaćom proizvodnjom.
Na taj način Konzum u svom asortimanu apsorbira trećinu ukupnog plasmana roba brojnim hrvatskim proizvođačima. Premda je Hrvatska malo tržište sve je veći broj proizvođača koji apsolutno slijede svjetsku tehnologiju te koji su uspjeli profilirati prepoznatljive i konkurentne brandove. Agrokor pruža podršku onim proizvođačima koji se mogu nositi sa svjetskom konkurencijom na otvorenom tržištu, stvarajući proizvode koji su konkurentni kvalitetom i cijenom. Marketinški gledano, danas su to oni proizvodi koji zaslužuju prestižne oznake 'Hrvatska kvaliteta' i 'Izvorno hrvatsko'.
Kroz akciju 'Budimo kroativni' Agrokor pronalazi svoj tržišni interes i otvoreno poručuje: Podršku koju dobivamo od naših proizvođača kroz komercijalne uvjete u maloprodaji neće dobiti strani lanci koji su nam konkurencija, prije svega zato što ne ostvaruju takve udjele u prodaji.
Zajednički interes mora biti osiguravanje opstanka domaćih proizvođača kroz stimuliranje kvalitetne proizvodnje, čime se ostvaruju nova radna mjesta, povećava zaposlenost i standard građana, a time i potrošnja.
|
To je ključ strategije koju Agrokor provodi i u regiji sa svojim strateškim partnerima, ali je preduvjet da taj pristup poluči uspjeh na hrvatskom tržištu. Neki ovakav pristup mogu okarakterizirati monopolističkim, ali se pri tome zanemaruje činjenica da se bez ovakvih strateških povezivanja ne može uspjeti na ovako malom tržištu kao što je hrvatsko. Strateško povezivanje je uvjet opstanka u suvremenoj tržišnoj utakmici – zaključila je gospođa Puljić.
|
Milica Rakuša - Martulaš, direktorica Sektora za trgovinu u ime HGK izjavila je: „Drago mi je da se Konzum i ove godine pridružio akciji «Kupujmo hrvatsko». Upravo će se realizacijom projekta kao što je „Konzumirajmo hrvatsko“ omogućiti daljnje povezivanje proizvodnje, trgovine i potrošnje kao komponenti gospodarstva koje u cjelini moraju zadovoljavati, ali i zahtjevati visoku razinu kvalitete te omogućiti hrvatskom kvalitetnom proizvodu plasman na zahtjevnija tržišta Europe i svijeta.“
|
Dragan Munjiza, predsjednik Uprave Konzuma predstavljanje akcije „Konzumirajmo hrvatsko“ popratio je riječima: „HGK i Konzum oduvijek su bili partneri u promociji hrvatske proizvodnje i hrvatskih proizvoda. U Konzumu takav pristup smatramo sastavnim dijelom naše poslovne politike koja je usmjerena na jačanje domaće trgovine, proizvodnje i gospodarstva.“
Konzum, kao najveći hrvatski lanac maloprodaje, svojim poslovanjem odgovara na želje, potrebe i navike hrvatskih potrošača i to prije svega putem ponude svojih maloprodajnih objekata koja se sastoji od većinskog udjela hrvatskih proizvoda. Time se znatno doprinosi osiguravanju plasmana roba hrvatskih proizvođača te se kupcima osigurava domaće kontrolirano porijeklo i kvalitetni te prepoznatljivi proizvodi. Konzum će akcijom „Konzumirajmo hrvatsko“ kao i sličnim akcijama u suradnji s HGK još kvalitetnije promovirati hrvatske proizvode te utjecati na daljnju edukaciju i svijest građana o važnosti proizvodnje i kupovine kvalitetnih hrvatskih proizvoda.
Iz Konzuma najavljuju i akciju koja će krenuti početkom iduće godine pod nazivom '50 godina Konzuma'. 'Konzum je hrvatski proizvod koji traje već pola stoljeća, a strategija tvrtke je, posebice u posljednjih 15 godina, intenzivna podrška domaćoj proizvodnji. Do kraja godine otvorit ćemo još tri Superkonzuma: u Rijeci, Sisku i Zagrebu – rekao je Dragan Munjiza, predsjednik uprave Konzuma.
|
|
|
|