08.11.2006.
Uspješnije poslovanje Leda i Jamnice u prvih devet mjeseci
Ledo povećao prihode 16,7%, Jamnica 2,8%
Ledo i Jamnica, kompanije unutar Agrokor koncerna, u prvih su devet mjeseci zabilježile rast poslovnih rezultata. Tako je Ledo povećao ukupne prihode ostvarene u tom razdoblju za 16,7% u usporedbi s prvih devet mjeseci 2005. godine, na iznos od 740,2 milijuna kuna, pokazuju financijski izvještaji koje je ta kompanija proslijedila Zagrebačkoj burzi. Neto dobit u prva tri kvartala povećana je za 22,1% na 83,5 mil. kuna.
Ledo bolje rezultate zahvaljuje povećanoj prodaji na domaćem i na stranom tržištu. Prihodi od prodaje na domaćem tržištu porasli su 18,6% na 636,5 mil. kuna, dok su u inozemstvu prihodi povećani na 83,8 mil. kuna, 22,7% više nego godinu dana ranije. Ukupni rashodi kompanije porasli su u prvih devet mjeseci za 15,9% na 652 mil. kuna.
Uprava Leda komentira kako su bolji rezultati ostvareni zbog «utjecaja povoljnijih vremenskih uvjeta» i dodaje kako su u trećem kvartalu lansirani novi proizvodi iz asortimana povrća i ribe.
Jamnica je, pak, u prvih devet mjeseci ostvarila nešto niži rast ukupnih prihoda od Leda, odnosno porast je iznosio 2,8% te su prihodi dosegnuli iznos od 655,9 mil. kuna. Jamnica je bila uspješnija na domaćem tržištu, gdje je porast prihoda od prodaje iznosio 8,8% (na 581,2 mil. kuna), dok je na iznozemnom tržištu zabilježen pad od čak 25,6% na 62,5 mil. kuna, što pomalo čudi s obzirom da je jedan od glavnih Jamničinih aduta na inozemnom tržištu izvorska voda Jana koja je osvajač nekih prestižnih svjetskih nagrada za kvalitetu.
Neto dobit Jamnice porasla je u prva tri tromjesečja za 9,7% na 54,3 mil. kuna, dok su ukupni rashodi zabilježili porast od 2,3% na 593,6 mil. kuna.
U komentarima izvještaja stoji kako se nešto manje od polovice prihoda Jamnice ostvaruje kroz prodaju mineralne vode, nešto manje od četvrtine prihoda kroz prodaju izvorske vode, dok petina prodaje dolazi od voćnih sokova.
Izvor: Bankamagazin
|
|
|
|