25.10.2006.
Otvorena prva Super Konzum prodavaonica u Sisku
Konzum investirao 40 milijuna kuna u svoj novi Super Konzum
Jučer je u Petrinjskoj b.b. otvorena prva Super Konzum prodavaonica u gradu Sisku i najveća Konzumova prodavaonica u Sisačko-moslavačkoj županiji.
Novu Konzumovu prodavaonicu otvorili su gđa Marina Lovrić, županica Sisačko-moslavačke županije, g. Veljko Novak, zamjenik gradonačelnika grada Siska i g. Dragan Munjiza, predsjednik Uprave Konzuma koji je tim povodom uručio vrijednu donaciju g. Ognjenu Andriću, ravnatelju SOS Dječjeg Sela Lekenik. Konzum je SOS Dječjem selu Lekenik donirao Informatički Centar koji će svim štićenicima te institucije omogućiti kvalitetniju informatičku edukaciju.
Ukupna je vrijednost investicije u novi Super Konzum Sisak 40 milijuna kuna što Konzum čini jednim od značajnijih investitora u gospodarstvo grada Siska i Sisačko - moslavačke županije.
Prvi sisački Super Konzum prostire se na prodajnoj površini od preko 3.000 m2 te svojim kupcima nudi bogatu ponudu od 20.000 proizvoda među kojima se posebno ističe prepoznatljiva Konzumova ponuda svježeg voća i povrća te mesa kontroliranog porijekla domaće proizvodnje.
Konzum, prilikom otvorenja svakog novog prodajnog mjesta, asortiman prilagođuje željama i potrebama lokalnog stanovništva, što je i slučaj sa prodavaonicom Super Konzuma u Sisku u čijoj će ponudi također biti zastupljeni lokalni proizvođači.
|
Trgovački centar Super Konzum Sisak zapošljava 150 djelatnika, od kojih je 130 zaposleno u prodavaonici Konzuma, dok su ostali djelatnici Konzumovih partnera. Radno vrijeme je od ponedjeljka do subote od 7 do 21 sat te nedjeljom od 8 do 14 sati, a 16 brzih blagajni omogućiti će kupcima efikasnu i kvalitetnu uslugu.
Super Konzum u Sisku, kao i sve druge prodavaonice tog najvećeg Konzumovog formata odlikuje cijeli niz odjela koji su zamišljeni kao specijalizirane trgovine sa bogatom i pomno odabranom ponudom te stručnim osobljem. Na odjelu zelene tržnice kupcima je na raspolaganju najkvalitetniji i najpovoljniji izbor svježeg voća i povrća.
U sklopu pekarnice kupce svakodnevno očekuje više od 200 vrsta svježe ispečenog kruha, peciva i kolača. Gastro odjel nudi gotova jela i salate u praktičnoj ambalaži spremnoj za serviranje, a tu je i odjel delikatesa sa bogatom ponudom probranih gurmanskih sireva i salama. Uz kvalitetan izbor svježeg i pakiranog mesa, ova prodavaonica također nudi i ribarnicu sa morskom i riječnom ribom te morskim plodovima.
Vinoteka Super Konzuma Sisak sastoji se od širokog izbora domaćih vina iz svih hrvatskih regija. Veliki izbor asortimana neprehrane, obradovat će sve kupce ponudom tekstila, odjeće i obuće, kućanskih potrepština, tv, audio i ostale tehničke i informatičke opreme.
|
U sklopu trgovačkog centra Super Konzum Sisak, osim Konzumove prodavaonice nalaze se i: caffe bar, ljekarna, cvjećarnica, turistička agencija i kemijska čistionica koje će dodatno oplemeniti ponudu i učiniti ovaj maloprodajni objekt omiljenom destinacijom za kupnju velikog broja građana Siska i okolice.
Na dan otvorenja, Super Konzum Sisak posjetio je veliki broj poznatih osoba, a neki od njih kao naprimjer Drele i Vid bili su i specijalni gosti na odijelu voća i povrća, delikatese i vinoteke. Za najmlađe posjetitelje Konzum je pripremio druženja sa omiljenim maskotama iz crtića kao i natjecanja u Playstationu.
Na dan otvorenja svi kupci dobili su poklon, a svaki stoti kupac dobio je cijelu kupnju besplatno. Svi kupci koji su obavili kupnju iznad 50 kuna, imali su mogućnost direktnog sudjelovanja u nagradnoj igri "Osvojite 50.000 kuna, poklon novog Super Konzuma" koja će trajati sve do 1. prosinca 2006. te u sklopu koje svi kupci mogu osvojiti čak 50.000 kuna odobrenih na Konzum American Express kreditnoj kartici. Otvorenje je završeno velikim koncertom Miroslava Škore i gošće Lane Jurčević, nakon čega je slijedio spektakularan vatromet.
Nova prodavaonica u Sisku devetnaesti je Super Konzum u Hrvatskoj, a ukupna Konzumova maloprodajna mreža broji više od 570 prodajnih mjesta. Upravo će ovakvo usmjerenje na otvorenje prodavaonica velikih formata Konzumu omogućiti zadržavanje čvrste Iiderske pozicije na hrvatskom tržištu te daljnji iskorak na regionalna tržišta.
|
|
|
|