O marketingu
Seniko studio
Istraživanja
22.01.2013. Franckova instant kava potukla Nescaffe
Hrvatski građani smatraju kako im Franck Cafe danas nudi uvjerljivo najbolji omjer kvalitete i cijene kada je riječ o instant kavi u našoj zemlji.

Best Buy Award istraživanje tržišta za godinu 2012/2013 pokazuje da hrvatski građani smatraju kako im Franck Cafe danas nudi uvjerljivo najbolji omjer kvalitete i cijene kada je riječ o instant kavi u našoj zemlji.

Rezultat je to aktualnog Best Buy Award 2012/2013 istraživanja, na nacionalno reprezentativnom uzorku za Republiku Hrvatsku, po metodi DEEPMA – Best Buy Award, švicarske kuće ICERTIAS - International Certification Association, provedenog od strane Centra za istraživanje tržišta GfK - CATI anketiranjem.

Kompletno istraživanje Best Buy Award 2012/2013 rađeno je u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

Iza Franck Cafea na prvom mjestu (27,7% glasova hrvatskih potrošača), slijede Nescaffe (18,3%), te Jacobs (4,2%), stoji u priopćenju za medije.

Ispitanicima u ovom istraživanju odgovori nisu bili sugerirani, te su oni sami mogli slobodno navoditi tržišna imena za koje smatraju da su po njihovoj ocjeni “instant kave" koje pružaju najbolji omjer cijene i kvalitete” u Hrvatskoj.

Pobjeda Franck Cafe-a u ovoj kategoriji nije samo značajna zbog činjenice da prvoplasirani Franck Cafe sada drži gotovo deset postotnih bodova razlike u odnosu na drugoplasirani Nescaffe, već i zbog činjenice da potrošači u Hrvatskoj danas prema istraživanju GfK pri odluci o kupnji najveću težinu daju upravo ponuđačima najboljeg omjera cijene i kvalitete na tržištu.

Cjelokupno istraživanje «Best Buy Award» napravljeno je u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

Osnovni je cilj istraživanja bio taj da se dobije uvid u iskustvo i percepciju stanovnika Hrvatske o robnim markama proizvoda i usluga te proizvođača i trgovaca za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane korisnika, ali i prema percepciji onih koji nužno nisu korisnici, ali imaju relevantno mišljenje na osnovi iskustva njima bliskih osoba (kolege, prijatelji, rodbina i sl.)

Cilj projekta i certifikata "Best Buy Award" je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim na hrvatskom tržištu roba i usluga.

Best Buy Award je projekt švicarske kuće ICERTIAS - International Certification Association, kojeg u Hrvatskoj provodi tvrtka Axios u partnerskoj suradnji s vodećom svjetskom konzultantskom i revizorskom kućom PWC (PricewaterhouseCoopers). (poslovni.hr)

Povezani članci
15.07.16 Promocije
Zvijezdin margarini, majoneza i ketchup dobitnici prestižne medalje Best Buy Award
08.07.16 Prehrambeni proizvodi
PIK Vrbovec nositelj nagrade Best Buy
15.06.16 DOP
Franck podržava hrvatski dizajn i kvalitetan turistički sadržaj u Zagrebu
30.03.16 Prehrambeni proizvodi
ABC svježi krem sir među tri najbolja na svijetu!
17.02.16 Prehrambeni proizvodi
Hrvatski i slovenski potrošači složni: ABC sir nam je prvi izbor!
28.01.16 Prehrambeni proizvodi
Hoće li kava 2050. godine biti dostupna svima?
30.07.15 Tvrtke i tržišta
Franck našao strateškog partnera za grickalice
24.07.15 Vijesti iz svijeta
Lavazza kupuje francuskog proizvođača kave Carte Noire
22.04.15 Trgovina na malo
Novouređena Franck trgovina: kao u šalici kave
22.04.15 Karijere
Zoran Mabić novi izvršni direktor prodaje u Francku
24.03.15 Istraživanja
Intersport trgovine i dalje prvi izbor hrvatskih potrošača
24.03.15 Potrošači
De tempore trgovine osvojile 5 crvenih dijamanata
11.03.15 Vijesti iz svijeta
Do kraja godine kava skuplja 15 posto
25.11.14 Tvrtke i tržišta
Ericsson Nikola Tesla - sada i potvrđeni "prijatelj klijenata"
02.10.14 Tvrtke i tržišta
Franck domaćin sastanka vodećih europskih proizvođača i trgovaca kavom
26.09.14 Promocije
Franck s građanima proslavio Međunarodni dan kave
12.09.14 Karijere
Kristijan Gregorić novi izvršni direktor marketinga i razvoja u Francku
28.07.14 Brandovi
Predstavljeni trendi „Franck coffee cocktails with Monin“
17.06.14 Brandovi
Hrvatski reprezentativci i u Brazilu uživaju u Franck kavi
11.06.14 Promocije
Franck predstavio tehnološku i marketinšku inovaciju - platformu Kava&Kava
06.05.14 DOP
Franck café vas vodi na Ultra Europe festival
04.04.14 Brandovi
Kava s Franck potpisom na festivalu hrane i vina
28.03.14 Korisne informacije
Franck pobjednik 7. natjecanja u rješavanju poslovnih slučajeva IEDC Alumni kluba Hrvatska
25.03.14 Brandovi
BEST BUY AWARD: Podravka prehrambeni brand Br.1 u regiji
20.03.14 Promocije
Predstavljena nova Franckova 100% Arabica
19.03.14 Istraživanja
Lidl ponovno na 1. mjestu Best Buy Award istraživanja
17.03.14 Tvrtke i tržišta
Best Buy Award - Agrokor ponovno apsolutni pobjednik
13.03.14 Tvrtke i tržišta
Franck postao član društva International Coffee Partners
21.02.14 Vijesti
BAMBI nositelj prestižne oznake Best Buy Award
28.01.14 Promocije
Miele: Za vrhunski okus i dizajn
11.07.13 Istraživanja
QUDAL za najveću razinu kvalitete
10.06.13 Vijesti
Francku zastupstvo Lavazza kave, za početak
05.06.13 Vijesti
Viro: najkvalitetniji šećer u Hrvatskoj
04.04.13 Promocije
Franck pokrenuo projekt „Tigrov ples“
08.03.13 Istraživanja
Konzum apsolutni pobjednik „Best Buy“ istraživanja u Hrvatskoj
25.01.13 Istraživanja
Pogodite kojeg proizvođača kućanskih aparata Hrvati najviše vole
21.12.12 Trgovina na malo
Konzum - Br. 1 najpovoljniji trgovački lanac u Hrvatskoj
26.11.12 Promocije
Belje ABC sir - br. 1 u cijeni i kvaliteti sirnih namaza u Hrvatskoj
07.11.12 Trgovina na malo
K Plus vodeća trgovačka marka po omjeru cijene i kvalitete
25.10.12 Prehrambeni proizvodi
Hrvatska kućanstva lani potrošila 640 milijuna kuna na kavu
18.10.12 Izvoz
Studija: Ulazak u EU prilika za hrvatski pršut, mlijeko i čaj
11.10.12 Leasing
Erste nudi najbolji omjer cijene i kvalitete u leasinga uslugama
14.09.12 Promocije
Franck FREEZE TEASE – osvježenje bez kalorija
13.09.12 Trgovina na malo
City Center one Best Buy shopping centar
06.09.12 Brandovi
Trgovačke marke kupuje 76 posto građana
30.08.12 Trgovina na malo
Best Buy Award: Vindija nudi najbolji omjer cijene i kvalitete
06.08.12 Prehrambeni proizvodi
Premiumizacija u kategoriji instant kava
23.07.12 Tvrtke i tržišta
Alba m.s. certificirala proizvodnju po IFS standardu
04.07.12 Karijere
Artuković na čelu Francka i narednih pet godina
21.06.12 Tvrtke i tržišta
Franck isplaćuje dividendu od 10 kuna
19.01.12 Tvrtke i tržišta
Švicarski Icertas preuzima projekte Best Buy Award i QUDAL
29.07.11 Financije i gospodarstvo
PD: Konditori - Zbog ulaska u EU morat ćemo ugasiti pola proizvodnje!
29.07.11 Tvrtke i tržišta
Polugodišnja dobit Francka 20,32 milijuna kuna
30.06.11 Vijesti
Sol paške Solane najboljeg omjera cijene i kvalitete
06.05.11 Neprehrambeni proizvodi
Ciciban - najbolja obuća za djecu u Republici Hrvatskoj
28.04.11 Trgovina na malo
Best buy nagrada za bio&bio lanac trgovina ekoproizvoda
10.03.11 Promocije
Podravka žitarice za doručak s Best Buy Award oznakama
28.02.11 Brandovi
Omjer cijene i kvalitete: Argument br. 1 za kupnju
23.02.11 Prehrambeni proizvodi
Najviša cijena kave u 30 godina
11.02.11 Tvrtke i tržišta
Agrokoru 20 Best Buy nagrada za proizvode i usluge
01.02.11 Tvrtke i tržišta
Francku kvartalna dobit od 8,2 milijuna kuna
14.01.11 Neprehrambeni proizvodi
Njega kože: Nivea nudi najbolji omjer cijene i kvalitete
11.01.11 Prehrambeni proizvodi
Best Buy Award oznake na Podravka konzervama
02.12.10 Trgovina na malo
Neckermannu dodijeljena best buy nagrada
02.11.10 Tvrtke i tržišta
Franck povećao dobit
18.10.10 Tvrtke i tržišta
Podravka nudi najbolji omjer cijene i kvalitete
18.10.10 Brandovi
Zagreb: Predstavljeni ključni Best Buy Award dobitnici
23.09.10 Promocije
Eurovip Čitluk proslavio 20 godina poslovanja
26.08.10 Prehrambeni proizvodi
Kava će poskupjeti, samo je pitanje kada
20.08.10 Trgovina na malo
Deutsche Welle: Hrana poskupljuje zbog špekulanata
12.07.10 Prehrambeni proizvodi
Cijena kave leti u nebo
17.12.08 Promocije
Cafitesse sustav za najbolju uredsku kavu
16.11.07 Tvrtke i tržišta
Dobit Starbucksa porasla 35 posto
31.03.07 Statistika
Franck ostvario 61,14 milijuna kuna neto dobiti
26.02.07 Prehrambeni proizvodi
Udruženje proizvođača kave protiv povećanja proizvodnje
08.01.07 Tvrtke i tržišta
Prihod od prodaje Grand kafe u Srbiji 68 milijuna eura
15.10.06 Prehrambeni proizvodi
Kofein više ometa dnevni san
23.08.06 Trgovina na malo
Cijena kave najviša od 1999.
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa