06.02.2014.
Agrokor nastavlja sa snažnim investicijama u PIK Vrbovec
U 2013. godini završena trogodišnja faza snažnih investicija u Pik Vrbovec, ukupne vrijednosti od 300 milijuna kuna, primarno usmjerenih na povećanje kapaciteta za proizvodnju PIK-ovih narezaka, šunki, mortadela i pakiranog svježeg mesa, što je uvelike pridonijelo jačanju liderske pozicije na domaćem i dodatnom proboju na strana tržišta.
|
Ukupne investicije Agrokor koncerna u PIK Vrbovec od 2005. godine iznose 1,1 milijardu kuna, od čega je zaključno sa 2013. godinom 300 milijuna kuna uloženo u novu tvornicu za proizvodnju trajnih kobasica, pogon za narezivanje i skladište gotovih roba, a planira se i nastavak investicija s novih 50 milijuna kuna godišnje.
Od posebnosti u investicijama svakako valja istaknuti „Bijelu sobu“, gdje je smješten pogon za narezivanje mesnih prerađevina, što je i jedan od razloga liderske pozicije PIKa kao kompanije koja stvara trendove na hrvatskome tržištu.
Upravo zbog „Bijele sobe“ PIKovi se naresci narezuju u visoko higijenskim uvjetima i kontroliranoj mikroklimi, koja se može usporediti s najmodernijim operacijskim salama. Ima specijalne programe pranja i dezinfekcije, mikrobiološku analizu zraka i prostora te ulaznu dezinfekciju ovitka. Upravo zahvaljujući uvjetima u „Bijeloj sobi“ povećala se i kvaliteta proizvoda PIKovih narezaka, uz očuvanje svih organoleptičkih svojstava i mikrobiološke ispravnosti.
PIKovi pakirani i narezani proizvodi kvalitetom, svježinom, okusom i privlačnim mirisom identični su svježim proizvodima, a prednost im je što potrošačima smanjuju čekanje u redu na odjelu delikatese te omogućavaju laku upotrebu u pripremi obroka.
Naresci su najbrže rastuća kategorija u mesnim prerađevinama, a PIK Vrbovec je apsolutni lider na tržištu u ovoj kategoriji, tako da je logična i potreba za investicijom u povećanje kapaciteta. Primjerice, proizvodnja narezanih trajnih i polutrajnih proizvoda u prošloj godini bila je tri puta veća u usporedbi s 2011. godinom.
|
Razlog rasta ovog segmenta jest što su njegove prednosti prepoznali i trgovci i potrošači. Trgovci jer u svom asortimanu imaju uvijek svježe proizvode jednake kvalitete te pozicioniranjem proizvoda na police rashladnih uređaja smanjuju gužvu na delikatesi, a potrošač jer štedi svoje vrijeme i skraćuje čekanje na odjelu delikatesa u potrazi za omiljenim kobasicama, šunkama ili nekim drugim neodoljivim PIKovim narescima, koji su uvijek iste kvalitete, svježine, boje, okusa i privlačnog mirisa.
Kao i svake godine, tako je i u 2013. investirano u povećanje kapaciteta proizvodnje šunki i mortadela, koje zahvaljujući svojoj kvaliteti ostvaruju izvrsne rezultate na domaćem, kao i na izvoznim tržištima. Povećani kapaciteti proizvodnje omogućuju PIK Vrbovcu sve snažniji proboj na inozemna tržišta.
Pikovi proizvodi osvajaju potrošače i na tržištu CEFTA-e, kao i na tržištu zemalja Europske unije, gdje PIK nastupa pod brandom Panona. Primjerice, u Mađarskoj je ostvarena uspješna suradnja sa Sparom, u Slovačkoj s Tescom, a od kraja prošle godine počelo se izvoziti i u Sloveniju.
Vrhunska tehnologija, koja PIK Vrbovec stavlja uz bok najmodernijih tvornica u Europi te PIK-ovi majstori koji pripremaju mesne delicije prema tradicionalnim recepturama, a istovremeno prate trendove te razvijaju nove, inovativne proizvode, omogućuju PIKu da i nadalje svojim potrošačima jamči kvalitetu i opravdava njihovo povjerenje.
|
|
|
|